Ένα από τα πιο επιτυχημένα Project στο οποίο είχαμε δοκιμάσει να παίξουμε με χάρτες advance είναι το Forester 2.5 XT της INCTEK.
viewtopic.php?f=77&t=85Με πολύ προσεγμένες ρυθμίσεις στον εργοστασιακό εγκέφαλο της Subaru μέσω όμως πραγματικού επαναπρογραμματισμού με το software της EcuTek, είχαμε επιτύχει 11 ίππους παραπάνω εκμεταλλευόμενοι τα ψηλά οκτάνια του LPG.
Δεν τοποθετήσαμε τίποτα όμως παράλληλο. Ο εγκέφαλος των Subaru έχει τόσο active χάρτες ignition που οτιδήποτε παράλληλο τοποθετηθεί ο εγκέφαλος μπλοκάρει και πέφτει σε safe mode.
Το Forester έχει διανύσει πλέον 80.000 Χλμ με υγραέριο δίχως κανένα πρόβλημα.
Στην LPGas, advance processors έχουμε τοποθετήσει μόνο σε αυτοκίνητα με τρισιμπιτερ με πολύ καλά αποτελέσματα
Η BRC σε κανένα DOEM μοντέλο της εξοπλισμένο με σύστημα LPG δεν τοποθετεί advance processors.
Μόνο στα μοντέλα με CNG συστήματα εξοπλίζονται απαραίτητα με τους παράλληλους εγκεφάλους, ώστε να αποκτήσουν ξανά το 20% της ιπποδύναμης που χάνουν από την καύση του CNG