Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

LPG και πολλαπλασιαστες

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό chrid » Κυρ 17 Απρ, 2016 16:52

Παιδιά έχω εδώ και 5 χρόνια αέριο και σχετικα όλα καλά. Το αυτοκίνητο μου όμως ένα seat leon του 2003 έχει κάψει 4 φορές πολλαπλασιαστες. Θεωρείτε το γεγονός τυχαίο ή συγχεετε το γεγονός με το αέριο?
SEAT LEON 1.6 ΜΟΝ.2003 ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ BRC 4ης ΓΕΝΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
chrid
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 19:31

Re: LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό anikologr » Κυρ 17 Απρ, 2016 17:01

chrid έγραψε:Παιδιά έχω εδώ και 5 χρόνια αέριο και σχετικα όλα καλά. Το αυτοκίνητο μου όμως ένα seat leon του 2003 έχει κάψει 4 φορές πολλαπλασιαστες. Θεωρείτε το γεγονός τυχαίο ή συγχεετε το γεγονός με το αέριο?

Αυτά δεν καίνε πολλαπλασιαστές για πλάκα; το υγραέριο απλά τους επιβαρύνει λίγο παραπάνω...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό viallesi » Κυρ 17 Απρ, 2016 17:28

Στα πόσα χλμ του έχει κάψει 4 φορές? Ναι αυτά του καίνε για πλάκα...
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό chrid » Κυρ 17 Απρ, 2016 17:39

viallesi έγραψε:Στα πόσα χλμ του έχει κάψει 4 φορές? Ναι αυτά του καίνε για πλάκα...

Ξέρω ότι το αμάξι μου έχει θέμα γενικά με πολλαπλασιαστες αλλά σε 50000 έχει κάψει 4 και μου φαίνεται περίεργο. Ρωτάω απλά αν σχετίζεται με το αέριο η αν κάποιος έχει διαπιστώσει πως συμβαίνει από το αεριο

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
SEAT LEON 1.6 ΜΟΝ.2003 ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ BRC 4ης ΓΕΝΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
chrid
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 19:31

Re: LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό APOSTOLOS76 » Κυρ 17 Απρ, 2016 17:57

Εχει όντως θέμα με τους πολ/στές το συγκεκριμένο.Εμένα οταν το είχα μου έκαψε 2 αλλά μου τους αλλάξανε όλους τζάμπα γιατί υπήρξε παρτίδα ελλατωματικών στην αγορά και το παραδέχθηκε τότε η αντιπροσωπεία.
APOSTOLOS76
 
Δημοσιευσεις: 28
Εγγραφή: Τετ 04 Απρ, 2012 21:14

Re: LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό viallesi » Κυρ 17 Απρ, 2016 18:53

chrid έγραψε:
viallesi έγραψε:Στα πόσα χλμ του έχει κάψει 4 φορές? Ναι αυτά του καίνε για πλάκα...

Ξέρω ότι το αμάξι μου έχει θέμα γενικά με πολλαπλασιαστες αλλά σε 50000 έχει κάψει 4 και μου φαίνεται περίεργο. Ρωτάω απλά αν σχετίζεται με το αέριο η αν κάποιος έχει διαπιστώσει πως συμβαίνει από το αεριο

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


50000 χλμ και 4 φορές μου ακούγεται πάρα πολύ. Δυστυχώς δεν γνωρίζω αν σχετίζεται με το υγραέριο. Θεωρητικά χωρίς να έχω τις απόλυτες γνώσεις σχετίζεται, από την άποψη ότι το υγραέριο απαιτεί περισσότερο ρεύμα και ίσως ταλαιπωρεί πολύ τους πολλαπλασιαστές σου.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό tripas » Κυρ 17 Απρ, 2016 19:39

Φίλε chrid για το όχημα σου έχουν βγει καποιοι αναβαθμισμένοι πολλαπλασιαστες οι ο ποιοι δεν έχουν το γνωστο θεμα να καιγονται συνχα πήγαινε σε ενα σοβαρο συνεργειο και θα σου πουν ποιοι είναι. Βάλε και κανενα μπουζι LPG και όλα καλα θα πάνε
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό chrid » Κυρ 17 Απρ, 2016 20:31

tripas έγραψε:Φίλε chrid για το όχημα σου έχουν βγει καποιοι αναβαθμισμένοι πολλαπλασιαστες οι ο ποιοι δεν έχουν το γνωστο θεμα να καιγονται συνχα πήγαινε σε ενα σοβαρο συνεργειο και θα σου πουν ποιοι είναι. Βάλε και κανενα μπουζι LPG και όλα καλα θα πάνε

Ήδη αυτοί που έχω αλλάξει είναι οι αναβαθμισμενοι όπως λες και δεν έχω κάποιο θέμα, απλά δεν έχω αλλάξει τα μπουζί και φοράω τα ίδια που έβαζα πάντα..
SEAT LEON 1.6 ΜΟΝ.2003 ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ BRC 4ης ΓΕΝΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
chrid
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 19:31

Re: LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό labros » Δευτ 18 Απρ, 2016 10:15

Ο πολλαπλασιαστής δίνει την τάση που είναι προγραμματισμένος να δώσει είτε καίμε υγραέριο είτε βενζίνη. Πχ 22000Volt. Με την πάροδο του χρόνου η ικανότητα για αυτή την τάση μπορεί να πέσει πχ στα 21500. Επειδή η βενζίνη έχει μικρότερες απαιτήσεις σε σπινθήρα κάποιος που κινείται με αυτήν μπορεί να μην καταλάβει τίποτα. Στο υγραέριο όμως που οι απαιτήσεις είναι μεγάλύτερες αυτή μπορεί να μη φτάνει και να έχουμε αστοχίες ανάφλεξης. Άρα ο πολλαπλασιαστής φθείρεται το ίδιο απλώς στο υγραέριο το βλέπουμε πιο γρήγορα. (Στην πράξη όμως μπορεί κάποιος να πει ότι στο υγραέριο αλλάζουμε πιο συχνά).
chevrolet cruze 1.6 του 2010
BRC seq 32 με obd
4000 LPG
135000 σύνολο
labros
 
Δημοσιευσεις: 827
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 13:15

Re: LPG και πολλαπλασιαστες

Δημοσίευσηαπό chrid » Τρί 19 Απρ, 2016 10:25

Σε ευχαριστώ για την απάντηση όπως και όλους. Ελπίζω οι νεότεροι να πάνε λίγο παραπάνω!

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
SEAT LEON 1.6 ΜΟΝ.2003 ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ BRC 4ης ΓΕΝΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
chrid
 
Δημοσιευσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 19:31

Επόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες