Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Turbo κινητήρες και LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Τετ 13 Αύγ, 2014 01:07

Σε όλα τα αερίου ψεκασμου
QGAS PRINS CENTER ATHENS
www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2601
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Κυρ 05 Οκτ, 2014 12:10

Σε δυο Audi TT 180 ιππων με συστημα Aeb από Qgas κανενα πρόβλημα ακομα τουλάχιστον.
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό stallion89 » Παρ 24 Ιούλ, 2015 10:58

Καλησπέρα και απο εμένα φορουμιτες. :D..Εχω το Ford focus st με τα 182 του '14 και θέλω να ρωτήσω αν μπορώ να το κάνω μετατροπή σε lpg.Τι πρέπει να προσέξω αν γίνεται και πόσο θα είναι το κόστος (στο περίπου πάντα)
Ευχαριστώ.
stallion89
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 24 Ιούλ, 2015 10:52

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Παρ 24 Ιούλ, 2015 12:18

Δεν νοιζω να εχεις πρόβλημα ...Εχω βαλει σε δυο Audi TT turbo παλιοτερα βεβεια το ιταλικο Aeb χωρις κανενα πρόβλημα δυο χρονια τωρα που κανουν φυρω στα 50 χλμ την ημερα το καθενα μονο δουλεια σπιτι .

Κοστος γυρω στα 900-1000 ευρω να υπολογιζεις μεζι με το ΚΤΕΟ

Σημασια μεγαλη εχει εκτος το kit και ο εγκατασταστης να ξερει την δουλεια του καλα.
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό astam » Παρ 24 Ιούλ, 2015 12:57

Δεν ξέρω τι παίζει με τα μέταλα (έδρες-βαλβίδες) του συγκεκριμένου μοτέρ γιατί τα ford είναι λίγο ευαίσθητα στο σημείο αυτό. Λογικά λόγω υποδύναμης πρέπει να είναι πιο ενισχυμένα.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό Insomniac » Παρ 24 Ιούλ, 2015 13:36

Ρωτα τους εγκαταστάτες εδώ να σου πουν.
Φιλικά Γιάννης
Insomniac
 
Δημοσιευσεις: 152
Εγγραφή: Τρί 04 Σεπ, 2012 18:25
Τοποθεσία: Λυκοβρυση Αττικης

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό stallion89 » Παρ 24 Ιούλ, 2015 22:47

Γιάννη ευχαριστώ για τα φώτα σου :D .Εμένα το αμάξι τα χιλιόμετρα που κάνει είναι τον χειμώνα που βρέχει σπιτι δουλειά δουλειά σπίτι(25 χλμ πήγαινε-έλα),και στο χωριο μου Λαμία σχεδόν κάθε Σαβ/κο(300χλμ πήγαινε έλα εθνική και 50 χλμ ανηφόρα πήγαινε) ....
astam πιστεύεις ότι μπορεί να έχω πρόβλημα στο μέλλον αν κάνω την μετατροπή;
Και αν κάποιος φορουμίτης έχει το ίδιο μοντέλο με εμένα ας μας πει την "εμπειρία" του με το lpg.
(ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΊΩΣΗ :-! :-! στο μέλλον σκέφτομαι να το βελτιώσω μηχανικά το top θα είναι ΜΕΧΡΙ 250 ps)
Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.
(Γιάννη μιας και είναι νέος στο forum μπορείς να μου πεις που ρωτάω τους εγκαταστατες εδώ στο φόρουμ;)
stallion89
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 24 Ιούλ, 2015 10:52

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό astam » Σάβ 25 Ιούλ, 2015 01:10

Αυτό που ξέρω είναι ότι τα ford γενικά είναι ευαίσθητα με το υγραέριο και ότι μετά απο κάποια χιλιόμετρα θα σου δώσουν τις βαλβίδες στο χέρι. Το σε πόσα χιλίομετρα θα γίνει αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς παράγοντες. Ομως μια καλή εγκατάσταση μπορεί να παρατείνει τη ζωή του κινητήρα.
Επειδή όμως μηχανικός δεν είμαι (μηχανικός αυτοκινήτων εννοώ γιατί μηχανικός είμαι και εγώ αλλά άλλου κλάδου ;) )δεν μπορώ να σου πω αν ο δικός σου κινητήρας έχει ευαίσθητα μέταλα ή όχι, καλό θα ήταν να ρωτήσεις κάποιον ειδικό.
Τους εγκαταστάτες μπορείς να τους ρωτήσεις και εδώ αλλά καλύτερα να τους πάρεις ένα τηλ ή αν είσαι απο Αθήνα ακόμα καλύτερα θα ήταν να περάσεις απο τα συνεργεία τους ώστε να μιλήσετε και να σου λύσουν όλες σου τις απορίες.
Ford Mondeo '04 1.8
Landirenzo Evo
astam
 
Δημοσιευσεις: 166
Εγγραφή: Σάβ 25 Απρ, 2015 15:35

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό gianic » Παρ 14 Αύγ, 2015 22:40

Eγραψα και στο αντιστοιχο topic παρουσιασης
viewtopic.php?f=20&t=3318

Εχω τη γνωμη πως ειτε turbo ειτε ατμοσφαιρικο το αμαξι χρειαζεται σωστη ρυθμιση κι αυτη μπορει να γινει μονο με wideband και πυρομετρο (πριν την τουρμπινα φυσικα)

Δεν εχω δικαιωμα να μιλαω βεβαια μιας και το δουλευω με αγραφο στο αμαξι μου, αλλα ακομα δεν εχω βαλει χερι στα ve και ignition tables.Δουλευει ακριβως οπως με της βενζινης τον χαρτη.
gianic
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ, 2015 21:53

Re: Turbo κινητήρες και LPG

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Δευτ 05 Οκτ, 2015 14:48

Έχω τρομερο πρόβλημα έχω Octavia 1.8t με icom jtg και είχα τα μπεκ της μάνας τους 317cc με 4,5 bar ρυθμιστή πίεση βενζίνης, τώρα έβαλα μπεκ βενζίνης 630cc με πρόγραμμα για να δουλεύει σωστά στην βενζίνη και στο lpg είναι θεοφτωχο πήγα στον μπιρμπο και μου είπε ότι οι καλυμπρατωροι είναι οι μεγαλύτεροι και μπεκ δεν υπάρχουν αλλα ποιο μεγάλα, τι να κάνω έχω σοβαρό πρόβλημα στο lpg δεν δουλεύει με τίποτα.να σημειώσω δεν αναβεσα υποδυναμη στο αυτοκίνητο απλά άλλαξα μπεκ και ρυθμιστή με πρόγραμμα για καλιμπραρισμα στην βενζινη στο ρελαντί τα short term fuel trim στην βενζίνη είναι κοντά στο 0% και με το που γυρίζει lpg πάνε αμέσως +25%.
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 296
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: MSN [Bot] και 13 επισκέπτες