Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό referravag » Πέμ 07 Σεπ, 2017 14:36

tedd έγραψε:Αμα εκαψες μισο λιτρο λιγοτερο δεν νομιζω οτι τελικα εκανε και πολυ δουλεια το προσθετο. Ενα 15% βελτιωση μπορει να προερχεται απο τυχαιους λογους . Καλυτερα ο ελεγχος να γινοταν στον ιδιο αριθμο χλμ, πιο ασφαλη συμπαιρασματα θα εβγαζες.
Το μισο λιτρο λαδι πιο φτηνο θα σου εβγαινε απο αυτα που εδωσες για το προσθετο. Μηπως θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια των βαλβιδων και τζαμπα παιδευσαι με τα προσθετα?

Μηπως θα πρεπει να βρειτε την πηγη του προβληματος και την διορθωση του απο να ασχολεισται με το βουλωμα τους?

Μηπως θα πρεπει να πατε σε πιο χοντρα λαδια και ποιο οικονομικα? Επισης μηπως να κανεται τις αλλαγες πιο συχνα και να μην τα αφηνεται τοσο μεσα. Εχεται παρατηρηση απο την αλλαγη τους σε νεα ποσο καταναλωνει ανα 1000χλμ να δειτε απο πιο σημειο αυξανεται παραπανω η καταναλωση; μηπως να βλεπατε για κανενα κλασικο 10w40 και αφηνατε τα δηθεν ειδικα και πιο ακριβα? Γιατι ετσι οτι κερδίζεται απο το υγραεριο το δινεται σε δηθεν ειδικα λαδια και προσθετα.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Καλησπέρα φίλε tedd και ευχαριστώ για την εύστοχη παρατήρησή σου. Συμφωνώ στα περισσότερα από αυτά που γράφεις με τη διαφορά ότι το πρόσθετο που είχαμε χρησιμοποιήσει έχει κάνει την διαφορά και δεν οφείλεται σε τυχαίους λόγους η μείωση κατανάλωσης όπως και το ότι μια λεπτή γραμμούλα λαδιού που έγλυφε από το κάρτερ (χωρίς να στάζει όμως) έχει εξαφανιστεί μετά την χρήση του Motor Oil Saver. Οπότε είναι δεδομένο ότι το πρόσθετο δούλεψε. :)

Όπως διάβασες κι εσύ έχει κάψει σαφώς λιγότερο σε διάστημα 12.000-13.000χλμ σε σχέση με ότι έκαιγε μέχρι τα 10.000χλμ πριν την προσθήκη του πρόσθετου. Με μισό λίτρο πιο λίγη κατανάλωση με +2500χλμ είναι σαφές ότι έχει μικρότερη κατανάλωση σε σχέση με πριν. Έτσι όπως θυμάμαι το που βρισκόταν η στάθμη του μπετονιού που συμπληρώναμε είναι περίπου -1,2 έως -1,5 λίτρο στα 10.000χλμ. Οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί να είναι τυχαίο και απλά να μην έκανε δουλειά το πρόσθετο λαδιού... Αν ήταν 200-300ml η διαφορά τότε μπορεί να ήταν τυχαία η μείωση και να λέγαμε ότι δεν έκανε δουλειά.

Όσον αφορά το άλλο ερώτημά σου. Μέχρι πρότινος έμπαιναν 5W30 για τα πρώτα 7-7,5 χρόνια. Εκεί η κατανάλωση ανάλογα με το ιξώδες του λαδιού ήταν από πολύ με λάδι προδιαγραφών Peugeot - 500ml/1000χλμ όταν ήταν καινούρια, μέχρι η μισή με λάδι προδιαγραφών BMW (που άλλωστε BMW είναι ο κινητήρας). Επιπλέον στα προηγούμενα μέχρι τα πρώτα 5000χλμ ήταν η μισή σχεδόν σε σχέση με αυτήν που είχε εκεί μετά τα 5000-6000χλμ. Αναλυτικά με 5W30 προδιαγραφών Peugeot σε 3 μήνες τα πετάξαμε τα λάδια επειδή τα κατανάλωνε με τέτοιο ρυθμό που ήταν ασύμφορο να αγοράζουμε μπετόνια. Επίσης σε εκείνη την αλλαγή ήταν να αλλαχτούν και τα μπουζί τα οποία βγήκαν μέσα στην λαδίλα. Υγρό λάδι πάνω στις ακίδες ρευστό όχι καμένο. Έσταζαν δηλ, κολυμπούσαν μέσα στο λάδι. Αυτό πριν 30.000χλμ. Σε εκείνη την αλλαγή μπουζί + λαδιών αλλάξαμε σε 5W40 σε μια προσπάθεια να το βοηθήσουμε με την κατανάλωση. Βελτιώθηκε κάπως αλλά όχι τόσο πολύ σε σχέση με το 5W30 προδιαγραφών BMW που το έκαιγε με το μισό ρυθμό σε σχέση με το 5W30 προδιαγραφών Peugeot. Μάλιστα θυμάμαι ότι μας είχε πει ο μηχανικός ότι αυτό το λάδι το υγρό στα μπουζί, περνάει από μια φλάτζα κάτω από το ψευτοκάπακο που είναι εύκολο να αλλαχτεί. Δεν θυμάμαι ακριβώς πως μας την είχε πει... Αλλά μας είχε πει ότι την επόμενη φορά αν είναι την αλλάζουμε... *Κράτα το αυτό αυτό που λέω για την φλάτζα.

Περνάνε λοιπόν 30.000+χλμ και ερχόμαστε στην επόμενη αλλαγή μπουζί που έγινε την προηγούμενη Πέμπτη. :angel: Τα μπουζί που βγήκαν είχαν δουλέψει αποκλειστικά με 5W40 για αυτά τα 30.000χλμ και στην ενδιάμεση αλλαγή (10.000-20.000χλμ) χρησιμοποιήσαμε το Motor Oil Saver. Βγάζει τα μπουζί ο μηχανικός και δεν είχαν ίχνος υγρού λαδιού επάνω τους (όπως τα προηγούμενα) παρά μόνο την προβλεπόμενη καρβουνίλα η οποία μου φάνηκε πολύ λίγη. Τώρα δεν είμαι και μάστορας για να ξέρω. Είχαν την φυσιολογική τους φθορά με φυσιολογικά κατάλοιπα. Τα μέταλλα ήταν άθικτα χωρίς να έχουν λιώσει και οι ακίδες μυτερές όπως στα καινούρια που τα σύγκρινα. Μόνο 1 ή 2 μπουζί είχαν ένα ελαφρό κάψιμο στην πορσελάνη τους που είχε κιτρινίσει σε ένα σημείο.

Επομένως εφόσον θεωρήσουμε ότι όντως ήταν θέμα κάποια φλάτζας το ότι περνούσε τόσο λάδι στα μπουζί πως γίνεται ξαφνικά να μην έχουν τίποτα πάνω τους; Εάν ισχύουν αυτά που κατάλαβα ότι μου είπε ο μηχανικός μου για την φλάτζα που δεν έχω λόγο να μην τον πιστέψω και λαμβάνοντας υπόψη ότι το Motor Oil Saver της LM αναζοωγωνεί τσιμούχες, φλάτζες και ελαστομερή εσωτερικά του κινητήρα όπως γράφει στην περιγραφή του εμένα μόνο τυχαία δεν μου φαίνονται όλα αυτά, αλλά ίσα ίσα βλέπω ότι έχει δουλέψει όντως το πρόσθετο και έξτρα απόδειξη είναι ότι έχει εξαφανιστεί μια μικρή γραμμούλα λαδιού στο κάρτερ που έγλυφε αλλά δεν έσταζε ποτέ...

Η πηγή του προβλήματος σαν πρόβλημα είναι ότι υπάρχει κάποια φθορά/φθορές. Είτε στα ελατήρια, είτε στους οδηγούς των βαλβίδων, είτε αλλού. Για 200ml-300ml που καταναλώνει ανά 1000χλμ θέλω σε αυτή την φάση να δοκιμάσουμε μια φορά και το Visco Stabil της Liqui Moly καθώς αν δουλέψει άλλο πράγμα είναι να δίνεις 6-8€ για το πρόσθετο και να κάνεις δουλειά για 10.000χλμ και άλλο να αγοράζεις κάθε φορά +5 λίτρα έξτρα λάδι (35-40€) για να έχεις για συμπλήρωμα. Άλλο να δίνεις 70-80€ σε διπλά μπετόνια λάδι και άλλο 45-55€ σε 1 μπετόνι + πρόσθετο. Είναι 3,5-4 φορές κάτω το κόστος. Επίσης να κάνεις αλλαγές λαδιών στα μισά χιλιόμετρα πάλι δεν συμφέρει γιατί από την μία να πετάς λάδια των 15.000χλμ στα 5.000χλμ εκεί που τα πέταγες κάθε 10.000χλμ ξαφνικά σημαίνει 4 αλλαγές λαδιών τον χρόνο εκεί που είχαμε 2. Δηλ + 2 μπετόνια λάδια επιπλέον σε αυτά που αγοράζαμε μέχρι τώρα γιατί η κατανάλωση λαδιού θα υπάρχει.

Χρήματα για άνοιγμα μοτέρ και επισκευή δεν παίζουν καθώς από την μία η κατανάλωση μπορείς να πεις ότι είναι σε ανεκτά πλαίσια δεν έχει καπνούς στην εξάτμιση κλπ. Ξέρω ότι έχεις δίκιο σε αυτό και το συμμερίζομαι. Ξέρω επίσης ότι αυτά τα πρόσθετα δεν λύνουν το πρόβλημα απλά είναι ένα γιατροσόφι για να πετύχεις το σκοπό που θες. Ζημιά από τέτοιο πρόσθετο πόσο μάλλον της Liqui Moly που είναι κορυφή στα πρόσθετα λαδιού, σε όσους μηχανικούς έχω ρωτήσει μου έχουν πει ότι δεν θα πάθουμε και ότι θα δούμε μεγάλη βελτίωση στην κατανάλωση λαδιού. Οπότε δεν έχουμε να χάσουμε κάτι να το δοκιμάσουμε μια φορά...

Διαβάζω πάρα πολύ καλά λόγια για το Visco Stabil της Liqui Moly σε φορουμς του εξωτερικού, ενώ έχουμε και εμείς εμπειρία από αυτό το πρόσθετο καθώς το χρησιμοποιούσε ο πατέρας μου στο Mondeo που είχε στην Γερμανία με κατανάλωση λαδιού ±1L/1000χλμ κατόπιν προτροπής του μηχανικού του εκεί (Έλληνα) και είχε θεαματική μείωση στην κατανάλωση... Από 1l/1000χλμ είχε πάει 200-300ml/1000χλμ. Είχε δοκιμάσει πριν από αυτό και λάδια πανάκριβα των 90-100€ και πιο χοντρά κλπ και όλα τα έκαιγε... "Αν θες να μην σου καίει μόνο λάδια της Liqui Moly + αυτό το πρόσθετο" του είχε πει. Τα λάδια δεν νομίζω ότι έπαιξαν ρόλο σαν όνομα στο ότι μειώθηκε η κατανάλωση, αλλά το πρόσθετο που έριξε. Και το λέω αυτό γιατί και εμάς τα LM προδιαγραφών Peugeot με τον ίδιο ρυθμό τα έκαιγε όπως και τα Total 5W30 ίδιων προδιαγραφών. Φυσικά δεν άξιζε να ανοίξει μοτέρ για επισκευή στο Mondeo το οποίο είχε αγοράσει μεταχειρισμένο και το οποίο θα το κρατούσε 4 χρόνια max.


Όπως καταλαβαίνεις, χρήματα και στην δική μας περίπτωση για άνοιγμα μοτέρ και επισκευή δεν παίζουν παρότι αυτό είναι το σωστό να γίνει... Αυτή τη στιγμή προέχουν 1) αλλαγή ελαστικών και 2) αλλαγή αμορτισέρ (μετά από 170.000χλμ/9χρόνια είναι σαν να είσαι μέσα σε κουδουνίστρα). Οπότε θα φύγει καλό παραδάκι σε αυτά τέλος αυτού του μήνα και αρχές του επόμενου. Το σωστό θα ήταν να ανοιχτεί και να επισκευαστεί το μοτέρ, αλλά αν μπορεί να την παλέψει με ένα πρόσθετο προς το παρόν δεν θα έλεγα όχι την δεδομένη στιγμή.

Βέβαια ακόμη είμαι σκεπτικός για το αν θα ήταν σωστό να σταματήσει να καταναλώνει λάδι τώρα που είναι υγραεριοκίνητο... Καινούριο βέβαια δεν έκαιγε καθόλου. Μήπως είναι καλύτερα έτσι όπως καταναλώνει τώρα με την έννοια ότι το βοηθάει και με τις βαλβίδες όσο να' ναι; Μήπως θα ήταν πιο σωστό αν τελιά το χρησιμοποιήσουμε να το χρησιμοποιήσουμε μετά τα 5000-6000χλμ που αρχίζει και αυξάνεται η κατανάλωση λαδιού; Θέλω λίγο χρόνο να αναλύσω κάποια σενάρια και καταστάσεις πριν αποφασίσω για το Visco Stabil με σιγουριά. Το άλλο σενάριο που επεξεργάζομαι σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιήσουμε το Visco Stabil είναι η περίπτωση του Ceratec. Δεν προορίζεται για να μειώνει την κατανάλωση λαδιού αλλά από αυτά που βλέπω στο δικό μου αυτοκίνητο έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος καθώς φαίνεται ότι όντως κάνει καλή δουλειά στη μείωση των φθορών και των τριβών ειδικά στο κρύο ξεκίνημα...

Θα δούμε! Σε κάθε περίπτωση θα ενημερώσω...
Peugeot 207 1.4 VTi
Citroën C4 1.4
KIT: BRC P&D MY10
Petrol Rst: LPGTECH EmuTECH Pb-Level-02
referravag
 
Δημοσιευσεις: 441
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό GEIAnnis » Δευτ 25 Μάιος, 2020 13:09

μπλα μπλα μπλα
πολύ γερμανοφιλία ακόμα & στα λάδια είσαι.....όπου σε έχω διαβάσει λατρεία....άγαλμα τους έκανες ή όχι ακόμα?

ειδικά μετά το σκάνδαλο με τις ψευτομετρήσεις τους ακόμα & αυτοί που γούσταραν γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχουν γίνει πιο επιφυλακτικοί & δύσπιστοι!

συνεπώς δύσκολα εμπιστεύομαι οτιδήποτε γερμανικό στο αυτοκίνητο μου που ευτυχώς δεν είναι γερμανικό να με κοροϊδεύουν
κανά bosch μπουζί μέχρι εκεί καλά είναι. αν και προσωπικά χρησιμοποιώ ngk ή denso
και κανά εργαλείο bosch καλό είναι αν και μπορεί κάποιος να επιλέξει τις μέγιστες black&decker ή makita

αλλά τι λέω εγώ τώρα ο γραφικός στους ΥΠΟΔΟΥΛΩΜΕΝΟΥΣ εε?

στέλνετέ τα, τα Γευρώ σας πάλι πίσω στα νεο-ναζιστάκια & το επόμενο μνημόνιο έρχεται να δείτε καλά που θα περάσετε
κολλημένοι
GEIAnnis
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 15 Μάιος, 2020 11:34

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό sso » Τρί 26 Μάιος, 2020 18:59

GEIAnnis έγραψε:μπλα μπλα μπλα
πολύ γερμανοφιλία ακόμα & στα λάδια είσαι.....όπου σε έχω διαβάσει λατρεία....άγαλμα τους έκανες ή όχι ακόμα?....

Δύο Γαλλικά αυτοκίνητα έχει, σύμφωνα με την υπογραφή του!!! :D
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό GEIAnnis » Δευτ 01 Ιουν, 2020 18:21

sso έγραψε:
GEIAnnis έγραψε:μπλα μπλα μπλα
πολύ γερμανοφιλία ακόμα & στα λάδια είσαι.....όπου σε έχω διαβάσει λατρεία....άγαλμα τους έκανες ή όχι ακόμα?....

Δύο Γαλλικά αυτοκίνητα έχει, σύμφωνα με την υπογραφή του!!! :D

νομίζω τα motul ειναι γαλλικα?
εγώ που έχω γιαπωνέζικο βάζω eneos. γιατι να παρω γερμανικό
GEIAnnis
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 15 Μάιος, 2020 11:34

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό kos25k » Δευτ 01 Ιουν, 2020 18:56

Καλησπέρα! Συγνώμη για το λίγο off-topic,αλλά ρωτάω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.. Έκανα αλλαγή φλάτζας σε Peugeot 106 και ο μάστορας μου είπε στα 1000 χιλιόμετρα να πάω να μου ρυθμίσουν το υγραέριο (γιατί λέει σβήστηκε η χαρτογράφηση του κινητήρα και ότι τώρα χαράσσεται η καινούρια) και μετά να το δουλεύω με αυτό.Ισχυει αυτό;Μηπως είναι υπερβολικά τα 1000Km;
kos25k
 
Δημοσιευσεις: 60
Εγγραφή: Σάβ 22 Σεπ, 2012 09:02

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό sso » Δευτ 01 Ιουν, 2020 19:21

GEIAnnis έγραψε:
sso έγραψε:
GEIAnnis έγραψε:μπλα μπλα μπλα
πολύ γερμανοφιλία ακόμα & στα λάδια είσαι.....όπου σε έχω διαβάσει λατρεία....άγαλμα τους έκανες ή όχι ακόμα?....

Δύο Γαλλικά αυτοκίνητα έχει, σύμφωνα με την υπογραφή του!!! :D

νομίζω τα motul ειναι γαλλικα?
εγώ που έχω γιαπωνέζικο βάζω eneos. γιατι να παρω γερμανικό

Εννοώ αν ίσχυε αυτό που λες ("πολύ γερμανοφιλία ακόμα & στα λάδια είσαι.....όπου σε έχω διαβάσει λατρεία....άγαλμα τους έκανες ή όχι ακόμα?....") θα είχε Γερμανικά αυτ/τα και όχι Γαλλικά!! 8-)
Και η Motul είναι Γαλλική...
"Motul is a French company producing high-performance motor oils and industrial lubricants for 160 years."
Toyota Corolla 1.4 VVTI
Bigas
sso
 
Δημοσιευσεις: 330
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ, 2016 15:25

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό socratesb » Τρί 09 Ιουν, 2020 21:11

kos25k έγραψε:Καλησπέρα! Συγνώμη για το λίγο off-topic,αλλά ρωτάω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.. Έκανα αλλαγή φλάτζας σε Peugeot 106 και ο μάστορας μου είπε στα 1000 χιλιόμετρα να πάω να μου ρυθμίσουν το υγραέριο (γιατί λέει σβήστηκε η χαρτογράφηση του κινητήρα και ότι τώρα χαράσσεται η καινούρια) και μετά να το δουλεύω με αυτό.Ισχυει αυτό;Μηπως είναι υπερβολικά τα 1000Km;


Εντελώς μούφα...Σε καινούργια εγκατάσταση μόλις βάλουν τον εγκέφαλο κάνουν μερικά χλμ 5, 10 με διάφορα φορτία και μετά ξεκινούν τις αλλαγές από βενζίνη σε αέριο να δουν πως πάει. Ο Πάνος ο Γκολέμης στην Τρίπολη που είναι κορυφαίος εγκαταστάτης θεωρώ ότι συνολικά δεν κάνει πάνω από 50 χλμ συνολικά, για την αρχική και μετά τις επαναλαμβανόμενες δοκιμές.
Golf MK4 GTi AUM - King by AEB lpg kit
socratesb
 
Δημοσιευσεις: 96
Εγγραφή: Τρί 21 Οκτ, 2014 17:47

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό GEIAnnis » Κυρ 21 Ιουν, 2020 12:51

socratesb έγραψε:
kos25k έγραψε:Καλησπέρα! Συγνώμη για το λίγο off-topic,αλλά ρωτάω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.. Έκανα αλλαγή φλάτζας σε Peugeot 106 και ο μάστορας μου είπε στα 1000 χιλιόμετρα να πάω να μου ρυθμίσουν το υγραέριο (γιατί λέει σβήστηκε η χαρτογράφηση του κινητήρα και ότι τώρα χαράσσεται η καινούρια) και μετά να το δουλεύω με αυτό.Ισχυει αυτό;Μηπως είναι υπερβολικά τα 1000Km;


Εντελώς μούφα...Σε καινούργια εγκατάσταση μόλις βάλουν τον εγκέφαλο κάνουν μερικά χλμ 5, 10 με διάφορα φορτία και μετά ξεκινούν τις αλλαγές από βενζίνη σε αέριο να δουν πως πάει. Ο Πάνος ο Γκολέμης στην Τρίπολη που είναι κορυφαίος εγκαταστάτης θεωρώ ότι συνολικά δεν κάνει πάνω από 50 χλμ συνολικά, για την αρχική και μετά τις επαναλαμβανόμενες δοκιμές.

το σημαντικό είναι ότι ο αξιόλογος Γκολέμης τα κάνει αυτά. όπως & μερικοί ελάχιστοι ανά την επικράτεια, που άλλοι εδώ Αθήνα (τοσοι που μαζευτήκανε αλλά δεν φτουράνε) είναι για πολλές κλωτσιές. αλλά για να ζητάνε ακριβά ξέρουν.....απλώς για να δείξουν ότι έχουν υψηλή αξία. μούφες
εμένα όταν δεν ήξερα το κάνανε μόνο στο ρελαντί και χωρίς φορτία. τί είναι αυτό? άγνωστη λέξη. τους συμφέρει να μην γνωρίζει ο κόσμος
κι αυτός ο φόβος έπειτα μην μάθουμε λες και θα αλλάξω εγώ επάγγελμα και θα τους φαώ τη δουλειά. ακόμα κι έτσι αν το υποθέσουμε αυτό....όπως κι εγώ στη δουλειά μου θέλω ένα σωρό εξοπλισμό αξίας! έτσι κι αυτοί έχουν το δικό τους που εμένα δεν με συμφέρει να παώ να αγοράσω όλα τα απαραίτητα. μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται τα χαϊβάνια :D
μια αλλαγή λαδιών είναι άλλο θέμα δεν χρειάζεται και πολλά
GEIAnnis
 
Δημοσιευσεις: 15
Εγγραφή: Παρ 15 Μάιος, 2020 11:34

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Τρί 23 Ιουν, 2020 02:21

kos25k έγραψε:Καλησπέρα! Συγνώμη για το λίγο off-topic,αλλά ρωτάω εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα.. Έκανα αλλαγή φλάτζας σε Peugeot 106 και ο μάστορας μου είπε στα 1000 χιλιόμετρα να πάω να μου ρυθμίσουν το υγραέριο (γιατί λέει σβήστηκε η χαρτογράφηση του κινητήρα και ότι τώρα χαράσσεται η καινούρια) και μετά να το δουλεύω με αυτό.Ισχυει αυτό;Μηπως είναι υπερβολικά τα 1000Km;
Καλά σου είπε. Αλλάζοντας φλάντζα(σωστή στεγανοποίηση) και κάνοντας ρεκτιφιε στο καπάκι αυξήθηκε ελαφρώς η συμπιεση (από τα λίγα δέκατα του χιλιοστού που πήρε το καπάκι) . Επίσης από τρίψιμο βαλβιδων και άλλες εργασίες στο καπάκι σίγουρα θα αύξησαν την πεσμένη συμπίεση.
Καλό θα είναι τα πρωτα χλμ να γίνουν με βενζίνη που ο εγκέφαλος θα προσαρμοστεί άμεσα στις μικροαλλαγές , γιατί του αερίου θα συνεχίσει να λειτουργεί με τις προηγούμενες παραμέτρους.
Αν λειτουργεί με λάθος παραμέτρους (μικροδιαφορες) πιθανόν να έχεις κρυφά φτωχα μίγματα (χωρίς λαμπάκι ) και να ζοριζεις την νεα φλάντζα από τσιμπημενες θερμοκρασίες καύσης.
Η νέα εγκατάσταση δεν εχει σχέση με όλο το παραπάνω . Σου λένε να ξαναπάς σε 1000 χλμ να το δουν αφού πάρουν τις ανοχές τα νέα εξαρτήματα του αερίου να ελέγξουν αν λειτουργούν οκ η ξαναθελει κάποια ρύθμιση ο χάρτης , η πίεση του πνεύμονα , οι σενσορες πίεσης και θερμοκρασίας κ.α .
Λεπτομέρειες όλα αυτά που σου λέω, το αμάξι θα λειτουργήσει και χωρίς τα παραπάνω. Απλά η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά για πολλά μελλοντικά θέματα.


Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Καταπόνηση λαδιων κινητηρα με χρηση lpg

Δημοσίευσηαπό inkas » Τρί 07 Δεκ, 2021 11:01

Θέλω να ρωτήσω, μετά από την εγκατάσταση lpg, συνεχίζουμε να βάζουμε τα ίδια λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής ή βάζουμε άλλου τύπου.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής στο αμάξι μου, είναι 5-30 ΑΡΙ SL.
Να συνεχίσω να βάζω τα ίδια;
Και ποια μάρκα λαδιών θα μου προτείνατε?
inkas
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 24 Οκτ, 2021 11:30

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 56 επισκέπτες