fotisly έγραψε:εγω το βλεπω λογικοτατο να εχεις αλλη αισθηση στις αλλαγες ταχυτητων οταν αλλαζει ο χρονος που πεφτουν οι στροφες οταν πατας συμπλεκτη!!
Δεν ξερω αν αυτο μπορει να γινει αντιληπτό ή μετρήσιμο...
Θα προσπαθησω να κανω 1 σύγκριση...
fotisly έγραψε:εγω το βλεπω λογικοτατο να εχεις αλλη αισθηση στις αλλαγες ταχυτητων οταν αλλαζει ο χρονος που πεφτουν οι στροφες οταν πατας συμπλεκτη!!
alfaromeo15603 έγραψε:οταν αλλαζει σε βενζινη μαλακωνει το σασμαν?
gkazakias έγραψε:Το στροφομετρο δεν παρατηρεις οτι αργει να ριξει στροφες?
alfaromeo15603 έγραψε:εγω παιδια μονο αυτο βαζω στο μυαλο μου.λογικα το lpg κανει καλυτερη καυση αρα ανεβαζει και την συμπιεση για αυτο δινει και ροπη.αν τοσο καιρο δισκος και σασμαν δουλευαν με συγκεκριμενες στροφες μεταξυ τους τωρα με το lpg λογω μεγαλυτερης δυναμης ασκειται μεγαλυτερη πιεση με αποτελεσμα να φαινεται πιο σκλητο το σασμαν και να κουμπωνουν πιο δυσκολα οι ταχυτητες.(παλι μ...ια ειπα )το αλλο παλι μηπως κατι εχει να κανει με το συγχρονιζε
astragjtg έγραψε:mathnet2003 έγραψε:Φιλε μου εχω και εγω το ιδιο προβλημα και η μονη εξηγηση που δινω ειναι η διαφοροποιηση που υπαρχει στην αποκριση του με βενζινη και υγραεριο. Ισως να φταιει η ρυθμιση αλλα το φαινομενο υπαρχει!!! εκτος αν μας ψεκαζουν ολους με παραισθησιογονα,,,
Υ.Γ Μιλαμε για Opel Astra αγορασμενο τον Ιουλιο του 10!
civic2010 έγραψε:ενδιαφέρον θέμα...και όλο ήθελα να ρωτήσω αν και άλλοι έχουν την ίδια αίσθηση...είμαι με lpg ένα μηνα και από την πρώτη μέρα που πήρα πίσω τo honda είχα αυτή την αίσθηση που περιγράφεται εδώ μέσα....σφιχτότερο κιβώτιο...δεν έχω δουλέψει καθόλου βενζίνη για να δω διαφορες.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες
|
|