johng έγραψε:Καλημέρα,
σήμερα το πρωί, με θερμοκρασία +3 βαθμών, προσπάθησα να εκκινήσω με εντελώς κρύο κινητήρα (το αυτοκίνητο 13+ ώρες παρκαρισμένο στην παγωνιά της νύχτας) απευθείας με υγραέριο, με την χρήση του κουμπιού εναλλαγής καυσίμου ενώ μίζαρα ταυτόχρονα. (εκκίνηση έκτακτης ανάγκης, όπως μου είχε πει ο εγκαταστάτης μου όταν είχα κάνει την εγκατάσταση).
Ο κινητήρας εκκίνησε δύσκολα του έδωσα λίγο γκάζι γιατί πήγαινε να σβήσει (2000-2200 σ.α.λ.) , αλλά τελικά έσβησε όταν άφησα το γκάζι μετά από 5-6 sec.
Την δεύτερη φορά πήρε πάλι δύσκολα , του έδωσα πάλι γκάζι (2000-2200 σ.α.λ.) για να το σταθεροποιήσω , τον κράτησα περίπου 10 sec έτσι αλλά πάλι έσβησε όταν μείωσα/άφησα το γκάζι.
Δεν ξαναπροσπάθησα φοβούμενος μην προκαλέσω κάποια ζημιά μιας και ο κινητήρας ήταν και εντελώς κρύος (3 βαθμοί).
Αναγκάστηκα να κάνω όλα τα παραπάνω γιατί δεν έπαιρνε κανονικά με την βενζίνη (είχε πολύ λίγη το τεπόζιτο και είχα παρκάρει σε ανηφόρα). Τελικά έφερα βενζίνη με δοχείο, πήρε μπροστά κανονικότατα με την βενζίνη, αλλά όταν έπιασε στην πορεία την θερμοκρασία αλλαγής σε υγραέριο και γύρισε στο υγραέριο άρχισαν οι αρρυθμίες, μπουκώματα, κοψίματα κτλ. Γύρισα σε βενζίνη και συνέχισα. Με τον εγκαταστάτη που μίλησα στο τηλ. μου είπε ότι θέλει επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος του υγραερίου.
Συμπέρασμα, μην αφήνουμε το ρεζερβουάρ βενζίνης με λίγο καύσιμο.
Σύστημα Lovato C OBD II
μλκιες σου ειπε ο εγκαταστατης...κοιτα οταν παραστει αναγκη να το βαλεις μπροστα με αεριο απλα κρατας τις στροφες 1200-1500 για 1-2 λεπτα σταθερες με καποια ελαχιστη αυξομειωση......καλο δεν του κανει αλλα στην αναγκη λυνεις το προβλημ ασου
και γιατι αμα πιασουν τα κρυα η κανεις εκκινηση αναγκης θελεις επαναπρογραμματισμο?
επισης στο δικο μου εχω δει με μηδενισμο την αυτοματη εκκινηση ο μετρητης να εχει γραψει 10 εκκινησεις και παραπανω χωρις να τις εχω κανει και παρολαυτα αν το ζητησω αυτοματη εκκινηση την πραγματοποιει...