Kakis έγραψε:Κάποιες φορές το γυρίζω σε βενζίνη ενώ οδηγώ, όχι όμως για να τρέξω σε υψηλότερες ταχύτητες.
Στο ταξίδι για Λευκάδα βιαζομουν λίγο περισσότερο.
Το σύστημα που έχω, σύμφωνα με τον εγκαταστάτη μου (Καλογρίτσας), ψεκάζει βενζίνη σε όλο το φάσμα των στροφών.
Μάλιστα, με δική μου προτροπή του είπα να το κάνει να ψεκάζει λίγο παραπάνω βενζίνη για προστασία.
Τώρα, λεπτομέρειες δεν γνωρίζω ακριβώς τι ρυθμίσεις έκανε.
Την επόμενη φορά που θα πάω για σέρβις θα τον ρωτήσω.
Έχω κ μία απορία σχετικά με τα λάδια του κινητήρα.
Εδώ κ περίπου 3.000 km που τα έχω αλλάξει, δεν έχουν σκουρηνει σχεδόν καθόλου.
Βγάζοντας το δείκτη λαδιού δεν μυρίζει καθόλου τη γνωστή μυρωδιά του καμμένου λαδιού όπως μύριζε πριν στην εγκατάσταση υγραερίου.
Αυτό οφείλεται στην καλύτερη καύση του αερίου;
Ότι δηλ δεν αφήνει κατάλοιπα όπως η βενζίνη;
Μελέτη, βαλβίδες δεν έχω ρυθμίσει ποτέ, αλλά δεν ξέρω πως θα τις ελέγξω.
Αν είναι με καπελώτα, παίρνουν ρύθμιση;
Από το ψευτοκάπακο δεν μπορεί να εκτιμήσει κάποιος τι συμβαίνει.
Μήπως θέλει άνοιγμα όλο το καπάκι;
Έχει ρυθμίσει κάποιος βαλβίδες σε corolla του '04, στη γιαπωνέζικη έκδοση να μας διαφωτίσει;
Έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο. Corolla 1,4 vvti του 2005.
Βαλβίδες έχω ελέγξει δύο φορές. Την πρώτη φορά μετά από 80.000 χλμ με υγραέριο βρέθηκαν εντάξει. Μετά από άλλα 30.000 χλμ, δηλαδή στα 110.000 χλμ συνολικά με υγραέριο ξαναέκανα έλεγχο και 2-3 εξαγωγής βρέθηκαν εκτός ορίων. Αντικατέστησε τα καπελότα με κάποια άλλα μεταχειρισμένα με διαφορετικά νούμερα. Κόστος για αυτή τη δουλειά 30€.
Επίσης κάποιοι "τρώνε" τα καπελότα όσο χρειάζεται είτε σε τόρνο είτε σε Κολωνάτο δράπανο.
https://youtu.be/5xNDjptNrbgΑν έχει γίνει σωστή ρύθμιση, αν προσέχεις που βάζεις υγραέριο, αν προσέχεις τα λαδάκια και αν δεν το πλακώνεις δεν θα έχεις πρόβλημα.
Έχω κάνει περίπου 130.000 χλμ με υγραέριο και συνεχίζω.
Στο δικό μου έχει γίνει ρύθμιση να ψεκάζει και βενζίνη από τις 2000 στροφές υπό φορτίο. Στην αρχή ήταν ρυθμισμένο να ψεκάζει από τις 2300 στροφές υπό φορτίο, αλλά είπα στον μάστορα ότι ήταν πολύ μικρή η κατανάλωση σε βενζίνη (0,5 lit/100 km) και το αλλάξαμε να ψεκάζει από τις 2000 στροφές, άλλα πάντα υπό φορτίο. Δηλαδή αν πας χαλαρά με 2000 στροφές δεν ψεκάζει βενζίνη.
Τα διάκενα είναι..
Εισαγωγής: 0,15-0,25
Εξαγωγής: 0,25-0,35
Στάλθηκε από το Mi MIX 2S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ξι