sso έγραψε:referravag έγραψε:....
.... ξέρετε τι ωραία την έχω καταβρεί με το συνεργατικό συνεργείο (garage associatif) που πάω, νοικιάζω τα εργαλεία και την ράμπα με την ώρα και κάνω το σέρβις του αυτοκινήτου μόνος μου με πολύ χαμηλότερη τιμή από την κανονική ταρίφα; ...
Ωραία πράγματα... Αυτοί είναι αιώνες μπροστά ή εμείς είμαστε αιώνες πίσω;;;
Βαγγέλη ποιο είναι το κόστος ενοικίασης εργαλείων και ράμπας/ώρα;
Σωκράτη δυστυχώς είμαστε πολύ πίσω σε συμπεριφορά... Δεν λέω ότι εδώ είναι Άγιοι... Όχι σε καμία περίπτωση. Παντού υπάρχουν μ. Αν δεις πόσοι επικύνδινοι οδηγοί υπάρχουν στον περιφεριακό και πως οδηγούν εδώ στον περιφεριακό, θα σου βγουν τα μάτια! Εμένα με έξυσε στο πίσω μέρος μια τσαχπίνα πριν κάτι μήνες... Ευτυχώς δεν έχω βαθούλωμα. Στο κέντρο και μέσα στην πόλη είναι λες και βλέπεις άλλο πολιτισμό. Όλοι σέβονται τον συμπολίτη εφαρμοζουν τους κανονες και γενικά όπου και να πας από μαγαζιά μέχρι έξω στον δρόμο υπάρχει ευγένεια και καλή διάθεση για να σε βοηθήσουν... Ούτε εξυπνάδες ούτε υφάκι...
Για την αλλαγή λαδιών είναι 18€/ώρα αν θυμάμαι καλά. Η ταριφα του μάστορα είναι γύρω στα 60-65€/ώρα αν θες να κάνει αυτός το service ενώ η Opel έχει 3 διαφορετικές ταρίφες που ξεκινάνε από 75€/ώρα και φτάνουν 95€/ώρα.
Για 2,25 ώρες την προηγούμενη φορά έδωσα 60€. 40€ για το πρώτο και 20€ που με βοήθησε για την αλλαγή των υγρών φρένων.
Οπότε όπως καταλαβαίνεις πρέπει να μάθω να τα κάνω μόνος μου! Έτσι κι αλλιώς ήθελα από χρόνια να τα κάνω αυτά μόνος μου αλλά στην Ελλάδα ποιος μάστορας σε αφήνει να μαστορέψεις στο συνεργείο του; Οπότε την έχω καταβρεί!! Έχω πάρει και φόρμα και γάντια ειδικά για υγρά και λάδια! Τώρα με τα τακάκια και τις δισκόπλακες έδωσα και άλλα 50€ για να πάρω γράσσο χαλκού, γράσσο σιλικόνης, threadlocker, συρματόβουρτσα και σπρέυ καθαρισμού φρένων για να καθαρίσω λίγο το σύστημα και τις δαγκάνες και να το λιπάνω σε κάποια σημεία(δεν θυμάμαι αν πήρα και κάτι άλλο).
Υγρά φρένων το καλοκαίρι τα κάναμε παρέα με τον μάστορα με τον χειροκίνητο τρόπο (την άλλη φορά θα έχω αγοράσει ειδική τρόμπα που τα αλλάζω μόνος μου χωρίς βοηθό), λάδια/φίλτρο λαδιού, τροχούς μπρος πίσω άλλαξα μόνος μου. Τώρα θα επιχειρήσω και δισκόπλακες/τακάκια μπροστά μόνος μου. Δεν φαίνεται δύσκολο. Θα δω και τις οδηγίες για να σφίξω λίγο το χειρόφρενο. Το καλό είναι ότι αν δυσκολευτώ κάπου είναι εκεί και ο μάστορας οπότε είναι φασάρα!
Υπάρχουν πολλοί οδηγοί online για τα απλά πράγματα και δεν είναι κάτι τρομερό να τα κάνεις... Δεν είπα ότι θα τολμήσω να αλλάξω αμορτισερ ή κάτι άλλο ποιο σοβαρό μόνος μου. Αλλά φίλτρα/λάδια/τακάκια άντε και ψυκτικό υγρό νομίζω είναι εφικτά από έναν απλό χρήστη!