Σελίδα 1 από 1

Καθαρισμος Κινητηρα με Υδρογονο.Αληθεια η Κολπο Μαρκετινγκ?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Φεβ, 2020 13:41
από donstefano
Παρατηρω στο ιντερνετ(ειδικα Facebook) τον τελευταιο καιρο οτι διαφημιζεται ο καθαρισμος κινητηρα αυτοκινητου με υδρογονο και οτι εχει οφελη στο αμαξι μας.

Επικαλουνται τα καταστηματα-συνεργεια που το κανουν οτι:
Εκτός από τη μείωση της κατανάλωσης ο καθαρισμός του κινητήρα με υδρογόνο καθαρίζει:
Μπεκ
Βαλβίδα EGR
Turbo
Φίλτρο μικροσωματιδίων DPF
Εξάτμιση που καπνίζει
Καταλύτη
Μπουζί
Βαλβίδες Εισαγωγής
Εισαγωγή Αέρα
Αισθητήρας Οξυγόνου

Τωρα ολα αυτα ειναι παραμυθια η οντως κανει δουλεια?Αξιζει καποιος να ασχοληθει η το αφηνουμε?Εχει καποιος κανει κατι αναλογο και τι διαφορες εντοπισε μετα? :problem: :problem: :problem:

Re: Καθαρισμος Κινητηρα με Υδρογονο.Αληθεια η Κολπο Μαρκετιν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Φεβ, 2020 14:47
από labros
Το υδρογόνο είναι ένα αέριο που με τον παραμικρό σπινθήρα καίγεται δίνοντας νερό. Αυτή η καύση είναι εκρηκτική και άρα επικίνδυνη. Δε μπορώ να καταλάβω με πιο τρόπο το περνάνε μέσα στον κινητήρα και με ποιον τρόπο καθαρίζει τα πάντα. Αν εκραγεί τότε ναι καθαρίζει τα πάντα γύρω του.

Re: Καθαρισμος Κινητηρα με Υδρογονο.Αληθεια η Κολπο Μαρκετιν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Φεβ, 2020 09:12
από socratesb
Προσωπικά ξέρω 5 άτομα που το δοκίμασαν. Οι τρεις μιλάνε για καταπληκτική διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα, πιο γλυκιά και με αισθητή μείωση κατανάλωσης 1 με 2 λίτρα στα 100 χλμ σταθερά ακόμα και από 2.000 χλμ μετά. Οι δύο με octavia turbo 20vt και ένας honda type R 2,0. Οι άλλοι δύο με huyndai I30 1,4 lpg και corsa 1,4 lpg, είδαν μια μικρή διαφορά μόλις έφυγαν από το μαγαζί αλλά στον μήνα πάνω θεωρούν ότι τελικά δεν είχε κάποια βελτίωση.

Re: Καθαρισμος Κινητηρα με Υδρογονο.Αληθεια η Κολπο Μαρκετιν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Φεβ, 2020 16:04
από donstefano
Παραθετω και το βιντεο του Γκολεμη που λεει και ναι και οχι στη μεθοδο αυτη.Δηλαδη οτι μπορει για καποιους να αξιζει και για αλλους οχι.

https://www.youtube.com/watch?v=gKavxvov5tY&t=1035s

Υποθετω για τους φιλους που λες με το Lpg ισως το υγραεριο που εχουμε κανει ενα μικρο καθαρισμο λογω καυσης του στους θαλαμους και στα υπολοιπα μερη.Λεω ισως οχι σιγουρα.Αυτο θα μας το επιβεβαιωσει και καποιος που ξερει και καλυτερα.....
Εαν ισχυει αυτο για αυτο οι αλλοι με το type R κτλ αν δεν εχουν κανει μετατροπη σε υγραεριο βλεπουν αποτελεσματα.Γιατι συμφωνα και με το Γκολεμη καθαριζει και λιγο ο Λ και λιγο ο καταλυτης κτλ κτλ....Μια θεωρια λεω.Στην πραξη δεν ξερω......

Re: Καθαρισμος Κινητηρα με Υδρογονο.Αληθεια η Κολπο Μαρκετιν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιούλ, 2020 19:42
από meletis
donstefano έγραψε:Παρατηρω στο ιντερνετ(ειδικα Facebook) τον τελευταιο καιρο οτι διαφημιζεται ο καθαρισμος κινητηρα αυτοκινητου με υδρογονο και οτι εχει οφελη στο αμαξι μας.

Επικαλουνται τα καταστηματα-συνεργεια που το κανουν οτι:
Εκτός από τη μείωση της κατανάλωσης ο καθαρισμός του κινητήρα με υδρογόνο καθαρίζει:
Μπεκ
Βαλβίδα EGR
Turbo
Φίλτρο μικροσωματιδίων DPF
Εξάτμιση που καπνίζει
Καταλύτη
Μπουζί
Βαλβίδες Εισαγωγής
Εισαγωγή Αέρα
Αισθητήρας Οξυγόνου

Τωρα ολα αυτα ειναι παραμυθια η οντως κανει δουλεια?Αξιζει καποιος να ασχοληθει η το αφηνουμε?Εχει καποιος κανει κατι αναλογο και τι διαφορες εντοπισε μετα? :problem: :problem: :problem:

Εγώ θα έδινα κάτι παραπάνω σε κόστος και θα έκανα τη μέθοδο soda blasting , σίγουρα ωφελεί κινητήρες άμεσου ψεκασμού

Re: Καθαρισμος Κινητηρα με Υδρογονο.Αληθεια η Κολπο Μαρκετιν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ, 2020 20:17
από socratesb
meletis έγραψε:
donstefano έγραψε:Παρατηρω στο ιντερνετ(ειδικα Facebook)
Εγώ θα έδινα κάτι παραπάνω σε κόστος και θα έκανα τη μέθοδο soda blasting , σίγουρα ωφελεί κινητήρες άμεσου ψεκασμού


Νέες τεχνολογίες με καινούργια προβλήματα! Απαραίτητος ο καθαρισμός των καταλοίπων στις βαλβίδες στα αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού από τις αναθυμιάσεις του λαδιού που ανακυκλώνονται και συσσωρεύονται πάνω στις βαλβίδες. Κάποιο φίλτρο τύπου oil catch can θα μπορούσε μειώσει τις επικαθήσεις;;
Σίγουρα ο καθαρισμός με soda blasting είναι μακράν πιο αποτελεσματικός σε σχέση με carbon clean στις βαλβίδες.