corsa2009 έγραψε:Γεια σας και από μένα, αποφάσισα κ εγκατέστησα υγραέριο στο αυτοκίνητο μου, μάρκας opel corsa d 2009 μοντέλο 1400 cc automato. με 103,000 χιλ και εντελώς ευλαβικά συντηρημένο με τα σέρβις του.
Εγκεφαλος LpgTech 204 καλύπτοντας όλο το φάσμα στροφών χωρίς ψεκασμό βενζίνης όπως μου είπανε κ χωρίς OBD
Πνεύμονας tomaseto
Μπεκ stag
Από την στιγμή που παρέλαβα διαπίστωσα πως πλέον το αυτοκίνητο έγινε πιο αργόστροφο στα απότομα γκάζια και ειδικά στης υψηλές στροφές (πρέπει να μουγκρίσει αρκετά για να ξυπνήσει)
Τώρα πάμε στην κατανάλωση, φουλάρω βενζίνη διανύω Χ αποστάσεις εκτός πόλης αλλά με μερικά φανάρια στο ενδιάμεσο με ταχύτητα 70-100 και ξανά φουλάρω πάντα στο ίδιο πρατήριο, κατανάλωση τώρα το καλοκαίρι 5,5 - 5,7 λτ/100χιλ, ακολουθώ ακριβώς το ίδιο και με το υγραέριο με κατανάλωση 7,5 - 7,9 λιτ/100χιλ. Σε γενικές γραμμές εκεί παίζω. (Πάντα περιμένω να γυρίσει σε υγραέριο και μετά ξεκινώ την διαδρομή)
Θεωρώ υπερβολική έως ακραία κατανάλωση έναντι της βενζίνης, πάω στον εγκαταστατη για τον πρώτο έλεγχο μετά από 2500 χιλ και του το λέω, μου απαντά πως αποκλείετε να έχω τόση κατανάλωση και πως είναι πολύ μεγάλη αν όντος συμβαίνει και τέτοιες καταναλώσεις θα καταστρέψει λ και καταλύτη. Το συνδέει στον υπολογιστή σταματημένος σε ρελαντί και μου λέει πως είναι όλα όπως πρέπει και δεν πρέπει να πειράξει τίποτα (ένα τέλειο μιγμα), του απαντώ γιατί τέτοια μεγάλη κατανάλωση? στην αρχή δεν έδινε απάντηση αλλά με πίεση δική μου, μου είπε για τυχόν κακής ποιότητας καύσιμο και μου πρότεινε να δοκιμάσω σε άλλο πρατήριο, το έχω κάνει του απαντώ. Στην συνέχεια μου λέει για μικρότερη θερμογονο τού υγραερίου έναντι της βενζίνης οπότε γιαυτό ίσως. Αφού συνεχίζω να τον πρήζω γιατί δεν με κάλυπτε καμιά από της εξηγήσεις, μου λέει κοιτά προτιμώ να τσακωθούμε αλλά εγώ μιγμα δεν αλλάζω γιατί το αυτοκίνητο δουλεύει ΑΡΙΣΤΑ. Συνεχίζω να τον πρήζω και τον ρωτώ γιατί πλέον το αυτοκίνητο έχει γίνει τόσο αργόστροφο με αποτέλεσμα να σκέφτομαι ορισμένες φορές την προσπέραση ?μου απαντά, κοίτα να δεις στην βενζίνη έχουμε πιο γρήγορο ψεκασμό με μεγαλύτερη πίεση, ενώ στο υγραέριο είναι πιο αργός γιατί όπως μου έδειξε έχουμε μεγαλύτερη διαδρομή σωληνώσεων μέχρι τα μπεκ έναντι της βενζίνης, συν της διαφοράς της θερμογόνου παράγοντος.
Πολλά είπα εσείς τι γνώμη έχετε?
Κάθησα και διάβασα τις απόψεις.
Για ποιο λόγο δεν σου έβαλε με obd συστήμα;
Δεύτερον σου το έβγαλε στο δρόμο για ρύθμιση εν κινήσει και με φορτίο του κινητήρα ή στο ρυθμισε μόνο σε ρελαντί;
Από κατανάλωση να υπολογίζεις +15% .
Το αμάξι δεν πρέπει να έχει κανένα δισταγμό .
Με σωστή ρύθμιση στο δρόμο αυτό που είδα από το δικό ήταν ότι πήγαινε ελάχιστα καλύτερα σε σύγκριση με τη βενζίνη.
Τα fuel trims τα έχεις ελενξει από μόνος σου ;
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk