koriosg4 έγραψε:sso έγραψε:koriosg4 έγραψε:Εχεις κατι καλυτερο?
Οτι μπορουμε ποιο κατω γιατι με 1 ατομο να δουλευει και 2 παιδια και ενα δανειο μικρο ειμαστε λιγο δυσκολη φιλε μου.
Απο οτι καταλαβα το μεγαλυτερο κοστος δεν ειναι το πλαναρισμα στα καπελωτα αλλα το λυσε-δεσε,και κατι ακομα πρεπει να κανω αλληγη λαδιων και φιλτρου?γιατι ετσι μου ειπε καποιος μαστορας.
Το λύσε-δέσε δεν είναι σπουδαία δουλειά.
Είχα πληρώσει μόνο 30€ για έλεγχο βαλβίδων και αντικατάσταση 2-3 καπελώτων (με μεταχειρισμένα)...
Έχω γράψει σχετικά εδώ...
https://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=14&t=41&p=64887#p64883
Που εκανες την εργασια αυτη φιλε μου?Δεν βλεπω να αναφερεις για καποιο συνεργειο,
meletis έγραψε:Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι γίνεται όταν έχουμε αμάξι με καπελωτα μηχανικές ;
Στο προηγούμενο αμάξι είχε κοκοράκια και εντελώς εύκολη η ρύθμιση ήθελες κατσαβίδι φιλερ και 10αρακι.
Τώρα που αγοράστηκε το Mazda 6 ξέρω ότι έχει με καπελωτα.
Δηλαδή με σωστή ρύθμιση και εξαρτάται και ο τρόπος οδήγησης , βγάζεις Χ χιλιόμετρα , κάνεις ενδιάμεσα έλεγχο διακενων να ξέρεις που βρίσκεσαι .
Ωστόσο όταν έρθει η ώρα πως γίνεται η διαδικασία ;
Ξέρω ότι χρειάζεται να βγει εκκεντροφόρος .
Ακόμη δεν του έχω βάλει υγραέριο αλλά να είμαι ενημερωμένος
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
meletis έγραψε:Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι γίνεται όταν έχουμε αμάξι με καπελωτα μηχανικές ; .....
japanto έγραψε:Καλησπέρα σας! Αγόρασα πρόσφατα ένα toyota corolla του 5 με 200k χιλιόμετρα με υγραέριο. Δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα, γενικά εδώ και 2 μήνες πάει πολύ καλά. Θα έπρεπε να το πάω για έλεγχο βαλβίδων ή να το αφήσω και αν τυχόν ακούσω κάτι να το πάω τότε πιστεύετε;
meletis έγραψε:japanto έγραψε:Καλησπέρα σας! Αγόρασα πρόσφατα ένα toyota corolla του 5 με 200k χιλιόμετρα με υγραέριο. Δεν βλέπω να έχει κάποιο πρόβλημα, γενικά εδώ και 2 μήνες πάει πολύ καλά. Θα έπρεπε να το πάω για έλεγχο βαλβίδων ή να το αφήσω και αν τυχόν ακούσω κάτι να το πάω τότε πιστεύετε;
Με ποιο κινητήρα είναι ;
Καλό θα ήταν να δεις σε εγκατάστατη το χάρτη υγραερίου και fuel trims μη ξεφεύγουν για αρχή
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες
|
|