Σελίδα 71 από 71

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ, 2020 00:47
από sso
Στην Επαρχία. Αλλά μιλάω για συνεργείο Toyota.

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ, 2020 08:48
από cmax
koriosg4 έγραψε:
sso έγραψε:
koriosg4 έγραψε:Εχεις κατι καλυτερο?
Οτι μπορουμε ποιο κατω γιατι με 1 ατομο να δουλευει και 2 παιδια και ενα δανειο μικρο ειμαστε λιγο δυσκολη φιλε μου.
Απο οτι καταλαβα το μεγαλυτερο κοστος δεν ειναι το πλαναρισμα στα καπελωτα αλλα το λυσε-δεσε,και κατι ακομα πρεπει να κανω αλληγη λαδιων και φιλτρου?γιατι ετσι μου ειπε καποιος μαστορας.

Το λύσε-δέσε δεν είναι σπουδαία δουλειά.
Είχα πληρώσει μόνο 30€ για έλεγχο βαλβίδων και αντικατάσταση 2-3 καπελώτων (με μεταχειρισμένα)...
Έχω γράψει σχετικά εδώ...
https://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=41&p=64887#p64883

Που εκανες την εργασια αυτη φιλε μου?Δεν βλεπω να αναφερεις για καποιο συνεργειο,


Με 30 ευρω μην περιμενεις να λυσουν εκκεντροφορους και να στο ρυθμισουν.
Ακομη αν δεν εχεις αλλαξει ιμαντες εκκεντροφορων ειναι μια καλη ευκαιρια να τα συνδυασεις.

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ, 2020 11:13
από meletis
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι γίνεται όταν έχουμε αμάξι με καπελωτα μηχανικές ;
Στο προηγούμενο αμάξι είχε κοκοράκια και εντελώς εύκολη η ρύθμιση ήθελες κατσαβίδι φιλερ και 10αρακι.
Τώρα που αγοράστηκε το Mazda 6 ξέρω ότι έχει με καπελωτα.
Δηλαδή με σωστή ρύθμιση και εξαρτάται και ο τρόπος οδήγησης , βγάζεις Χ χιλιόμετρα , κάνεις ενδιάμεσα έλεγχο διακενων να ξέρεις που βρίσκεσαι .
Ωστόσο όταν έρθει η ώρα πως γίνεται η διαδικασία ;
Ξέρω ότι χρειάζεται να βγει εκκεντροφόρος .
Ακόμη δεν του έχω βάλει υγραέριο αλλά να είμαι ενημερωμένος

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ, 2020 15:39
από donstefano
Δυστυχως θελει περισσοτερη διαδικασια απο το παλιο σου.
Βγαινουν εκεντροφοροι και αναλογα ποσο εχει πεσει η βαλβιδα θελει και το αναλογο παχους καπελωτο.Κοστος το ενα κανενα 20αρικο περιπου(τουλαχιστον τα ΤΟΥΟΤΑ τοσο εχουν).Οποτε μιλαμε για ακριβη διαδικασια.
Αλλοι μαστορες πανε τα καπελωτα σε μηχανουργειο και στην ουσια τρωνε τον πατο τους και τα κανουν λεπτοτερα.Ακριβως δεν ξερω τη διαδικασια,στο περιγραφω στο περιπου.
Εκει η δουλεια ειναι φτηνοτερη φυσικα.Πολυ φτηνοτερη.....

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ, 2020 16:43
από cmax
meletis έγραψε:Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι γίνεται όταν έχουμε αμάξι με καπελωτα μηχανικές ;
Στο προηγούμενο αμάξι είχε κοκοράκια και εντελώς εύκολη η ρύθμιση ήθελες κατσαβίδι φιλερ και 10αρακι.
Τώρα που αγοράστηκε το Mazda 6 ξέρω ότι έχει με καπελωτα.
Δηλαδή με σωστή ρύθμιση και εξαρτάται και ο τρόπος οδήγησης , βγάζεις Χ χιλιόμετρα , κάνεις ενδιάμεσα έλεγχο διακενων να ξέρεις που βρίσκεσαι .
Ωστόσο όταν έρθει η ώρα πως γίνεται η διαδικασία ;
Ξέρω ότι χρειάζεται να βγει εκκεντροφόρος .
Ακόμη δεν του έχω βάλει υγραέριο αλλά να είμαι ενημερωμένος

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Η μεγαλη διαφορα ειναι στην εργασια, καθως πρεπει να βγουνε εκκεντροφοροι. Συγκεκριμενα στo ford 1600 που συζηταμε εχει διαδικασια, και το κυριοτερο ο μηχανικος χρειαζετε ενα κιτ εγραλειων για τον χρονισμο τους στο δεσιμο, και φυσικα αν αλλαξεις καπελωτα κοστος 30+ το ενα. Γινετε μετρημα των διακενων πριν το λυσιμο, και μετα το λυσιμο αναλογα προσθετης η αφαιρεις απο το υπαρχων καπελωτο την διαφορα που θελεις. πχ αν εχεις διακενο 25 και το καπελωτο που εβγαλες ειναι 260 και θελεις διακενο 35 βαζεις ενα καπελωτο 250.

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 18 Φεβ, 2020 18:52
από sso
meletis έγραψε:Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι γίνεται όταν έχουμε αμάξι με καπελωτα μηχανικές ; .....

Δες το βίντεο
https://youtu.be/5xNDjptNrbg

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μάιος, 2020 09:27
από slazaris
Για Toyota Corolla vvti μπορεί να στείλει κάποιος pm μηχανικό σε Αθήνα που να μην γδερνει, γιατί πήγα σε πρώην εξουσιοδοτημένο μου έβγαλε λογαριασμό 200+ ευρώ.

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Ιαν, 2024 03:42
από japanto
Καλησπέρα σας! Αγόρασα πρόσφατα ένα toyota corolla του 5 με 200k χιλιόμετρα με υγραέριο. Δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα, γενικά εδώ και 2 μήνες πάει πολύ καλά. Θα έπρεπε να το πάω για έλεγχο βαλβίδων ή να το αφήσω και αν τυχόν ακούσω κάτι να το πάω τότε πιστεύετε;

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Ιαν, 2024 07:46
από meletis
japanto έγραψε:Καλησπέρα σας! Αγόρασα πρόσφατα ένα toyota corolla του 5 με 200k χιλιόμετρα με υγραέριο. Δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα, γενικά εδώ και 2 μήνες πάει πολύ καλά. Θα έπρεπε να το πάω για έλεγχο βαλβίδων ή να το αφήσω και αν τυχόν ακούσω κάτι να το πάω τότε πιστεύετε;

Με ποιο κινητήρα είναι ;
Καλό θα ήταν να δεις σε εγκατάστατη το χάρτη υγραερίου και fuel trims μη ξεφεύγουν για αρχή

Re: Έλεγχος διάκενων βαλβίδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Ιαν, 2024 17:12
από japanto
meletis έγραψε:
japanto έγραψε:Καλησπέρα σας! Αγόρασα πρόσφατα ένα toyota corolla του 5 με 200k χιλιόμετρα με υγραέριο. Δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα, γενικά εδώ και 2 μήνες πάει πολύ καλά. Θα έπρεπε να το πάω για έλεγχο βαλβίδων ή να το αφήσω και αν τυχόν ακούσω κάτι να το πάω τότε πιστεύετε;

Με ποιο κινητήρα είναι ;
Καλό θα ήταν να δεις σε εγκατάστατη το χάρτη υγραερίου και fuel trims μη ξεφεύγουν για αρχή



Το αμάξι είναι το hatchback 1.4 vvti 97ps