Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Turbo κινητήρες και LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό manos0013 » Σάβ 03 Μάιος, 2014 14:48

Απο τα λιγα που διαβασα και καταλαβα ειναι οτι θα χρειαστει κατι σε
άμεσο ψεκασμό και να υπολογιζω περιπου στα 1000 με 1300 ???
manos0013
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος, 2014 00:21

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 03 Μάιος, 2014 19:18

manos0013 έγραψε:Απο τα λιγα που διαβασα και καταλαβα ειναι οτι θα χρειαστει κατι σε
άμεσο ψεκασμό και να υπολογιζω περιπου στα 1000 με 1300 ???


Σε αεριο ψεκασμο αν βγαινει AEB ιταλικό περιπου 1300 € σε Prins ολλανδικο 1600 .. Εδω θα καίει 10 % βενζινη μονιμα μαζι με το αεριο , σε vialle ολλανδικο υγρης μορφής χωρις πνεύμονα στα 2500 € οπου δε υπαρχει κατσναλωση βενζινης
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό manos0013 » Σάβ 03 Μάιος, 2014 20:57

το οτι θα καιει 10% βενζινη δεν ειναι τοσο καλο για την οικονομια
αλλα μηπως ειναι καλυτερο για τον κινητηρα γιατι λιπαινεται?
Θελω να πω..τι προβλημα μπορει να εχει ο κινητηρας στο μελλον απο
την χρηση υγραεριου..
Ευχαριστω για το ενδιαφερον
manos0013
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος, 2014 00:21

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό dimoskats » Σάβ 03 Μάιος, 2014 21:22

dimoskats
 
Δημοσιευσεις: 391
Εγγραφή: Δευτ 22 Ιούλ, 2013 21:51

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 03 Μάιος, 2014 21:24

Διάβασε εδω

https://www.facebook.com/groups/Ygraeriokinitoi/

Εχει ακριβώς αυτα που ψάχνεις ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 03 Μάιος, 2014 21:26

dimoskats έγραψε:Έχε κατά νου και αυτό το σύστημα... http://www.polargas.gr/index.jsp;jsessionid=4D66339A4A765CA7127F24AC49F638BD?CMCCode=10030102&extLang=



Αυτο εινσι ΑΕΒ 3000 ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό manos0013 » Σάβ 03 Μάιος, 2014 22:09

Qgas κατι τελευταιο..
Σε αυτοκινητα με αμεσο ψεκασμός ο ψεκασμος γίνεται μέσα στο θάλαμο καύσης, οπότε δεν υπάρχει καμία επαφή με βαλβίδες,
Πρέπει βέβαια να ρυθμιστεί σωστά ώστε να μην ανέβουν οι θερμοκρασίες καυσαερίων, και αφού τα περισσότερα είναι Turbo θέλουν ιδιαίτερη προσοχή.Ισχυει αυτο ?
manos0013
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος, 2014 00:21

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό Qgas » Σάβ 03 Μάιος, 2014 22:19

manos0013 έγραψε:Qgas κατι τελευταιο..
Σε αυτοκινητα με αμεσο ψεκασμός ο ψεκασμος γίνεται μέσα στο θάλαμο καύσης, οπότε δεν υπάρχει καμία επαφή με βαλβίδες,
Πρέπει βέβαια να ρυθμιστεί σωστά ώστε να μην ανέβουν οι θερμοκρασίες καυσαερίων, και αφού τα περισσότερα είναι Turbo θέλουν ιδιαίτερη προσοχή.Ισχυει αυτο ?


Σου απάντησα σε άλλο τοπικ τα σωστα κιτ εινσι εργοστασιακά και κλειδωμένα οπότε δεν μπορει να τα ρυθμίσει κανεις .. Ισχύει οτι δεν έχουν προβλημα με βαλβίδες ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό balander » Τετ 21 Μάιος, 2014 21:34

Επανερχομαι με το subaru xt 2.5 που εχω και αυτη την φορα πηγα με εναν μαστορα στον εγκατασταση υγραεριου (brc) και μου ειπε οτι τα μπεκ ηταν για μεχρι 180 αλογα και τωρα εβαλε λεει κατι κιτρινα μπεκ που ειναι μεχρι 250 ( ; ) αλογα... (211 εχει το subaru). Το προβλημα ηταν οτι στα χαμηλα 1500-2000 στροφες μολις πατουσες λιγο γκαζι απο την σταθερη ταχυτητα που ειχες το αμαξι εκανε κομπιασμα λογου φτωχου καυσιμου...

με αλλαγη μπεκ σε κιτρινα κανει πολυ λιγοτερες φορες και πιο "απαλα" το κομπιασμα και τωρα θελω να δω εαν ο πνευμονας ειναι για αυτα τα αλογα.... (μπορω να το δω μονος μου; )
balander
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ, 2014 21:38

Re: Turbo κινητηρες και LPG

Δημοσίευσηαπό vaxalis » Πέμ 22 Μάιος, 2014 13:50

βαλτε τα μπλε τα hana με 1,3 ohm αντισταση μεχρι 300+ αντεχουν ανετα τα εχω δοκιμασει.βεβαια ο πνευμονας πρεπει να μπορει να τροφοδοτησει αυτα τα αλογα που λες.οτι μπεκ και να βαλεις εαν ο πνευμονας ειναι μικρος στο τουρμπισμα που ζηταει καυσιμο αποτομα δεν θα δουλευει σωστα και θα σου φτωχενει.
vaxalis
 
Δημοσιευσεις: 297
Εγγραφή: Τρί 28 Δεκ, 2010 01:33

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες