gkazakias έγραψε:Μελέτη δεν είναι τόσο απλά όσο φαντάζεσαι.
Έχουν όλα σωστό τρόπο τοποθέτησης και εάν ο μάστορας δεν γνωρίζει τις λεπτομέρειες για το αμάξι σου εχεις άσχημο αποτέλεσμα. Ακόμη και στην ευθυγράμμιση. Παθών πρόσφατα.
Όταν ο μηχανικός ενώ φτιάχνει το αμαξι σου τον διακόπτουν 50 φορές για κάθε είδους ερώτηση τηλεφωνήματα κτλ και έχει χάσει τα σημάδια του και δεν γνωρίζει από μόνος του την ορθή τοποθέτηση στο αμάξι σου ,η μαλακια γίνεται για πλάκα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό είναι θέμα οργάνωσης του συνεργείου.
Επειδή συνήθως κάθομαι εκεί όταν το πηγαίνω ένας το αναλαμβάνει για παράδειγμα που έφτιαξα όλο το σύστημα διεύθυνσης .
Μου έκανε πολύ περιεργια που τώρα πηγα το mazda δίπλα είχε το κομπιούτερ με το autodata και έβλεπε δίπλα .
Και το άλλο που μου έχω δει ειναι το σφίξιμο των μπουλουκιών με δυναμοκλειδο και όχι με αεροκλειδο που το πλακώνουν οι περισσότεροι.
Υπάρχουν και υπάρχουν συνεργεία , παθών στο θέμα υγραεριου με το αρχικό εγκατάστατη.
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk