Σελίδα 71 από 71

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Αύγ, 2018 13:43
από meletis
Vasv01 έγραψε:Γεια σας, ο κινητήρας ακούγεται σαν πετρελαίου με έντονους κραδασμούς, μου φαίνεται σαν να ακούω πέρα απ' τις βαλβίδες υγραερίου και τις βαλβίδες του κινητήρα να κάνουν έντονο θόρυβο, έχω 135.000χλμ με εγκατάσταση υγραερίου BRC Plug & Drive στις 95.000χλμ σε Renault Megane II 1.6 2006 με αναλογία βενζίνης στο υγραέριο 25%, δεν έχω ελέγξει ποτέ βαλβίδες, θέλουν απλά ρυθμίση, αλλαγή με ενισχυμένες & έδρες; Γνωρίζει κάποιος από εμπειρία του, τι γίνεται, εργασία, ανταλλακτικά, κόστος, ποιότητες, τι μάστορες το κάνουν, αξίζει το κόστος, με ενισχυμένα υλικά κάθε πότε βγάζει πρόβλημα; Αξίζει το κόστος; Δεν είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα χρήματα που έχω εξοικονόμηση με τη χρήση του υγραερίου, πόσο μάλλον αν έχω κάποια σοβαρή βλάβη.
Λοιπόν εάν έχει ρυθμιστεί σωστά στο δρόμο δηλαδή εσύ να οδηγας και ο εγκατάστασης να βλέπει τον υπολογιστή και διορθώνει όπου χρειάζεται δεν θα έχεις πρόβλημα.
Τώρα ο θόρυβος που κάνει μπορεί να προέρχεται και από τα μπεκ του υγραερίου.
Το έχετε ελενξει να δείτε πόσο ψεκάζουν τα μπεκ υγραερίου;
Τέλος εάν έχεις μηχανικες βαλβίδες αναλόγως τι τύπου είναι μπορεί να θέλουν ρύθμιση ανά 30000. .Αυτο θα το μάθεις με το τύπο κινητήρα στο Autodata ή ερώτηση σε επίσημη αντιπροσωπεία.
Συνήθως έχουν βιβλίο τα συνεργεία με τις προδιαγραφές του κάθε κινητήρα.

Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Αύγ, 2018 15:39
από Vasv01
Το σύστημα υγραερίου ρυθμιζεται μέσω εγκεφάλου σε κάθε σέρβις του αυτοκινήτου δλδ ανά 10.000χλμ, το σύστημα έχει μπεκ όχι ηλεκτροβαλβιδες και κάνουν έναν δικό τους ήχο που όμως είναι διαφορετικός, πιο ψιλός απ' τον άλλο που ακούω και μου φέρνει στις βαλβίδες του μοτέρ.

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Αύγ, 2018 17:36
από meletis
Vasv01 έγραψε:Το σύστημα υγραερίου ρυθμιζεται μέσω εγκεφάλου σε κάθε σέρβις του αυτοκινήτου δλδ ανά 10.000χλμ, το σύστημα έχει μπεκ όχι ηλεκτροβαλβιδες και κάνουν έναν δικό τους ήχο που όμως είναι διαφορετικός, πιο ψιλός απ' τον άλλο που ακούω και μου φέρνει στις βαλβίδες του μοτέρ.

Σε κάθε Service απλώς κάνει Reset τίς ώρες λειτουργίας του υγραερίου για να μήν σφυρίζει.
Εγώ σου επισημαίνω τη ρύθμιση του χάρτη υγραερίου που το ρυθμίζεις μια φορά στο δρόμο και τελειώνεις.
Αυτό θα πειραχτεί εάν κολλήσει ο εγκέφαλος του υγραερίου ή γίνει αναβάθμιση του λογισμικού και θα ρυθμιστεί εκ νέου.
Εσύ πως το βλέπεις το αμάξι; Πηγαίνει καλύτερα στήν βενζίνη;
Τα ρεύματα τα έχετε ελένξει;
Διάβασε στην κοινότητα υπάρχουν πληροφορίες για να ενημερωθείς.
Το A& Ω είναι η ρύθμιση του κίτ. Εαν ρυθμιστεί όπως πρέπει δεν πρέπει να έχεις διαφορά με την βενζίνη, εκτός εάν υπάρχει πρόβλημα στο αμάξι εκτός υγραερίου.

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Νοέμ, 2019 23:45
από Nik416
Ξέρουμε όνομα για κάπακα μηχανουργο στην Αθήνα αλλά να την ξέρει τη δουλεια?για έδρες και βαλβίδες υγραεριου

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Νοέμ, 2019 02:39
από gkazakias
Nik416 έγραψε:Ξέρουμε όνομα για κάπακα μηχανουργο στην Αθήνα αλλά να την ξέρει τη δουλεια?για έδρες και βαλβίδες υγραεριου
https://www.rektifie-special.gr/

Εξαιρετικό μαγαζί

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ, 2019 22:03
από Nik416
Παιδιά έχω πρόβλημα με της βαλβίδες, υγραερίου στο δικό μου αμάξι δεν βγαίνουν όποτε θα βάλω τις απλές, το εκεί που έχω μπλέξει είναι με της έδρες να της αλλάξω η όχι?αλλη λένε ότι δεν πρέπει γιατί μπορεί να ξεκολησουν άλλη λένε ότι με καινούργιες βαλβίδες θα την ακούσουν οι παλιές έδρες, άλλη λένε ότι με ρεκτιφιέ στις υπάρχων έδρες είμαι καλημενος, άλλη να αλλάξω μόνο έδρες και βαλβίδες εξαγωγής γιατί αυτές τραβάνε το ζόρι. Και γενικά έχω χάσει την μπάλα παρακαλώ οι γνωστές τους αντικειμένο θα βοηθούσαν αν μου έδειναν μια καθοδήγηση? Daewoo lanos mon2000 1350cc

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ, 2019 22:13
από meletis
Nik416 έγραψε:Παιδιά έχω πρόβλημα με της βαλβίδες, υγραερίου στο δικό μου αμάξι δεν βγαίνουν όποτε θα βάλω τις απλές, το εκεί που έχω μπλέξει είναι με της έδρες να της αλλάξω η όχι?αλλη λένε ότι δεν πρέπει γιατί μπορεί να ξεκολησουν άλλη λένε ότι με καινούργιες βαλβίδες θα την ακούσουν οι παλιές έδρες, άλλη λένε ότι με ρεκτιφιέ στις υπάρχων έδρες είμαι καλημενος, άλλη να αλλάξω μόνο έδρες και βαλβίδες εξαγωγής γιατί αυτές τραβάνε το ζόρι. Και γενικά έχω χάσει την μπάλα παρακαλώ οι γνωστές τους αντικειμένο θα βοηθούσαν αν μου έδειναν μια καθοδήγηση? Daewoo lanos mon2000 1350cc
Η όλη ιστορία πόσο θα σου βγει σε χρήματα;
Μήπως σε συμφέρει να βάλεις ένα μεταχειρισμένο μοτέρ επάνω και όταν βγάλει πρόβλημα τότε το ανοίγεις.
Σκέψου μήπως με τη επισκευή και το υγραεριο υπερβείς την εμπορική αξία του οχήματος.
Ακριβώς τι πρόβλημα αντιμετωπίζεις με τις βαλβίδες.
Εννοείται να είναι σε καλή μηχανική κατάσταση πριν μπει υγραεριο.

Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Νοέμ, 2019 22:39
από Nik416
Όχι δε σκέφτομαι μεταχειρισμένο. Είναι το κλασικό πρόβλημα τον Daewoo έφαγε το αμυγδαλακι στον εκεντροφορο. Και δεν πατάει σωστά. Είπα να αλλάξω μόνο εκεντροφορο. Αλλά αφού θα ανοικτει το καπάκι είπα να κάνω μια σωστή δουλειά. Όχι βέβαια να φτάσει στο Θεό το κόστος. Δεν μιλάω για εμπορική αξία γιατί το αμάξι το έχω παντρευτεί. Απλά έχω μπλέξει με τα παρελκόμενα...

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 10 Ιουν, 2020 03:49
από GEIAnnis
τελικώς διαβάζοντας γύρω στις 70 σελίδες post τον τελευταίο καιρό.........συμπεραίνω ότι τα tunap......ποιων άλλων φυσικά? των απατεώνων των γερμανών & όσων τα εμπορεύονται πανευρωπαϊκά είναι μια προώθηση άχρηστης υπηρεσίας+πώλησης προϊόντος που δεν αποδεικνύεται από πουθενά & για κανέναν λόγο.
το μάρκετινγκ και οι πλασιέ ζουν & βασιλεύουν. μας γεμίζουν με 1 σωρό αχρηστο-αχρείαστα πράγματα!
γράφω & υπηρεσίας διότι από όσο κατάλαβα πρέπει να μπεί στη δεξαμενή κι όχι εκεί που κάνουμε πλήρωση LPG όπως τα υπόλοιπα που κοστίζουν από 10 έως 20€ στην αγορά

επίσης οι λαδιέρες είναι μυθαπάτη

σωστή η αναφορά κάποιων από το φορουμ που λένε ότι η ρύθμιση πρέπει να γίνει & κατά τη διάρκεια διαδρομής (σε κίνηση δλδ)

πολλά ακούμε & δυστυχώς ο καθένας έγινε εγκαταστάτης χωρίς να γνωρίζει απλά πράγματα της μηχανολογίας ή ακομα & της φυσικής κλπ
κρίμα

ενώ για πολλά άλλα θέματα 1+1=2 & τέλος.....δυστυχώς στο θέμα υγραέριο επικρατεί ένα χάος λες & ειναι πυρηνική φυσική
άρα ή ασχετοσύνη-ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ υπάρχει ή συμφέροντα, δεν εξηγείται αλλιώς

τέλος λόγω των προγραμμάτων ένας που έχει vialle δεν μπορεί να πάει σε brc να του το ρυθμίσουν & το ανάποδο
αν και μερικοί έχουν για αρκετές μάρκες όσο αφορά ρύθμιση

έχει βρει κάποιος σωστό συνεργείο αξιόλογο στην αθήνα σχετικά με ιταλικά LPG?
brc, lovato, romano, aeb?
που να σου πει ρε παιδί μου ότι αυτό είναι & να το λέει μετα λόγου γνώσεως

γιατί για φρένα θα πας σε εξειδικευμένο θα βρεις λύση
για αναρτησεις αμορτισερ υπάρχουν αρκετοι ανα περιοχή που μπορείς να πας άφοβα
για καθαρισμό δεξαμενής καλοριφέρ ή και κινητήρα έχω βρει μόνο 2 στην αθήνα (ο 1 μου το φτιαξε το καλοριφέρ που υπόψη ΔΕΝ εσταζε)
και λοιπα μέρη του αυτοκινήτου που θα μπορούσα να γράφω κατεβατό ολόκληρο του τι μου έχει τύχει & τη λύση βρήκα ΠΟΥ+ΠΩΣ σε επαγγελματίες εξειδικευμένους & άξιους που ζήτησαν λογικά ποσά (δλδ ούτε παμφτηνα ούτε πανάκριβα για τις υπηρεσίες & τα υλικά)

για υγραέριο υπάρχουν τέτοιοι που να κοιμάσαι ήσυχος ή έχει ξεφύγει τόσο η κατάσταση που επικρατεί κομφούζιο?; και ειναι όλοι άρπα κόλα τέλος πάντων?

ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις αν καποιος έχει ψαχτεί περισσότερο επί του θέματος κι έχει τις ίδιες ανησυχίες

Re: LPG και λιπανση βαλβιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Ιουν, 2020 19:13
από NIKOSP
Έχεις pm
GEIAnnis έγραψε:τελικώς διαβάζοντας γύρω στις 70 σελίδες post τον τελευταίο καιρό.........συμπεραίνω ότι τα tunap......ποιων άλλων φυσικά? των απατεώνων των γερμανών & όσων τα εμπορεύονται πανευρωπαϊκά είναι μια προώθηση άχρηστης υπηρεσίας+πώλησης προϊόντος που δεν αποδεικνύεται από πουθενά & για κανέναν λόγο.
το μάρκετινγκ και οι πλασιέ ζουν & βασιλεύουν. μας γεμίζουν με 1 σωρό αχρηστο-αχρείαστα πράγματα!
γράφω & υπηρεσίας διότι από όσο κατάλαβα πρέπει να μπεί στη δεξαμενή κι όχι εκεί που κάνουμε πλήρωση LPG όπως τα υπόλοιπα που κοστίζουν από 10 έως 20€ στην αγορά

επίσης οι λαδιέρες είναι μυθαπάτη

σωστή η αναφορά κάποιων από το φορουμ που λένε ότι η ρύθμιση πρέπει να γίνει & κατά τη διάρκεια διαδρομής (σε κίνηση δλδ)

πολλά ακούμε & δυστυχώς ο καθένας έγινε εγκαταστάτης χωρίς να γνωρίζει απλά πράγματα της μηχανολογίας ή ακομα & της φυσικής κλπ
κρίμα

ενώ για πολλά άλλα θέματα 1+1=2 & τέλος.....δυστυχώς στο θέμα υγραέριο επικρατεί ένα χάος λες & ειναι πυρηνική φυσική
άρα ή ασχετοσύνη-ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ υπάρχει ή συμφέροντα, δεν εξηγείται αλλιώς

τέλος λόγω των προγραμμάτων ένας που έχει vialle δεν μπορεί να πάει σε brc να του το ρυθμίσουν & το ανάποδο
αν και μερικοί έχουν για αρκετές μάρκες όσο αφορά ρύθμιση

έχει βρει κάποιος σωστό συνεργείο αξιόλογο στην αθήνα σχετικά με ιταλικά LPG?
brc, lovato, romano, aeb?
που να σου πει ρε παιδί μου ότι αυτό είναι & να το λέει μετα λόγου γνώσεως

γιατί για φρένα θα πας σε εξειδικευμένο θα βρεις λύση
για αναρτησεις αμορτισερ υπάρχουν αρκετοι ανα περιοχή που μπορείς να πας άφοβα
για καθαρισμό δεξαμενής καλοριφέρ ή και κινητήρα έχω βρει μόνο 2 στην αθήνα (ο 1 μου το φτιαξε το καλοριφέρ που υπόψη ΔΕΝ εσταζε)
και λοιπα μέρη του αυτοκινήτου που θα μπορούσα να γράφω κατεβατό ολόκληρο του τι μου έχει τύχει & τη λύση βρήκα ΠΟΥ+ΠΩΣ σε επαγγελματίες εξειδικευμένους & άξιους που ζήτησαν λογικά ποσά (δλδ ούτε παμφτηνα ούτε πανάκριβα για τις υπηρεσίες & τα υλικά)

για υγραέριο υπάρχουν τέτοιοι που να κοιμάσαι ήσυχος ή έχει ξεφύγει τόσο η κατάσταση που επικρατεί κομφούζιο?; και ειναι όλοι άρπα κόλα τέλος πάντων?

ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις όποιες απαντήσεις αν καποιος έχει ψαχτεί περισσότερο επί του θέματος κι έχει τις ίδιες ανησυχίες