Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό tgi » Κυρ 13 Μάιος, 2018 08:08

Καλησπέρα σε όλους σας
Εχω ένα ICOM JTG συστημα υγραερίου στο αυτοκινητό μου από το 2009 εγκατεστημένο.
Εχει κάνει εδώ και 8 χρονια απόσβεση !!!!

Τώρα όμως αντιμετωπίζω 2 θεματάκια και θέλω την αποψή σας για αυτά :
1) σε έναν χρονο περνάω ΚΤΕΟ και θα μου δώσουν επέκταση μέχρι και τον Αυγουστο του 2019 γιατί τότε λήγει η μπουκάλα μου.
Ετσι σκέφτηκα ότι καλό θα είναι να την αλλάξω μέσα στον χρόνο και να πάω για ΚΤΕΟ άψογος και ήρεμος ότι από θέμα μπουκάλας είμαι ΟΚ!
Ρώτησα τον εγκαταστάτη και μου είπε ότι το κόστος είναι 500€ για την μπουκάλα + 100€ εργατικά + 87€ τεχνικός έλεγχος!!! μου ήρθε ο ουρανός στο κεφάλι... Ψάχνω και αλλού αλλα μάλλον χλωμό το κόβω να βρήσκω καποιον που θα μου αντικαταστήσει την συγκεκριμένη μπουκάλα..

2) το άλλο θέμα που αντιμετωπίζω είναι τα μπεκάκια... Εχω πάει ήδη δύο φορές στον εγκαταστάτη για καθαρισμό των μπεκ. Δούλεψαν κανένα 4μηνο σωστά και πάλι τώρα έχουν πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι "χάνουν" και δεν κλείνουν σωστά με αποτέλεσμα να διαρρέει υγράεριο στην εισαγωγή και έτσι και δύσκολα να παίρνει μπροστά η μηχανή αλλα και να μου κάνει μετακαύσεις όταν κινήτε το αυτοκινητο.. Οταν δε γυρίζει σε βενζίνη, γίνεται χαμός γιατί το μίγμα γίνεται πολύ πλούσιο....
Σκέφτηκα να αγοράσω 4 μπεκάκια από το γερμανικό site και μου βγήκε μια τιμή γύρω στα 350€ και τα 4!
Επίσης σκέφτηκα μπας και έβρισκα κανένα μηχανισμό να μπορώ να τσεκάρω ποιό είναι το χειρότερο για να το αλλάζω ένα-ένα αλλα δεν έχω.

Είμαι ευχαριστημένος από το συστημα γιατί είναι το μονο που δεν καίει βενζίνη όταν έχει γυρίσει σε υγραέριο. Δεν έχει εγκεφάλους μίγματος, νερά, πνεύμονες, και άλλα περίεργα!!!!
Μου αρέσει αυτό το σύστημα υγραερίου και μου κάνει καπως δύσκολο να το αλλάξω αλλα... το κόστος είναι πολύ υψηλό!

Τι μου προτείνετε να κάνω?
Ακούω προτάσεις?
Citroen C4 GP με σύστημα υγραερίου 5ης γενεάς (ICOM JTG)
150.000 Km με LPG και συνεχίζω
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 468
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 13 Μάιος, 2018 12:33

tgi έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας
Εχω ένα ICOM JTG συστημα υγραερίου στο αυτοκινητό μου από το 2009 εγκατεστημένο.
Εχει κάνει εδώ και 8 χρονια απόσβεση !!!!

Τώρα όμως αντιμετωπίζω 2 θεματάκια και θέλω την αποψή σας για αυτά :
1) σε έναν χρονο περνάω ΚΤΕΟ και θα μου δώσουν επέκταση μέχρι και τον Αυγουστο του 2019 γιατί τότε λήγει η μπουκάλα μου.
Ετσι σκέφτηκα ότι καλό θα είναι να την αλλάξω μέσα στον χρόνο και να πάω για ΚΤΕΟ άψογος και ήρεμος ότι από θέμα μπουκάλας είμαι ΟΚ!
Ρώτησα τον εγκαταστάτη και μου είπε ότι το κόστος είναι 500€ για την μπουκάλα + 100€ εργατικά + 87€ τεχνικός έλεγχος!!! μου ήρθε ο ουρανός στο κεφάλι... Ψάχνω και αλλού αλλα μάλλον χλωμό το κόβω να βρήσκω καποιον που θα μου αντικαταστήσει την συγκεκριμένη μπουκάλα..

2) το άλλο θέμα που αντιμετωπίζω είναι τα μπεκάκια... Εχω πάει ήδη δύο φορές στον εγκαταστάτη για καθαρισμό των μπεκ. Δούλεψαν κανένα 4μηνο σωστά και πάλι τώρα έχουν πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι "χάνουν" και δεν κλείνουν σωστά με αποτέλεσμα να διαρρέει υγράεριο στην εισαγωγή και έτσι και δύσκολα να παίρνει μπροστά η μηχανή αλλα και να μου κάνει μετακαύσεις όταν κινήτε το αυτοκινητο.. Οταν δε γυρίζει σε βενζίνη, γίνεται χαμός γιατί το μίγμα γίνεται πολύ πλούσιο....
Σκέφτηκα να αγοράσω 4 μπεκάκια από το γερμανικό site και μου βγήκε μια τιμή γύρω στα 350€ και τα 4!
Επίσης σκέφτηκα μπας και έβρισκα κανένα μηχανισμό να μπορώ να τσεκάρω ποιό είναι το χειρότερο για να το αλλάζω ένα-ένα αλλα δεν έχω.

Είμαι ευχαριστημένος από το συστημα γιατί είναι το μονο που δεν καίει βενζίνη όταν έχει γυρίσει σε υγραέριο. Δεν έχει εγκεφάλους μίγματος, νερά, πνεύμονες, και άλλα περίεργα!!!!
Μου αρέσει αυτό το σύστημα υγραερίου και μου κάνει καπως δύσκολο να το αλλάξω αλλα... το κόστος είναι πολύ υψηλό!

Τι μου προτείνετε να κάνω?
Ακούω προτάσεις?


Στο κόστος της μπουκάλας είναι και η πολυβαλβίδα του συστήματος και κοστίζει 500 ευρώ;
Επίσης τι μάρκα σου είπε της Attiker (Τουρκία) ;
H εργασία μου φαίνεται τσιμπημένη, ο έλεγχος τόσο πηγαίνει στο KTEO.
Πλέον έχει μειωθεί και το κόστος αγοράς των συστημάτων σε σύγκριση με το 2009.
Έχεις δηλαδή σύστημα άμεσου ψεκασμού.
Ψάξε λίγο γιατί έχει αλλάξει η νομοθεσία , δέν ξέρω εάν περιλαμβάνει και την αλλαγή της δεξαμενής όμως και με το αρχικό έλεγχο-αρχική δήλωση ξεμπερδεύεις, δηλαδή το πάς στο ΚΤΕΟ που πέρασες 1η φορά.Το συγκεκριμένο ζήτημα θα σου το λύσουν με ενα τηλέφωνο σε ΚΤΕΟ.
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 528
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Κυρ 13 Μάιος, 2018 17:15

Γιατί δε θες να ψεκάζει και βενζίνη; Χάνεις ελάχιστα σε οικονομία, κερδίζεις σε αξιοπιστία.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 81
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό tgi » Κυρ 13 Μάιος, 2018 20:17

Dimsabas έγραψε:Γιατί δε θες να ψεκάζει και βενζίνη; Χάνεις ελάχιστα σε οικονομία, κερδίζεις σε αξιοπιστία.

δηλαδή?
Πες σύστημα?
Citroen C4 GP με σύστημα υγραερίου 5ης γενεάς (ICOM JTG)
150.000 Km με LPG και συνεχίζω
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 468
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Κυρ 13 Μάιος, 2018 20:21

Τα περισσότερα σύγχρονα συστήματα έχουν αυτή τη δυνατότητα. Εγώ φοράω το BRC Sequent 32 και μου το έχουν ρυθμίσει ώστε να ψεκάζει και βενζίνη από τις 1.500 σαλ. Μετά τις 4.500 σαλ, ρίχνει αποκλειστικά βενζίνη.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 81
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό tgi » Κυρ 13 Μάιος, 2018 20:21

meletis έγραψε:Στο κόστος της μπουκάλας είναι και η πολυβαλβίδα του συστήματος και κοστίζει 500 ευρώ;
Επίσης τι μάρκα σου είπε της Attiker (Τουρκία) ;
H εργασία μου φαίνεται τσιμπημένη, ο έλεγχος τόσο πηγαίνει στο KTEO.
Πλέον έχει μειωθεί και το κόστος αγοράς των συστημάτων σε σύγκριση με το 2009.
Έχεις δηλαδή σύστημα άμεσου ψεκασμού.
Ψάξε λίγο γιατί έχει αλλάξει η νομοθεσία , δέν ξέρω εάν περιλαμβάνει και την αλλαγή της δεξαμενής όμως και με το αρχικό έλεγχο-αρχική δήλωση ξεμπερδεύεις, δηλαδή το πάς στο ΚΤΕΟ που πέρασες 1η φορά.Το συγκεκριμένο ζήτημα θα σου το λύσουν με ενα τηλέφωνο σε ΚΤΕΟ.

Εχω το ICOM JTG όπου έχει μέσα και την αντλία. Δεν έχει πνεύμονα, δεν συνδέεται με νερά.!
Ναι, το συστημά μου ψεκάζει υγρό υγραέριο... όχι αέριο
Δεν ξέρω που να ρωτήσω...
Ρώτησα το ΚΤΕΟ και μου είπε ότι μπορεί να μου δώσει επόμενη ημερομηνία για ΚΤΕΟ την ημερομηνία λήξης της Μπουκάλας!
δηλαδη 10/2018!!!
Citroen C4 GP με σύστημα υγραερίου 5ης γενεάς (ICOM JTG)
150.000 Km με LPG και συνεχίζω
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 468
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό meletis » Κυρ 13 Μάιος, 2018 20:22

tgi έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Γιατί δε θες να ψεκάζει και βενζίνη; Χάνεις ελάχιστα σε οικονομία, κερδίζεις σε αξιοπιστία.

δηλαδή?
Πες σύστημα?
Δες για EuropeGas ή Stag , αλλα δεν ειναι αμεσου ψεκασμου.
Σημασια εχει ο εγκαταστατης και η ρυθμιση του ομως.
Καλο ειναι να ψεκαζει αναλογως το φορτιο του κινητηρα και μετα απο καποιες στροφες.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
90.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 528
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό tgi » Κυρ 13 Μάιος, 2018 20:27

Ρε παιδιά, δεν μου πολύαρέσει το σύστημα με πνεύμονες και μικτά καύσιμα όπως επίσης και με ξεχωριστό εγκέφαλο!!!
αυτό το ICOM δεν έχει τέτοια πράγματα.....
Μήπως υπάρχει καποιο άλλο σύστημα σαν και αυτό που έχω ήδη ή αν καποιος γνωρίζει αν μπορεί να μπεί άλλη μπουκάλα υγραερίου άλλου κατασκευατή???
Citroen C4 GP με σύστημα υγραερίου 5ης γενεάς (ICOM JTG)
150.000 Km με LPG και συνεχίζω
Άβαταρ μέλους
tgi
 
Δημοσιευσεις: 468
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 13:07
Τοποθεσία: Αθηνα - Ν.Ηρακλειο

Re: Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό IanBlack » Κυρ 13 Μάιος, 2018 22:28

tgi έγραψε:Ρε παιδιά, δεν μου πολύαρέσει το σύστημα με πνεύμονες και μικτά καύσιμα όπως επίσης και με ξεχωριστό εγκέφαλο!!!
αυτό το ICOM δεν έχει τέτοια πράγματα.....
Μήπως υπάρχει καποιο άλλο σύστημα σαν και αυτό που έχω ήδη ή αν καποιος γνωρίζει αν μπορεί να μπεί άλλη μπουκάλα υγραερίου άλλου κατασκευατή???
Υγρού ψεκασμού έχουν οι Vialle και η Prins αλλά δεν πιστεύω να υπάρχει συμβατότητα (λόγο ανταγωνισμού). Δε χάνεις κάτι να ρωτήσεις πάντως εγκαταστάτες που δουλεύουν τις εταιρίες αυτές.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
IanBlack
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Δευτ 14 Απρ, 2014 07:26

Re: Αλλαγή μπουκάλας ή όλου του συστήματος?

Δημοσίευσηαπό manoliss » Δευτ 14 Μάιος, 2018 20:12

βαλε αλλο και τελος....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 638
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες