Σελίδα 47 από 47

Re: Turbo κινητήρες και LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Αύγ, 2018 23:19
από AccelDrag
Το θέμα είναι δουλεύει ή ισχύει οτι το μοτέρ δεν κάνει για αυτή την δουλειά και θα το καταστρέψει κτλπ.;
Γίνεται ολόκληρη Prins να βγάζει σύστημα που να καταστρέψει την μηχανή; Δεν θα ήταν εκτεθειμένη στους πελάτες της έτσι;

Re: Turbo κινητήρες και LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Αύγ, 2018 00:12
από Qgas
AccelDrag έγραψε:Το θέμα είναι δουλεύει ή ισχύει οτι το μοτέρ δεν κάνει για αυτή την δουλειά και θα το καταστρέψει κτλπ.;
Γίνεται ολόκληρη Prins να βγάζει σύστημα που να καταστρέψει την μηχανή; Δεν θα ήταν εκτεθειμένη στους πελάτες της έτσι;


Εννοείται ότι δουλεύει άψογα το κιτ Άμα θέλεις Έχει και πιστοποίηση R 115 όπερ σημαίνει ότι έχει εγγύηση και στη Σουζούκι Απλά κοστίζει πολύ παραπάνω να πάρεις συγκεκριμένη πιστοποίηση υπήρχε ποτέ περίπτωση ένα εργοστάσιο σαν κι αυτό να κατασκευάσει κάτι το οποίο δεν είναι καλό Σε εργοστασιακή μορφή ;

Re: Turbo κινητήρες και LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Αύγ, 2018 00:37
από AccelDrag
Θα ενημερώσω σχετικά τον φίλο να περάσει καμμιά βόλτα. Δεν ξέρω πότε όμως μιας και έχει την εγγύηση ακόμα σε ισχύ.

Re: Turbo κινητήρες και LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ, 2018 00:35
από skrez
Καλησπέρα θα ήθελα κάποιες πληροφορίες όσον αφορά τι σύστημα προτείνετε για ένα Seat Leon 1,8 tsi με κινητήρα CDAA . Το αμάξι φοράει ένα πρόγραμμα και είναι περίπου 200 hp. Τα συστήματα αερίου ψεκασμού όπως το Prins Vsi 2 θα μπορούν να δουλέψουν σωστά με αυτόν τον κινητήρα απο την στιγμή που είναι βελτιωμένο ή θα πρέπει το αυτοκίνητο να γυρισει σε εργοστασιακή μορφή ο εγκέφαλος με τα 160 άλογα ? Ο εγκέφαλος πχ της Prins έρχεται κλειδωμένος η ρυθμίζεται πάνω στο εκάστοτε αυτοκίνητο έστω και βελτιωμένο. Επίσης θέλω να ρωτήσω αν είναι καλύτερο ένα σύστημα υγρού ψεκασμού όπως της Icom ή της VIalle το lpdi και σε τί κόστος έρχονται .

Re: Turbo κινητήρες και LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ, 2018 10:42
από Qgas
Άνετα με prins /vialle άσχετα με το προγράμμα ..

Απλά με το υγρού θα σηκώσεις πολύ το πάτωμα .. 23-25 πόντους .

Re: Turbo κινητήρες και LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ, 2018 11:55
από Jkat
Φίλε skrez εγώ έχοντας ένα altea 1.8 tsi αλλά με bzb κινητήρα,ο qgas μου έβαλε ένα vialle υγρού ψεκασμού.σε 1,5 χρόνο έχω κάνει περίπου 60k χιλιόμετρα απροβληματιστα.αμα σου λέει ότι μπορεί να το φτιάξει,θα το φτιάξει.οσο για το κόστος,άμα κάνεις χιλιόμετρα και με δεδομένη τη κατανάλωση,θα το αποσβέσεις εύκολα

Re: Turbo κινητήρες και LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ, 2018 14:08
από skrez
Όταν λέτε οτι θα σηκωθεί το πάτωμα εννοείται λόγω δεξαμενής υγραερίου στη θέση της ρεζερβας ?

Re: Turbo κινητήρες και LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ, 2018 00:28
από Qgas
Ναι αν η ρεζέρβα έχει ύψος 14-15 πόντους

Re: Turbo κινητήρες και LPG

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Δεκ, 2018 03:52
από ImSoFo
Eχω μια alfa romeo mito 155 tjet /turbo εμμεσου ψεκασμου... εχει κανενας καμια αποψη για εγκαταστατη και ποιο κιτ ταιριάζει στο αμαξι;;