Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αέρας στην Μπουκάλα

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό tgi » Κυρ 10 Ιούλ, 2011 21:14

ερώτηση θέλω να κάνω:::::::
* Οταν εγκατέστησαν την μπουκάλα δεν έβγαλαν από μέσα τον αερά που είχε..
* 'Οταν έναναν τις 10 επισκευές στα μπεκ, ρυθμιστή πίεσης, κτλ χρειαζόταν να αδειάσουν το υγραέριο μέσα από τις σωληνώσεις και έτσι πάλι οι σωληνώσεις είχαν αέρα....
* Κάθε φορά που βάζεις υγραέριο, βάζεις ένα μικρό ποσό αέρα μέσα στην μπουκάλα....

Ολος αυτός ο αέρας που υπάρχει στην μπουκάλα δεν μειώνει την χωρητικότητα της μπουκάλας σε υγράεριο????
Μηπως με τον καιρό πρέπει να κάνω κάτι για να βγάλω τον αέρα???
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 10 Ιούλ, 2011 21:41

Λογικα οταν βαζεις υγραεριο, αυτο καταλαμβανει τη θεση του ''αερα'' . Οσος αερας υπηρχε στην αρχη, πρεπει να έφυγε μετα απο τα 2 πρωτα γεμισματα, το ιδιο και μετα την συντηρηση. Μετα μετα απο αυτο, μεσα εχεις μονο υγραεριο.

Ολα γινονται αυτοματα και δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα. Αν για καποιο λογο δεν εχεις τη σωστη χωρητικότητα στο ρεζερβουαρ(πανω ή κατω απο 80%) ειναι θεμα ρυθμισης π.χ. φλοτερ
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό niksta » Τρί 12 Ιούλ, 2011 16:42

Είναι σωστή η άποψη ότι πρέπει να γίνουν 2 πλήρη γεμίσματα για να μην υπάρχει αέρας και να γίνει μετά η ρύθμιση σωστά?Δηλαδή περίπου στα 1000χλμ?
niksta
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιουν, 2011 01:54

Re: Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 12 Ιούλ, 2011 20:43

niksta έγραψε:Είναι σωστή η άποψη ότι πρέπει να γίνουν 2 πλήρη γεμίσματα για να μην υπάρχει αέρας και να γίνει μετά η ρύθμιση σωστά?Δηλαδή περίπου στα 1000χλμ?


Όχι δεν είναι σωστή. Το υγραέριο μεταφέρεται μέσω των σωληνώσεων παροχής σε υγρή μορφή. Δεν υπάρχει αέρας στο κύκλωμα που να επηρεάζει τη ρύθμιση.
Όσον αφορά τον αέρα που μπορεί να εγκλωβιστεί στη μπουκάλα, είναι τόσο μικρός σε όγκο που καταλαμβάνει ένα ελάχιστο μέρος του 20% της αέριας φάσης της μπουκάλας, και σε καμιά περίπτωση δεν επηρεάζει την πλήρωση στο 80% υγρού LPG
Χρήστος
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό tgi » Τρί 12 Ιούλ, 2011 22:55

συμφωνώ και εγώ με τον προλαλήσαντα...
το οποιοδήποτε σύστημα υγραερίου, δεν "καίει" αεριοποιημένο υγραέριο.... θέλει στον πνεύμονα ή στα μπεκ, υγραέριο και όχι αεριοποιημένο υγραέριο!!!!
οπότε η άποψη του LPGas ότι απλά ο αέρας εγκλωβίζεται στην μπουκάλα είναι σωστή... απλά καταλαμβάνει το 20% της ασφάλειας της μπουκάλας..
βέβαια δεν γνωρίζω τι θα γίνει όταν μετά από 1000 γεμίσματα όλος αυτός ο αέρας τι γίνεται...
μήπως υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει κενό από την εγκατάσταση???
Citroen C4 GP
2009-2019 με Icom JTG
2019 μέχρι σήμερα EuropeGas
190.000 χιλ. με Υγραέριο
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 548
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό christoi » Τετ 13 Ιούλ, 2011 05:11

Αν κατάλαβα καλά, ο αέρας που μπαίνει με κάποιον τρόπο μέσα στην δεξαμενή, εκτονώνεται από τις βαλβίδες ασφαλείας, εφόσον αυξηθεί η πίεση, και μόλις τελειώσει, φεύγει και το υγραέριο. Φυσικά αυτό θα μπορούσε να ισχύει, εφόσον οι βαλβίδες βρίσκονται στην πάνω μεριά της δεξαμενής.
Ίσως η συγκεκριμένη σελίδα να βοηθήσει.
Opel Astra H 1.4 Romano με περισσότερα από 80.000km και λιγότερα από 100.
Άβαταρ μέλους
christoi
 
Δημοσιευσεις: 600
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος, 2011 21:02

Re: Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 13 Ιούλ, 2011 16:34

LPGas έγραψε: ... σε καμιά περίπτωση δεν επηρεάζει την πλήρωση στο 80% υγρού LPG


Τοτε γιατι σε μενα οπως και στους περισσοτερους που εκαναν μετατροπη σε lpg, στα πρωτα γεμισματα(απο εντελως αδειος) επερνε πολυ λιγοτερο απο αυτο που θα επρεπε (60% και 70%, αντι για 80%) και γεμισμα σε γεμισμα επερνε ολο και περισσοτερα για να καταλήξει μετα απο 3 με 4 γεμισματα στο 80% ?
Για μενα, το μονο που θα μπορουσε να επηρεάσει το γεμισμα (στην αρχη της μετατροπης)ειναι το αερας που καταλαμβανε χωρο στην ρεζερβα του lpg και με καποιο τροπο(δεν ξερω πως-μαλλον απο τα μπεκ ?)διέφυγε σιγα-σιγα. Αερας ξανα στην δεξεμενη(υπο φυσιολογικες συνθηκες) δεν νομιζω να μπαινει ουτε να βγαινει.
Τελευταία επεξεργασία από astragjtg και Τετ 13 Ιούλ, 2011 16:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό gakost » Τετ 13 Ιούλ, 2011 16:43

Ρε παιδιά πως θα γίνει να μην υπάρχει καθόλου αέρας στην δεξαμενή; Και πως βγαίνει ο αέρας δηλαδή με αντλία κενού αέρος; :? Είναι φυσιολογικό να υπάρχει αέρας στην δεξαμενή και εφόσον τα αέρια συμπιέζονται δημιουργείτε χώρος για το υγραέριο.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τετ 13 Ιούλ, 2011 16:51

gakost έγραψε:Ρε παιδιά πως θα γίνει να μην υπάρχει καθόλου αέρας στην δεξαμενή; Και πως βγαίνει ο αέρας δηλαδή με αντλία κενού αέρος; :? Είναι φυσιολογικό να υπάρχει αέρας στην δεξαμενή και εφόσον τα αέρια συμπιέζονται δημιουργείτε χώρος για το υγραέριο.


Δεν ειπα οτι δεν υπαρχει καθολου αερας αλλα οτι στην αρχη ο υπερβάλλων αερας ισως να εμποδιζε το γεμισμα, αλλιως πως εξηγειται το συνηθες αυτο φαινομενο ?(δεν παιζει χαλασμενο ή λαθος ρυθμισμενο φλοτερ)
Ξεχασα να πω οτι με αυτο συμφωνει και μαστορας που βαζει υγραεριο 30 χρονια+... οτι αν δεν βγαλει ο εγκαταστατης τον αερα απο την ρεζερβα lpg ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ κατα την εγκατασταση(μην μπαινω σε λεπτομερειες πως), αυτο που περιγραφω παραπανω θα συμβει. Δηλαδη στην αρχη ΔΕΝ θα περνει την ποσοτητα που πρεπει...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Αέρας στην Μπουκάλα

Δημοσίευσηαπό motorhome » Σάβ 16 Ιούλ, 2011 14:41

astragjtg έγραψε:
gakost έγραψε:Ρε παιδιά πως θα γίνει να μην υπάρχει καθόλου αέρας στην δεξαμενή; Και πως βγαίνει ο αέρας δηλαδή με αντλία κενού αέρος; :? Είναι φυσιολογικό να υπάρχει αέρας στην δεξαμενή και εφόσον τα αέρια συμπιέζονται δημιουργείτε χώρος για το υγραέριο.


Δεν ειπα οτι δεν υπαρχει καθολου αερας αλλα οτι στην αρχη ο υπερβάλλων αερας ισως να εμποδιζε το γεμισμα, αλλιως πως εξηγειται το συνηθες αυτο φαινομενο ?(δεν παιζει χαλασμενο ή λαθος ρυθμισμενο φλοτερ)
Ξεχασα να πω οτι με αυτο συμφωνει και μαστορας που βαζει υγραεριο 30 χρονια+... οτι αν δεν βγαλει ο εγκαταστατης τον αερα απο την ρεζερβα lpg ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ κατα την εγκατασταση(μην μπαινω σε λεπτομερειες πως), αυτο που περιγραφω παραπανω θα συμβει. Δηλαδη στην αρχη ΔΕΝ θα περνει την ποσοτητα που πρεπει...

ετσι οπως το λες ειναι φιλε εχει αερα και φευγει σχεδον στα τρια γεμισματα και επηρεαζει και την χωριτικοτητα εχει συμβει σχεδον σε ολους εχεις δικιο επειδη υπαρχει οξυγονο μεσα στα πρωτα γεμισματα ανεβαζει παραπανω πιεση και δεν μπορει η αντλια του πρατηριου να την υπερνικηση συμφωνα και με τι πιεση εχει και η αντλια του πρατηριου και ωντος μπορει να βγει ο αερας με κενο αλλα οκ δεν τρεχει τιποτα σοβαρο
motorhome
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Κυρ 10 Απρ, 2011 13:45

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες