tgi έγραψε:tommygun έγραψε:οχι, το γραφω αναλυτικα "εννοειται οτι το αδειο ντεποζιτο παντα γεμιζει με ακριβως τα ιδια λιτρα, οι διαφορες ειναι ελαχιστες καθε φορα."
ειναι 40αρα δεξαμενη και καθε φορα παιρνει περιπου 31,5 L.
Συγνώμη για να καταλάβω : με 31 περίπου λίτρα κάνεις 380 χιλιόμετρα??? τι αυτοκίνητο έχεις??? smart????
εγώ με 35 λίτρα κάνω περίπου 260 χιλιόμετρα (1800cc citroen)tommygun έγραψε:Αλλοτε (σπανιοτερα) ελαχιστα παρακατω πχ 31,35 , αλλοτε (το συνηθες) ελαχιστα παραπανω πχ 31,87
μιλαμε δηλ για απειροελαχιστη διαφορα.
ποτε δεν εχει πιασει πανω απο 32 ή δεν εχει πεσει στα 31
δηλ οτι κατι εχει αλλαξει στην καταναλωση μου ειναι σιγουρο.
Αλλα αν και αλλος εχει παρατηρησει κατι παρομοιο, τοτε ισως δεν φταιει το αμαξι μου αλλα το αεριο.
εσυ εισαι Αθηνα? ειδες καμμια διαφορα?
Τότε αυτό λέγεται μίγματα & θερμοκρασίες... αυτό το καύσιμο είναι πολύ ευαίσθητο
Πάντως πέρυσι τέτοιον καιρό με τιμή λίτρου 0.65 είχα κατανάλωση 9.5λ/100χλμ. Τόσο είχα σταθερά και τον χειμώνα σε αντίθεση με άλλους που βλέπουν διαφορά και συνέχισε και το καλοκαίρι. Ξαφνικά τον Σεπτέμβρη είχα άνοδο κατανάλωσης 10% . Νόμιζα ότι είχε σχέση με το σύστημα ή κάτι ήθελε ρύθμιση αλλά βλέπω ότι και άλλοι έχουν την ίδια συμπεριφορά. Οπότε όπως καταλαβαίνεις μάλλον δεν έχει σχέση με τις θερμοκρασίες κλπ κλπ Μάλλον έχει σχέση με τις άδειες τσέπες του κυκλώματος των υγραεριοπολών και θέλουν να πάρουν και άλλα και μάλλον πλέον πωλούν μεγάλη μούφα μείγματα.