giorgos3924 έγραψε:Δηλαδή από τι στιγμή που θα γίνει ανάφλεξη στα μπουζί ο x χρόνος που κάνει να καεί εξολοκλήρου το μείγμα καθαρού υγραερίου
μειώνεται - βελτιώνεται - με αυτήν την ελάχιστη ποσότητα βενζίνης;
Δηλαδή πρακτικά τί αλλάζει; Ξεκινάει η καύση γρηγορότερα και διαρκεί λιγότερο;
Δηλαδή το πρόβλημα είναι ότι αργεί να "πάρει" το μείγμα ή αργεί να τελειώσει η καύση; ή και τα 2;
Αν ισχύει το πρώτο μπορώ να καταλάβω τι παίζει, αλλά αν ισχύει το 2ο ή και τα 2 θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει το πως
καταφέρνει αυτή η ποσότητα να βελτιστοποιήσει το μείγμα και σε τί αναλογία "βενζίνη/υγραέριο" πρέπει να υπάρχει.
Και τελικά, ο ψεκασμός βενζίνης γίνεται για να λιπανθούν οι βαλβίδες από το "λάδι της βενζίνης" που ταυτόχρονα τις ψύχει και ρίχνει τη θερμοκρασία ή
να βελτιστοποιήσει την καύση;
εμένα ο μηχανικός υγραερίου μου είχε πει πως ρίχνει τη θερμοκρασία στο θάλαμο επειδή η βενζίνη είναι υγρή και κρύα.
Αλήθεια!
και τα δυο για να επιταχύνουν την καύση γίνονται. Και το υγραέριο γεμάτο λάδι είναι. Η ένοια λίπανση δεν έχει κανένα νόημα.