Kritikos86 έγραψε:Πιστεύω ότι το αμάξι μου (touareg v8 4.2) πρέπει να έχει απόσταση στα μπεκ πάνω από 130mm, (το αγόρασα με την υπάρχων εγκατάσταση zavoli) και έχω δει άλλη εγκατάσταση που έχουν τοποθετήσει τα μπεκ πολύ πιο κοντά, περίπου στα μισά της διαδρομής.
Έχω μερικά θέματα που πιστεύω ότι μπορεί να αν όχι οφείλονται τότε να το επιδεινώνουν,
Να σας τα αναφέρω να που πείτε γνώμες γιατί από 3 ειδικούς άκρη δεν έβγαλα.
1. Όταν τελειώνει το αέριο και γυρνάει σε βενζίνα τότε το αμάξι κλοτσάει, λες και μένει για 1 δευτερόλεπτο τελείως από καύσιμο, αυτό συμβαίνει μόνο όταν μένει από αέριο και όχι όταν θα πατήσουμε χειροκίνητα το κουμπί για να αλλάξει σε βενζίνα.
2. Το αμάξι δούλευε πολύ καλά μέχρι που ένας ''ειδικός'' μου είπε ότι είναι αρρύθμιστο (δούλευε στο αυτόματο) και ότι πρέπει να το βγάλει βόλτα, από τότε στις 3000rpm το νιώθω να ρετάρει.
3, Έγινε πολύ ευαίσθητο στο ότι αν το ζορίσω θα μου το γυρίσει σε βενζίνα. (πνεύμονας? ρύθμιση? μακρυά σωληνάκια? και τα 3? )
1. Φυσιολογικο ειναι αφου ξεμενει απο καυσιμο και περιμενει να διαβασει χαμηλη πιεση υγραεριου και γυρναει σε βενζινη, σε καποια συστηματα ρυθμιζεται το νουμερο της πτωσης πιεσης για να ειναι ομαλοτερο, στο δικο σου πιθανονατα δεν ρυθμιζεται
2. ρυθμιση το μειγμα
3. αλλαγη πνευμονα (μαζεψε μεσα επικαθησεις απο το καυσιμο, φυσιολογικη φθορα)