Vagelis2010 έγραψε: Το πρόβλημα όμως συνεχίζει να υπάρχει. Τι λέτε να έχει?
Vagelis2010 έγραψε:Νομίζω μου είπε κατι για λ
Oμως επέισης μου ειπε ότι με την αλλαγή των πολλαπλασιαστών δεν θα ξανανάψει
Vagelis2010 έγραψε:Eχω βαλει STAG σε ένα Megane 3 πριν απο 2 χρόνια και μου παρουσιάζει τώρα το εξής πρόβλημα. Μόνο όταν βρεθώ σε κίνηση στη πόλη πολύ ωρα και ζεσταίνεται η μηχανή αναβοσβήνει το λαμπάκι του κινητήρα και ρετάρει το αμάξι. Αν το σβήσω και κλείσω το αεριο ολα κανονικά. Το κανει μόνο όταν δουλεύω υγραέριο. Το πήγα εκεί που το εγκατέστησα και δεν βρήκε κανενα πρόβλημα ειπε. Το πήγα μετα στη RENAULT και μου αλλάξαν 2 πολλαπλασιαστές. Το πρόβλημα όμως συνεχίζει να υπάρχει. Τι λέτε να έχει?
Το σφάλμα πάντως είναι αστοχία ανάφλεξης .Vagelis2010 έγραψε:Συνέχεια του θέματος αφού δεν βρεθηκε λύση και συνεβει το εξής παράδοξο. Στο OBD βγάζει σφάλμα με κωδικό P0302. Εκανε λοιπόν ο τεχνικός μια μεταφορά του μπεκ Νο2 στη θέση του Νο1 να δούμε αν θα αλάξει κάτι και όντως το σφάλμα έγινε P0301. Άρα προβληματικό μπεκάκι (λογικό). Αντικαταστήσαμε όλη την μπεκιέρα με καινούρια. Και ομως μου ξαναέβγαλε σφάλμα P0301. Μα πως είναι δυνατόν?
meletis έγραψε:Το σφάλμα πάντως είναι αστοχία ανάφλεξης .Vagelis2010 έγραψε:Συνέχεια του θέματος αφού δεν βρεθηκε λύση και συνεβει το εξής παράδοξο. Στο OBD βγάζει σφάλμα με κωδικό P0302. Εκανε λοιπόν ο τεχνικός μια μεταφορά του μπεκ Νο2 στη θέση του Νο1 να δούμε αν θα αλάξει κάτι και όντως το σφάλμα έγινε P0301. Άρα προβληματικό μπεκάκι (λογικό). Αντικαταστήσαμε όλη την μπεκιέρα με καινούρια. Και ομως μου ξαναέβγαλε σφάλμα P0301. Μα πως είναι δυνατόν?
Από πολλ/στες και μπουζοκαλωδια αλλά και τα μπουζί τα είδατε εκ νέου;
Στάλθηκε από το M2010J19SY μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες
|
|