tedd έγραψε:Μηπως είναι σύμπτωση? Δεν μπορω να καταλάβω πως μπορει να συνδεεται ο θαλαμος καυσης με τη καταναλωση λαδιου.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν τα ελατήρια έχουν φθορές και έχεις διαρροές από εκεί έχει άμεση σχέση η κατανάλωση λαδιού καθώς από εκεί περνά στον θάλαμο καύσης... Επιπλέον αν σκεφτείς ότι σε κάποια μέρη του κινητήρα τα μέταλλα είναι σημαντικά πιο ζεστά από κάποια άλλα, πόσο μάλλον αν έχει γίνει κακή ρύθμιση, τότε είναι πολύ πιο εύκολο λόγω μεγαλύτερων θερμοκρασιών εξ' αιτίας της λάθος ρύθμισης να λεπταίνει ακόμη περισσότερο το λάδι στα "καυτά σημεία" με αποτέλεσμα την γρηγορότερη κατανάλωσή του και την ευκολότερη ατμοποίηση του που και από εκεί υπάρχουν απώλειες (evaporation loss)... Γι' αυτό και κάποιοι αρχίζουν και παραπονιούνται ότι τους καίει παραπάνω λάδι μετά την μετατροπή...
Το δικό μας πχ καινούριο δεν έκαιγε λάδι... Από ένα σημείο και μετά άρχισε να καίει (όπως και όλα με τον ίδιο κινητήρα και βασικά όλα τα VTi καθώς και τα THP - κοινώς όλα όσα έχουν BMW μοτέρ- όπως μας είπαν οι μηχανικοί στην τοπική αντιπροσωπεία της Peugeot- δεν πρέπει να υπάρχει τέτοιο μοτέρ που να μην καίει λάδι τουλάχιστον όσα έχουν δει αυτοί εκεί) αλλά καίει σταθερά το ίδιο τα τελευταία 2 χρόνια που έχει υγραέριο όπως και πριν που ήταν βενζίνη. Δεν επηρεάστηκε η κατανάλωση λαδιού δηλ μετά την μετατροπή. Τώρα αν το καταναλώνει από τα ελατήρια όπως μας είχαν πει στην αντιπροσωπεία δεν ξέρω... Ο μηχανικός που πάμε πλέον εκτός αντιπροσωπείας μας έχει πει ότι το συγκεκριμένο μοτέρ καταναλώνει από τους οδηγούς των βαλβίδων... Είχε ανοίξει ένα ίδιο για επισκευή και το είχε δει... Προς το παρόν το ελέγχουμε κάθε 800-1000χλμ και συμπληρώνουμε όσο χρειάζεται.