panathasta έγραψε:GRANDHUNTER έγραψε:labros έγραψε:Τώρα θα σου ρετάρει μπαίνοντας απευθείας στο αέριο γιατί δε θα έχει την κατάλληλη θερμοκρασία και άρα δε θα βγάλεις συμπέρασμα για τα μπέκ βενζίνης. Κατά τη γνώμη μου δε φταίει κανένα εξάρτημα ούτε στη βενζίνη ούτε στο αέριο. Θεωρώ πως τα Long Term fuel Trims στο αέριο είναι διαφορετικά από ότι θα ήταν στη βενζίνη στις ίδιες συνθήκες. Αυτά θεωρούνται πως έχουν σωστές τιμές αν είναι μεταξύ -5 και +5. Με βάση αυτά αποφασίζει ο εγκέφαλος της βενζίνης τι μείγμα θα δώσει στην κρύα εκκίνηση. Τώρα αν εσύ έχεις πχ +3 με αέριο (αποδεκτή τιμή που στο αέριο θα δουλεύει μια χαρά) και στη βεζίνη θα είχε πχ -1 μπορεί στην πρωινή εκκίνηση να σου στέλνει παραπάνω βενζίνη και να το μπουκώνει. Η πρώτη κίνηση αν δεν έχουν μεγάλη διαφορά είναι να κάνεις καμιά 50 χλμ με βενζίνη και θα στρώσουν. Αν πάλι επανέρχονται θες έναν επαναπρογραμματισμό στο δρόμο σε συνθήκες κρύου για να ταιριάξουν σωστά. Είναι ένα πρόβλημα που λίγο πολύ το έχουμε αντιμετωπίσει σχέδόν όλοι οι υγραεριοκίνητοι και έχουμε ταλαιπωρηθεί ψάχνοντας διάφορα, γιατί μας λένε πως η εκκίνηση γίνεται με βνζίνη και άρα το υγραέριο δεν έχει να κάνει. Στους περισσότερους συμβαίνει όταν πάμε από ζέστη σε κρύο
Φίλε μου έγινε και το τεστ των 50 και βάλε χλμ με βενζίνη και το πρόβλημα παραμένει. Το πρωί το αυτοκίνητο μόλις ξεκινήσω και είναι ακόμα κρύο γονατίζει
Βρήκες τελικά λύση? έχω το ίδιο πρόβλημα με ίδιο σύστημα υγραερίου, μόνο όταν είναι κρύο γονατίζει σε 1 λεπτό έχι φτιάξει και δεν το ξανά παρουσιάζει στην διάρκεια της ημέρας όυτε με βενζίνη ούτε με υγραέριο, μόνο όταν κρυώσει ο κινητήρας και ξανα ξεκινήσει
Τελικά το πρόβλημα σε εμένα λύθηκε με το που άλλαξα τυχαία μπαταρία που ήταν πεσμένη, τώρα το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει τίποτα, και είχα ρωτήσει τόσους ειδικούς και κανένας δεν είπε για μπαταρία, όλοι για μπεκ έλεγαν !!!!