Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Λίστα κινητήρων με πρόβλημα στη χρήση LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 18 Μαρ, 2011 17:07

Και η http://www.brc.gr/lpgsystemsgr.htm δινει μια λιστα με προβληματικα οχηματα http://www.brc.gr/problem.pdf . Πολυ λιγοτερα βεβαια απ'οσα δινει η prins(γιατι αραγε ?). Oσον αφορα τον δικο μου κινητηρα(z16xe) η brc δεν τον δινει, ουτε και ολους εκεινους τους κινητηρες opel που δινει η prins. Βlack list εχει μονο τους twin-port....!?!? Το περιεργο ειναι πως οταν πηγα να κανω μετατροπη για το icom ο εγκαταστατης με ρωτησε αν ο κινητηρας μου ειναι twin-port, γιατι ειχε ακουσει πως κατι έπαιζε μ'αυτους !!!!

Το καλύτερο ομως ειναι στην αρχη του εγγράφου, οπου λεει οτι : ''μετα απο μετατροπη μπορει να αντιμετωπισετε προβληματα που δυσκολα να προσδιοριστεί η αιτια(???)...'' -------- ''Αυτα τα προβληματα δεν μπορουν να ενοχοποιούν το προϊόν μας ( :lol: ) αλλα τον εγκαταστατη '' !!!!!!!! --------- και τελος λεει οτι ''οσα οχηματα ειναι στην λιστα, η ασφαλεια( στις πολιτισμενες χωρες κανουν..) δεν θα δεχθει τυχόν ζημιες για οχηματα που μετατραπηκαν μετα την δημοσιευση της λιστας''

Η λιστα ειναι ''φρέσκο πράμα''. Τον 02/2011.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό VasiliS3 » Σάβ 19 Μαρ, 2011 00:29

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι μερικά αυτοκίνητα που είδα σε black list, η ICOM έχει κάνει σύμαβαση με τα εργοστάσια για εργοστασιακή τοποθέτηση!
Αυτό συνειγορεί στην υποψία μου ότι οι βαλβίδες δεν καίγονται από "ξηρή καύση" αλλά από τις υψηλές θερμοκρασίες των συστημάτων αερίου ψεκασμού.
Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα της black list τα έχουμε κάνει και με ICOM και με 4ης χωρίς πρόβλημα μέχρι στιγμής. Είδομεν...
Έχει και το δικό μου σε μανίσιο, φαντάσου εγώ που το τούρμπισα κιόλας...
AUDI S3 600Ηp ICOM
Citroen C4 Picasso 1.6 VTI 110x.x. LOVATO
Jeep Cherokee 4.0 AC Stag
VasiliS3
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 12 Μαρ, 2011 00:25
Τοποθεσία: Σαλονίκ

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Σάβ 19 Μαρ, 2011 01:30

VasiliS3 έγραψε:Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι μερικά αυτοκίνητα που είδα σε black list, η ICOM έχει κάνει σύμαβαση με τα εργοστάσια για εργοστασιακή τοποθέτηση!
.


Ξερεις ποιες εταιριες ειναι αυτες ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Σάβ 19 Μαρ, 2011 10:14

Μερικες εταιριες, οπως η Mercedes και η Chevrolet στα μοντελα που προοριζουν για χρηση με Autogas τοποθετουν διαφορετικες κεφαλες.
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Σάβ 19 Μαρ, 2011 14:01

sdaoulas έγραψε:
LPGhostWriter έγραψε:Μεσα στην λιστα η Prins εχει τα Nissan Primera.
Ξερετε ποσα Nissan Almera και Primera ταξι, εγιναν στην Ελλαδα μετατροπη σε γκαζι την προηγουμενη δεκαετια, με εντελως πρωτογονα συστηματα υγραεριου, και αυτα τα αυτοκινητα εφτασαν κοντα στα 1.000.000 Χλμ?? :crazy:
Μηπως πρεπει να οδηγουμε σαν ταριφες απο και περα =))

φιλε μου οι ταριφες αλλαζουν κινητηρα καθε τοσο ομως.
και οπως ειπες πηγαινουν σταθερα με 40χλμ μεσα σε πολη.


τα ταξι βαζουν Lpg σε κινητηρες βενζινης η diesel?
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό cknpot » Κυρ 20 Μαρ, 2011 00:13

Σε κινητήρες με άμεσο ψεκασμό καυσίμου, ποιά είναι η διαφορετική επίδραση του LPG από αυτό της βενζίνης σε έδρανα βαλβίδων κλπ. Έρχονται σε επαφή τα σημεία αυτά με το καύσιμο? Αν όχι γιατί να υπάρχει η οποιαδήποτε επίδραση? Ξέρει κανείς? Ευχαριστώ.
cknpot
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 23:46

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 20 Μαρ, 2011 13:11

cknpot έγραψε:Σε κινητήρες με άμεσο ψεκασμό καυσίμου, ποιά είναι η διαφορετική επίδραση του LPG από αυτό της βενζίνης σε έδρανα βαλβίδων κλπ. Έρχονται σε επαφή τα σημεία αυτά με το καύσιμο? Αν όχι γιατί να υπάρχει η οποιαδήποτε επίδραση? Ξέρει κανείς? Ευχαριστώ.


Μια ματια εδω θα σε κατατοπίσει viewtopic.php?f=14&t=15

Οσο αφορα την διαφορά συμπεριφορας μεταξύ κινητήρων, αμεσου ψεκασμου και μη, στην καυση lpg δεν υπαρχει διαφορα. Διαφερουν μονο στον τροπο που διαχειριζονται το καυσιμο.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό lamprosdl » Κυρ 20 Μαρ, 2011 21:28

Τι ακριβώς λέει η BRC για αυτήν την λίστα; ότι δεν συνίσταται η εγκατάσταση; ότι δεν δίνει εγγύηση;
Δεν τα πάω και πολύ καλά με τις ορολογίες, ας βοηθήσεις κάποιος παρακαλώ.
Mazda 6 BRC PLUG N DRIVE 84.000 km
Mitsubishi colt BRC sequent 24 70.000 km
Άβαταρ μέλους
lamprosdl
 
Δημοσιευσεις: 61
Εγγραφή: Δευτ 10 Ιαν, 2011 23:46

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 20 Μαρ, 2011 22:32

lamprosdl έγραψε:Τι ακριβώς λέει η BRC για αυτήν την λίστα; ότι δεν συνίσταται η εγκατάσταση; ότι δεν δίνει εγγύηση;
Δεν τα πάω και πολύ καλά με τις ορολογίες, ας βοηθήσεις κάποιος παρακαλώ.


Στην αρχη της λιστας λεει^^strongly recoment avoid gas installation^^, που σημαινει ''έντονα προτείνει να αποφύγετε την μετατροπή σε υγραεριο''.... οπως ο διαβολος το λιβανι ας πουμε... :lol:
Απευθύνεται σε πωλητές και εγκαταστατες συστημάτων lpg της brc.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: ΛΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ LPG

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τρί 22 Μαρ, 2011 19:27

cknpot έγραψε:Σε κινητήρες με άμεσο ψεκασμό καυσίμου, ποιά είναι η διαφορετική επίδραση του LPG από αυτό της βενζίνης σε έδρανα βαλβίδων κλπ. Έρχονται σε επαφή τα σημεία αυτά με το καύσιμο? Αν όχι γιατί να υπάρχει η οποιαδήποτε επίδραση? Ξέρει κανείς? Ευχαριστώ.


Τα αυτοκινητα με άμεσο ψεκασμό δεν εχουν κανένα πρόβλημα με το υγραέριο. Ο ψεκασμός γίνεται μέσα στο θάλαμο καύσης, οπότε δεν υπάρχει καμία επαφή με βαλβίδες,
Πρέπει βέβαια να ρυθμιστεί σωστά ώστε να μην ανέβουν οι θερμοκρασίες καυσαερίων, και αφού τα περισσότερα είναι Turbo θέλουν ιδιαίτερη προσοχή.

Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες