Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αναλογια Βενζινης και Υγραεριου

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Αναλογια Βενζινης και Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό GEOPAP » Τρί 18 Ιουν, 2024 18:24

Με ποσοστό αναλογιας Βενζινης-Υγραεριου, υπάρχει πρόβλημα θερμοκρασίας και πόση οικονομία κανει;
GEOPAP
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν, 2024 18:20

Re: Αναλογια Βενζινης και Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό GEOPAP » Τρί 18 Ιουν, 2024 18:33

Ξεκινάω τη συζήτηση στο θέμα, θέτοντας το ερωτημα για αναλογία καυσίμου Βενζίνης- Υγραερίου 50-50.
1. Τι συμβαίνει με τη θερμοκρασία στο χωρο καύσης του κινητήρα;
2. Υπάρχει οικονομικά ωφέλεια;
Δεν ειμαι τεχνικός, αλλά αλλαξα μοτέρ στο DAEWOO, στα 80.000 χλμ, λογω καταστροφης κεφαλης κορμου κλπ απο τη θερμοκρασία.
Δούλευε με Υγραέριο και στις 4000 στροφές επέστρεφε στη Βενζίνη.
Δεν το δούλεψα πάνω απο 3000 εως 3500 το ανώτερο.
Δεν αντεξε.
Με ποσοστο 50% και 50% βενζίνη και υγραέριο συνεχως απο το ρελαντί ακόμα, θα αντέξει;
Κι αν ναι, θα κανει κάποια οικονομία;
GEOPAP
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν, 2024 18:20

Re: Αναλογια Βενζινης και Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό dith » Τρί 27 Αύγ, 2024 12:01

Η πραγματικότητα είναι οτι κανένας δε μπορεί να στο εγγυηθεί, καθώς τετοιες βλάβες συμβαίνουν και σε κινητήρες που ποτέ δεν αλλάξαν κάυσιμο.

Ο κυριότερος κανόνας για να μην έχεις προβλήματα σε οποιοδήποτε καυσιμο, ειναι να έχεις σωστό μίγμα, καθώς ειναι επιβεβαιωμένο οτι το φτωχό μίγμα αυξάνει τις θερμοκρασίες καυσαερίων.
Αυτό επιτυγχάνεται αυτόματα όταν βασικοί αισθητήρες δουλευουν σωστά (κυρίως ο λ και ο μετρητής αέρα), και δεν έχεις κάποια βλάβη (πχ μπεκ που κατουράνε, μπουζί και πολλαπλασιαστές που δουλέυουν όποτε θυμούνται).

Ειδικά για το υγραέριο, προσπαθώντας να βγάλω άκρη απο βιβλιογραφία και διάφορα papers που κυκλοφορούν online, διαπίστωσα οτι η προπορεία σπινθήρα (αναφέρεται και ως "αβάνς" απο πολλούς) θέλει άλλη ρύθμιση σε σχέση με την βενζίνη.
Συνδυάζοντας το με τις βασικές γνώσεις, πιθανολογώ οτι το αέριο σε κάποιες στροφές και πάνω ή/και υψηλά φορτία, συνεχίζει να αναφλέγεται ή/και να έχει υψηλότερες θερμοκρασίες αερίων όταν οι βαλβίδες είναι μισάνοιχτες, γιατί έχει δοθεί ο σπινθήρας σε "λάθος χρόνο".
Σε χαμηλές στροφές ή/και χαμηλό φορτίο, δεν απέχει σημαντικά η ρύθμιση προπορείας σπινθήρα απο αυτή της βενζίνης, οπότε είσαι οκ.

Επιβεβαιώνεται αυτή η άποψη, απο το γεγονός οτι υπάρχουν συμπληρωματικοί εγκέφαλοι στην αγορά που ρυθμίζουν αυτό ακριβώς (αβάνς). Και επιτυγχάνουν και καλύτερες επιδόσεις όταν ρυθμίσουν την προπορεία σπινθήρα (θα το δείς και με τα ανακοινώσιμα specs κάποιων εργοστασιακών αυτοκινήτων).

Ως προς το μίγμα λοιπόν, θεωρητικά προσθέτωντας όλο και περισσότερη βενζίνη σε υψηλότερες στροφές και μεγαλα φορτία, φροντίζεις έτσι ώστε η ρύθμιση του αβάνς να πλησιάζει όλο και πιο πολύ αυτή της βενζίνης.
Γι αυτό και βλέπεις οτι εμπειρικά οι περισσότεροι προτείνουν να ψεκάζεις μόνο βενζίνη σε υψηλες στροφες και μεγαλα φορτία, καθώς εκεί συμβαινουν όλα τα ανεπιθύμητα.

Αν προσθέτεις 50-50 απο το ρελαντί, σε χαμηλές στροφές και χαμηλό φορτίο, όχι μόνο δεν έχει νόημα, αλλά χάνεται και το όλο νόημα οικονομίας που αποσκοπεί μια μετατροπή. Οπότε πήγαινε σε κάποιον που έχει όρεξη να ασχοληθεί, δώσε ενα μεροκάματο, και φτιάξτε μια σωστή στρατηγική με παραμέτρους.
dith
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Τρί 12 Ιουν, 2018 00:16

Re: Αναλογια Βενζινης και Υγραεριου

Δημοσίευσηαπό meletis » Τετ 28 Αύγ, 2024 21:17

GEOPAP έγραψε:Ξεκινάω τη συζήτηση στο θέμα, θέτοντας το ερωτημα για αναλογία καυσίμου Βενζίνης- Υγραερίου 50-50.
1. Τι συμβαίνει με τη θερμοκρασία στο χωρο καύσης του κινητήρα;
2. Υπάρχει οικονομικά ωφέλεια;
Δεν ειμαι τεχνικός, αλλά αλλαξα μοτέρ στο DAEWOO, στα 80.000 χλμ, λογω καταστροφης κεφαλης κορμου κλπ απο τη θερμοκρασία.
Δούλευε με Υγραέριο και στις 4000 στροφές επέστρεφε στη Βενζίνη.
Δεν το δούλεψα πάνω απο 3000 εως 3500 το ανώτερο.
Δεν αντεξε.
Με ποσοστο 50% και 50% βενζίνη και υγραέριο συνεχως απο το ρελαντί ακόμα, θα αντέξει;
Κι αν ναι, θα κανει κάποια οικονομία;

Το μοτέρ δούλευε σωστά όταν μπήκε το υγραέριο ; Μπέκ Βενζίνης / Κύκλωμα ψύξης / Ανάφλεξη
Eίχε γίνει σωστή ρύθμιση του ή μόνο αυτόματο καλιμπράρισμα ;
2 μοτέρ ( με μηχ. βαλβίδες κιόλας ) με χιλιόμετρα επάνω όταν μπήκε το Lpg έβγαλαν 200,000 χώρις θέματα .
Ποιο μοτέρ είναι κωδικός και τι αμάξι συγκεκριμένα ;
Opel Corsa C 1,2 - EG Basico
meletis
 
Δημοσιευσεις: 1443
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες