Σελίδα 1 από 1

Fiat bravo tjet 120 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιουν, 2018 00:51
από Apostolis1993
Καλησπέρα σε ολο το φορουμ! θέλω την άποψη σας - βοήθεια.... Πριν από δέκα μέρες έβαλα στο αμάξι υγραέριο, το σύστημά είναι της Lovato SMART ExR 4 κυλίνδρων LPG, κάνει το εξής πρόβλημα, στις δύο χιλιάδες στροφές με Τρίτη ταχύτητα η Τετάρτη, κάνει ένα κόψιμο και μετά συνεχίζει κανονικά, αλλάξαμε μπουζί(ngk) και δοκιμάσαμε έναν έναν τους πολλαπλασιαστες με καινουριο ngk πολλαπλασιαστη χωρις να εχει προβλημα κανενας πολλαπλασιαστης, και το θέμα παραμένει, το αμάξι πρώτου μπει το σύστημα έγινε μέτρηση συμπίεσης και ήταν εντάξει, η τουρμπίνα καιει λάδια όμως,, τα σωληνάκια στην ν75 είναι καινούρια και σωστα τοποθετημενα, ο εγκέφαλός του υγραέριου παίρνει σήμα από τον πολλαπλασιαστη του τέταρτου κυλίνδρου...
Αύριο θα ξανακάνουμε το πρόγραμμα του μήπως διορθωθεί και
θα καθαρισουμε μαπ και μαθ,....
Πάει πουθενά ο νους σας, το αμάξι από πριν μπει το αέριο έκανε μερικά κοψίματα αμελητέα έπρεπε να δώσω πολύ προσοχή για να τα νιώσω...
Να το βάλω σε διαγνωστικό της φιατ μήπως φανεί τιποτα;
Να φταίει η ν75?καμια πεταλουδα γκαζιου ? εχει να καθαρισθει 2 χρονια σιγουρα,

Re: fiat bravo tjet 120 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Ιουν, 2018 08:32
από fokion
απο την στιγμη που στο εκανε και πριν δεν ειναι απο υγραεριο.
το ηγραεριο απο την αλλη εχει την 'ικανότητα" να μεγενθυνει υπαρκτά προβλήματα και δη ηλεκτρικά....

αλλη σκεψη
το εχετε ρυθμισει να ψεκαζει και βενζινα? αν ναι, μηπως συμπιπτουν οι στροφές με εκει που εχει προβλημα?

αλλη σκεψη.
Απο οσο ξερω ως χρηστης, στις εγκαταστασεις παιρνουν σημα απο τον πρωτο κυλινδρο....

παντως αν δεν λυσεις το εστω και αναιπεσθητο οπως λες προβλημα στην βενζινη μη σκαλιζεις το αεριο

Re: Fiat bravo tjet 120 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Ιούλ, 2018 17:11
από meletis
Εφόσον το πρόβλημα ήταν απο πρίν περιπλέκεται το θέμσ.
Η πεταλούδα γκαζιού είναι ηλεκτρονική λογικά.Εάν την καθαρίσεις λογικά θα χρειαστείς μηδενισμό σε διαγνωστικό.
Εάν απενεργοποιήσετε το ψεκασμό βενζίνης το παρουσιάζει;
Εισαγωγή έχεις την εργοστασιακή;

Re: fiat bravo tjet 120 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ, 2018 12:45
από Apostolis1993
fokion έγραψε:απο την στιγμη που στο εκανε και πριν δεν ειναι απο υγραεριο.
το ηγραεριο απο την αλλη εχει την 'ικανότητα" να μεγενθυνει υπαρκτά προβλήματα και δη ηλεκτρικά....

αλλη σκεψη
το εχετε ρυθμισει να ψεκαζει και βενζινα? αν ναι, μηπως συμπιπτουν οι στροφές με εκει που εχει προβλημα?

αλλη σκεψη.
Απο οσο ξερω ως χρηστης, στις εγκαταστασεις παιρνουν σημα απο τον πρωτο κυλινδρο....

παντως αν δεν λυσεις το εστω και αναιπεσθητο οπως λες προβλημα στην βενζινη μη σκαλιζεις το αεριο

Πριν το αέριο έκανε κάτι ψιλομπερδεματα στο ρελαντί οχι το πρόβλημα που περιέγραψα παραπάνω... ψεκάζουμε βενζίνη στις τέσσερις χιλιάδες στροφές και το πρόβλημα το κάνει στις δύο... αρχίζω και σκέφτομαι ότι ίσως φταίει καποιο εξάρτημα του Κιτ υγραερίου...

Re: Fiat bravo tjet 120 hp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Αύγ, 2018 12:48
από Apostolis1993
meletis έγραψε:Εφόσον το πρόβλημα ήταν απο πρίν περιπλέκεται το θέμσ.
Η πεταλούδα γκαζιού είναι ηλεκτρονική λογικά.Εάν την καθαρίσεις λογικά θα χρειαστείς μηδενισμό σε διαγνωστικό.
Εάν απενεργοποιήσετε το ψεκασμό βενζίνης το παρουσιάζει;
Εισαγωγή έχεις την εργοστασιακή;

Αυτό δεν το δοκιμάσαμε να τον απενεργοποιήσουμε πλήρως τον ψεκασμό βενζίνης... εισαγωγή είχα ένα πιο ελεύθερο φίλτρο το οποίο τις προάλλες έβαλα πάλι το εργοστασιακό κά ι συνεχίζει το ίδιο βέβαια δεν ξανακαναμε πάλι πρόγραμμα...