Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση ,
έχω ενα Citroen Xsara Picasso 2002 μοντελο 1.6V ,το υγραέριο είναι μάρκας STAG και περάστηκε πριν τρια χρόνια απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη στον Τσοπελογίαννη και το ντεπόζιτο ειναι 40 η 42 λιτρα εαν θυμαμαι καλά.
sso έγραψε:Με τα λαμπάκια δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
Κάνε 2-3 γεμίσματα, και αν μπορείς κάθε φορά να το αφήνεις να τελειώνει εντελώς το αέριο και να γυρίζει σε βενζίνη. Γράφε τα χλμ από το γέμισμα μέχρι που θα γυρίσει σε βενζίνη. Μόνο έτσι θα δεις πραγματικές καταναλώσεις.
sso έγραψε:Μόλις αδειάσει εντελώς φουλάρισέ το, σημείωσε ποσα λίτρα πήρε, άστο να αδειάσει και μόλις γυρίσει σε βενζίνη δες ποσα χλμ έγραψε. Έτσι θα έχεις μια καλή μέτρηση της κατανάλωσης. Κάνε το ίδιο άλλες 2-3 φορές και θα δεις ότι θα έχεις παραπλήσιες καταναλώσεις (με παραπλήσιες συνθήκες οδήγησης).
Εγώ κατέγραφα επί περίπου 50.000 χλμ τα γεμίσματα και τα χλμ με την εφαρμογή fuelio και έβγαλα μ.ο. 8.3 λίτρα/100 χλμ.
scientist έγραψε:Πρόσφατα έβαλα νέο σύστημα Lovato C-OBD II σε ένα Honda CRV του 2006.
Η κατανάλωση με βενζίνη που είχα - κατά μέσο όρο - ήταν 12 λίτρα στα 100 μέσα την πόλη.
Στο πρώτο γέμισα αέριο σε 57αρα δεξαμενή (καθαρό 45κάτι) πήρε σχεδόν 40 λίτρα - φαντάζομαι είχε βάλει ο εγκαταστάτης αέριο για έλεγχο του συστήματος.
Μετά το πρώτο γέμισμα - και χωρίς να τελειώσει εντελώς αφού έκανα περίπου 80-85 χλμ με κόκκινο το λαμπάκι του αερίου - γέμισα με 46,9 λίτρα, στο ίδιο πρατήριο με την πρώτη φορά.
Τα χιλιόμετρα που έβγαλα ήταν 391, οπότε μέση κατανάλωση είχα 11,99 λίτρα στα 100 χλμ. Λογικό γιατί με το πρώτο γέμισμα έκανα αρκετά χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο.
Τώρα με το καύσιμο του δεύτερου γεμίσματος είμαι στα 230 χιλιόμετρα και μόλις άναψε το κόκκινο λαμπάκι. Σημειώστε ότι τα 15 περίπου από αυτά έγιναν με βενζίνη (μου είπε ο εγκαταστάτης μια φορά τις 2-3 εβδομάδες να κάνω 10-20 χλμ με βενζίνη για τρόμπες κτλ) Αυτά τα χιλιόμετρα έγιναν στην κλασσική διαδρομή, μέσα στην πόλη, οπότε περίμενα παραπάνω καταλάνωση, αλλά όχι αυτό που υπολογίζω παρακάτω.
Όπως το υπολογίζω δεν θα φτάσω καν τα 300 χλμ με τα 46,9 λίτρα που έβαλα, το οποίο βγάζει μέση κατανάλωση περισσότερο από 15,5 λίτρα στα 100 χλμ. (αν αφαιρέσω και τα 15 χλμ με βενζίνη... κλάμα).
Εχθές τσέκαρα fuel trims με ένα μικρό διαγνωστικό που έχω το long ήταν στο 2,3, το οποίο νομίζω είναι ΟΚ.
Παίζει να υπάρχει πρόβλημα με κάτι;
Παρασκευή ταξιδεύω, οπότε θα δω τι γίνεται και σε ανοιχτό δρόμο - χωρίς να έχω σύγκριση με βενζίνη όμως.
Είχα σε Honda Accord. Καλό είναι να ψεκάζει και βενζίνη. Εγώ έκανα κάθε 40,000 χιλιόμετρα έλεγχο διακενων βαλβίδων. Έχει εύκολη διαδικασία ο συγκεκριμένος κινητήρας.scientist έγραψε:Έχεις δίκιο meletis.
Έχω αναμένο λαμπάκι αρκετά χιλιόμετρα τώρα, δεν έχει τελειώσει ακόμα, οπότε αποφάσισα να γεμίσω και να κάνω το ταξίδι.
Όταν αδειάσει εντελώς και γυρίσει σε βενζίνη σημειώνω χιλιόμετρα και μόλις βρω στην εθνική πρατήριο με αέριο ξαναγεμίζω και το ίδιο.
Ο εγκαταστάτης μου είπε για ρύθμιση βαλβίδων κάθε 40.000 χλμ, αν και ο μηχανικός που το πηγαίνω συμβούλεψε για κάθε 30.000 χλμ ιδανικά και λογικά θα το κάνω κάθε 30.000χλμ.
Τώρα κάτι άλλο δεν μου είπε, δεν ξέρω αν ψεκάζει και πότε βενζίνη, μου είπε μόνο κάθε 2-3 εβδομάδες να κάνω 20-30 χλμ με βενζίνη για να λειτουργεί η τρόμπα, τα μπεκ κτλ της βενζίνης.
Κάτι άλλο δεν μου είπε.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες
|
|