Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΑΣΗ TRIP COMPUTER

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΑΣΗ TRIP COMPUTER

Δημοσίευσηαπό rufous » Σάβ 05 Μαρ, 2011 18:35

Εγώ πάντως, έχω παρατηρήσει μία αύξηση μέσης κατανάλωσης βάσει trip αυτοκινήτου περίπου 1lt/100klm.
Υπάρχει πιθανότητα να ψεκάζει και βενζίνη (πλην της εκκίνησης); :think:
Είναι 4ης γενιάς...
rufous
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν, 2011 03:01

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 06 Μαρ, 2011 00:18

rufous έγραψε:Εγώ πάντως, έχω παρατηρήσει μία αύξηση μέσης κατανάλωσης βάσει trip αυτοκινήτου περίπου 1lt/100klm.
Υπάρχει πιθανότητα να ψεκάζει και βενζίνη (πλην της εκκίνησης); :think:
Είναι 4ης γενιάς...


Για την αυξηση, αν αναφερεσαι στο lpg ειναι βεβαιο οτι αυξηθηκε. Αν αναφερεσαι στη βενζινη δεν ειναι δυνατον πλεον να μετρας την καταναλωση της μεσω trip. To αν καις και βενζινη ειναι θεμα συστηματος αλλα και ρυθμησης αυτου απο τον εγκαταστατη.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Δημοσίευσηαπό rufous » Κυρ 06 Μαρ, 2011 04:22

Το lpg εννοείται ότι είναι αρκετά αυξημένο σε κατανάλωση.
Για τη βενζίνη όμως μιλάω. Το trip δείχνει αυξημένη όπως είπα κατανάλωση, αλλά έχω μια απορία: τι ακριβώς απεικονίζει πλέον;
rufous
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν, 2011 03:01

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Κυρ 06 Μαρ, 2011 11:07

συστηματα 4ΗΣ γενια αεριος ψεκασμος αρχη μεχρι τελους (πνευμονας) εσωτερικη καυση το ιδιο 500 +/- βαθμοι (βενζινα 250)
στην περιπτωση αυτη μπορεις να κανεις οικειθελος αλλαγη σε βενζινα κατα βουληση σου χωρις χιλιομετρικα ορια.
εκτος αυτου και αυτα τα συστηματα ψεκαζουν βενζινη αναλογα την "αναγκη" της στιιγμης του κινητηρα-στροφες.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Δημοσίευσηαπό rufous » Κυρ 06 Μαρ, 2011 11:26

GREGORI έγραψε:συστηματα 4ΗΣ γενια αεριος ψεκασμος αρχη μεχρι τελους (πνευμονας) εσωτερικη καυση το ιδιο 500 +/- βαθμοι (βενζινα 250)
στην περιπτωση αυτη μπορεις να κανεις οικειθελος αλλαγη σε βενζινα κατα βουληση σου χωρις χιλιομετρικα ορια.
εκτος αυτου και αυτα τα συστηματα ψεκαζουν βενζινη αναλογα την "αναγκη" της στιιγμης του κινητηρα-στροφες.


Οκ, αλλά η απορία παραμένει:
Το trip δείχνει αυξημένη όπως είπα κατανάλωση: τι ακριβώς απεικονίζει πλέον;
rufous
 
Δημοσιευσεις: 12
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν, 2011 03:01

Δημοσίευσηαπό LPGhostWriter » Κυρ 06 Μαρ, 2011 13:00

GREGORI έγραψε:συστηματα 4ΗΣ γενια αεριος ψεκασμος αρχη μεχρι τελους (πνευμονας) εσωτερικη καυση το ιδιο 500 +/- βαθμοι (βενζινα 250)
στην περιπτωση αυτη μπορεις να κανεις οικειθελος αλλαγη σε βενζινα κατα βουληση σου χωρις χιλιομετρικα ορια.
εκτος αυτου και αυτα τα συστηματα ψεκαζουν βενζινη αναλογα την "αναγκη" της στιιγμης του κινητηρα-στροφες.


Γινε λιγο πιο συγκεκριμενος :?:
Τι ειναι οι βαθμοι αυτοι που αναφερεις?
Που τους διαβασες? Ποια ειναι η πηγη σου?
LPGhostWriter
Διαχειριστής
 
Δημοσιευσεις: 201
Εγγραφή: Κυρ 14 Νοέμ, 2010 13:17

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΑΣΗ TRIP COMPUTER

Δημοσίευσηαπό INCTEK » Τρί 08 Μαρ, 2011 20:04

rufous έγραψε:Το lpg εννοείται ότι είναι αρκετά αυξημένο σε κατανάλωση.
Για τη βενζίνη όμως μιλάω. Το trip δείχνει αυξημένη όπως είπα κατανάλωση, αλλά έχω μια απορία: τι ακριβώς απεικονίζει πλέον;


Για να σου δείχνει αυξημένη κατανάλωση το trip σημαίνει πως πατάς περισσότερο το πεντάλ του γκαζιού για να έχεις την ίδια απόδοση και να πηγαίνεις με τα ίδια χιλιόμετρα. Οπότε 2 πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:
Είτε το αυτοκίνητο σου έχασε λίγο ιπποδύναμη,
είτε από κάπου ο κινητήρας τραβά αέρα, και αναγκάζεται να ρίξει περισσότερο καύσιμο ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.
Αν έβαλες πρόσφατα το σύστημα, άσε λίγο καιρό να σταθεροποιηθεί η κατανάλωση και μετά κρίνεις.
Γενικά πάντως το trip βασίζεται πάνω στο χρόνο ψεκασμού της βενζίνης, και όχι του υγραερίου.

Χρήστος
Κινήσου έξυπνα....κινήσου με την IncTek
www.inctek.gr
Άβαταρ μέλους
INCTEK
 
Δημοσιευσεις: 63
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ, 2011 20:04

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΑΣΗ TRIP COMPUTER

Δημοσίευσηαπό mastro » Τετ 15 Ιουν, 2011 10:58

Είχα την ίδια απορία και για το δικό μου αυτοκίνητο (octavia 5 1,6 mpi) . Ρώτησα σε δύο συνεργία που βάζουν υγραέριο. Στο πρώτο μου είπαν ότι κάθε εργοστάσιο αυτοκινήτων έχει διαφορετική τεχνολογία για τις ενδείξης στο trip computer. Κάποιες εταιρίες πέρνουν δεδομένα από την ηλεκτρονική - εγκέφαλο , άλλες από τον αισθητήρα λάμδα με βάση τα καυσαέρια και άλλες από το πάτημα του γκαζιού. Όταν έκανα την εγκατάσταση LPG στο δικό μου, το εξουσιοδοτημένο που μου έκανε την εγκατάσταση, μου είπε πως γενικά στο group volkswagen τα δεδομένα προέρχονται κατά βάση από το αισθητήρα λάμδα και είναι σεταρισμένο για βενζίνη βέβαια. Όμως η διαφορά ανάμεσα στα δύο καύσημα με βάση εργοστασιακές μετρήσεις (SKODA, το βγάζει και εργοστασιάκα με προεγκατεστημένο το LPG) είναι 0,04lt από τις ενδείξης. Ουσιαστηκά αμελητέο, οι ενδείξης είναι σχεδόν σωστές. Μετά από 2000 χλμ. συμφωνώ με αυτό.
OCTAVIA 5 1.6 OMVL DREAM XXI
mastro
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 15:51

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΑΣΗ TRIP COMPUTER

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 15 Ιουν, 2011 11:22

Όταν τοποθετήσουμε εκ των υστέρων σύστημα υγραεριοκίνησης (ακόμα και αν αυτό τοποθετείται πριν την αγορά του αυτοκινήτου), τότε ο υπολογιστής ταξιδίου συνεχίζει να μετράει χωρίς να γνωρίζει οτι τα μπεκ βενζίνης δεν ψεκάζουν βενζίνη επειδή έχουν αποσυνδεθεί και στη θέση τους βρίσκονται εικονικά ωμικά φορτία (ώστε το σύστημα να νομίζει οτι όλα λειτουργούν κανονικά). Αυτό συμβαίνει και στις περιπτώσεις όπου υπό ορισμένες συνθήκες ψεκάζεται υγραέριο και βενζίνη ταυτόχρονα, αυτό υλοποιείται με δρομολόγηση μέρους του αρχικού παλμού στο μπεκ βενζίνης και του υπολοίπου παλμού στο ωμικό φορτίο, χωρίς να αντιλαμβάνεται τίποτε σχετικό ο υπολογιστής ταξιδίου του αυτοκινήτου.

Οι καταναλώσεις (μέσες και στιγμιαίες, αυτονομίες κτλ) υπολογίζονται με βάση τους αρχικούς παλμούς που στέλνονται σε αυτά τα συστήματα, όπως προκύπτουν από τους χάρτες τροφοδοσίας που είναι σε χρήση κάθε χρονική στιγμή.

Έτσι, αν λάβουμε υπόψη οτι τα συστήματα υγραερίου παρακολουθούν και αξιοποιούν ως δεδομένα τους παλμούς τροφοδοσίας βενζίνης, και επιπλέον δέχονται ρυθμίσεις όπου κατά περίπτωση αυξάνουμε ή μειώνουμε τη διάρκεια των αρχικών παλμών προς τα μπεκ σε διάφορα σημεία της κλίμακας στροφών (όσο μπορεί και όσο ξέρει να το κάνει ο κάθε εγκαταστάτης) τότε προκύπτει οτι οι ενδείξεις από τους υπολογιστές ταξιδίου μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο ενδεικτικά και αφού έχει προηγηθεί εμπειρία χρήσης του αυτοκινήτου με υγραέριο, ώστε στην πράξη να εφαρμόζουμε σχετική διόρθωση που υπολογίσαμε με εμπειρικό τρόπο.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες