Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό anastos » Κυρ 09 Σεπ, 2012 22:25

Υπάρχει και το prins για εμένα, συγκεκριμενα για τον δικο μου κωδικο κινητηρα και απο οτι μαθαινω οποιοσ το εβαλε δεν ειχε κανενα προβλημα.Η vialle δεν εχει για 2.0tfsi.
anastos
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ, 2011 21:31

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό dathens » Κυρ 09 Σεπ, 2012 22:36

lyggas έγραψε:
dathens έγραψε:
lyggas έγραψε:
Και οι δύο εγκαταστάσεις είναι υποδειγματικές και σημείο αναφοράς για σύγκριση. Επί πλέον ο αέριος είναι "ψαγμένος", έχει μπεκ κανονικά "τύπου βενζίνης" και όχι την κλασσική μπεκιέρα και πολύ καλή μονάδα διαχείρησης. Αρκεί να αναφέρω ότι ο αέριος ψεκασμός εγκαταστάθηκε από εταιρία που έχει εγκαταστήσει συστήματα σε πάνω από 2.500 αυτοκίνητα.
Δεν είμαι αδαής ότι γράφω ισχύει, τυχαίνει να γνωρίζω πολύ κόσμο που κάνει χρήση lpg εδώ και πολλά χρόνια πολύ πριν έρθει στη χώρα μας. Αυτό με οδήγησε στον υγρό ψεκασμό. Εδώ ψαχνόμαστε μόλις δύο χρόνια όμως στην υπόλοιπη Ευρώπη υπάρχει πολύχρονη εμπειρία.

Υ.Γ. ΄Οσον αφορά την άποψη μερικών ότι ο υγρός είναι συμβατός μόνο με τον άμεσο ψεκασμό, αυτό είναι μέγας μύθος, που χρησιμοποιούν κάποιοι για να παραπλανούν τους πελάτες τους.


Φυσικα και είναι υποδειγματικες ειδικα ο αερίου ψαγμενος με τα μπεκ βενζινης ( μαλλον εννοείς τα injection ) που σε δουλευει ο έχων εγκαταστήσει σε 2500 ( ελπίζω όχι ο σκοπελοκωστας απο άλλο ποστ ) όπως και ότι υγρός ψεκασμός παει με όλα τα μοτέρ σαν την κοκα κόλα επίσης κάτι μου θυμίζει , άλλωστε και εγω οτσν ψάχνομουν το 2009 κάποιος μου είπε μόνο υγρο ψεκασμό στο αμάξι μου με όλα τα αλλα θα κάψω το μοτέρ .... Διάβασα όμως αγγλικά , βελγικά, ολλανδικά φόρουμ και είδα ότι δεν ήταν έτσι !! Εκει για 25 και πλεον χρόνια αερίου βάζουν στο 90 % και ας έχουν - 20 βαθμούς το χειμώνα ..... Και έχω 50.000 με αέριο χωρίς κιχ ...

Δεν μας λες όμως τι αερίου κιτ φοράς και με τι μπεκ τι προσμίξεις έχει κάνει ο ψαγμενος για να ξέρουμε !! Διότι τα κιτ έρχονται απο το εργοστάσιο όλα μαζι δεν τα ψάχνει κανένας ανάλογα με το μοτέρ !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Απ: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Κυρ 09 Σεπ, 2012 22:43

ΣΤο υγραέριο καιμε παραπάνω διότι το μείγμα είναι πολύ πιο μικρό σε ενέργεια από την βενζίνη, οπότε το υγρού τι αερίου.. Επιπλέον για ένα κινητήρα όχι τελευταίας τεχνολογίας ένα σωστά ρυθμισμένο σύστημα αερίου ψεκασμού είναι πολύ πιο ιδανικό από ενός υγρού με τα προβλήματα του.. Ξεχνάμε της αντλίες και εγκεφάλους της icom και τα προβλήματα κρύας εκκίνησης? Μπορεί σε ένα αυτοκίνητο με 300 άλογα ο υγρού να είναι F16 αλλά σε ένα κοινό αμάξι κάτω από αυτά τα άλογα η Ντακότα είναι πολύ πιο αποδοτική και οικονομική..

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό dathens » Κυρ 09 Σεπ, 2012 22:49

anastos έγραψε:Αυτο που γράφεις παραπάνω για την μικρότερη καταναλωση του prins ισχύει για μη άμεσου ψεκασμού κινητηρα; Για έναν άμεσου ψεκασμου δεν είναι καλυτερα ένα vialle ή icom σε σχέση με το prins; Σε ρωτάω διότι το σκέφτομαι άμεσα για εγκατάσταση σε tfsi και είμαι μεταξύ των δυο icom(υγρός)-prins(αεριος). Στο icom όμως κολλάω εκτός απο την τιμη και στο γεγονός ότι είμαι πασπαρτου σύστημα ενώ το prins παει με τον κωδικο του κινητηρα.


Φυσικα το vialle δεν έχει κατανάλωση βενζίνης για το icom δεν ξέρω αν έχει κιτ για το μοτέρ σου και πως δουλεύει, η αν έχει ένα γενικό κιτ άμεσου ψεκασμού για όλα , οτσν λοιπόν δεν καις καθόλου βενζίνη είνσι φυσικα καλύτερα και που υπερτερεί ο υγρός !!

Όταν λοιπόν χρησιμοποιούνται τα μπεκ της βενζίνης , ξεκινά με υγραεριο κτλ είνσι φυσικα πολυ καλύτερα , όταν όμως προστίθενται μπεκ δεν υπάρχει νόημα ...

Η τιμη στα στα άμεσου ψεκασμού σε υγρο είνσι κοντά στα 2800-2900 , στο αερίου με μίξη βενζίνης στα 1900-2000 Η μίξη βέβαια του prins έχει το πλεονέκτημα ότι το αμάξι καίει βενζίνη συνέχεια με αποτέλεσμα μηδενικές βλαβες ( αντλίες μπεκ κτλ ) και ρυθμίζει και τα μπεκ της βενζίνης και τα μπεκ του αερίου για αυτο είναι ένα 8 κυλινδρο κιτ 4 + 4 άμεσης σύνδεσης με τον εγκέφαλο του αμάξιου

Αλλιώς περίμενε το liquid max που θα είναι σε υγρο !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό thanassis » Δευτ 10 Σεπ, 2012 12:04

anastos έγραψε:Αυτο που γράφεις παραπάνω για την μικρότερη καταναλωση του prins ισχύει για μη άμεσου ψεκασμού κινητηρα; Για έναν άμεσου ψεκασμου δεν είναι καλυτερα ένα vialle ή icom σε σχέση με το prins; Σε ρωτάω διότι το σκέφτομαι άμεσα για εγκατάσταση σε tfsi και είμαι μεταξύ των δυο icom(υγρός)-prins(αεριος). Στο icom όμως κολλάω εκτός απο την τιμη και στο γεγονός ότι είμαι πασπαρτου σύστημα ενώ το prins παει με τον κωδικο του κινητηρα.


Οπωσδήποτε υγρό ψεκασμό, αν δεν βγάζει η vialle για το δικο σου βάλε icom. Δεν συμφέρει να καις και υγραέριο και βενζίνη.
Το vialle κάνει 2500 και το icom 1600

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2
thanassis
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ 27 Αύγ, 2012 00:42

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό lyggas » Δευτ 10 Σεπ, 2012 12:45

dathens έγραψε:
lyggas έγραψε:
dathens έγραψε:
lyggas έγραψε:
Και οι δύο εγκαταστάσεις είναι υποδειγματικές και σημείο αναφοράς για σύγκριση. Επί πλέον ο αέριος είναι "ψαγμένος", έχει μπεκ κανονικά "τύπου βενζίνης" και όχι την κλασσική μπεκιέρα και πολύ καλή μονάδα διαχείρησης. Αρκεί να αναφέρω ότι ο αέριος ψεκασμός εγκαταστάθηκε από εταιρία που έχει εγκαταστήσει συστήματα σε πάνω από 2.500 αυτοκίνητα.
Δεν είμαι αδαής ότι γράφω ισχύει, τυχαίνει να γνωρίζω πολύ κόσμο που κάνει χρήση lpg εδώ και πολλά χρόνια πολύ πριν έρθει στη χώρα μας. Αυτό με οδήγησε στον υγρό ψεκασμό. Εδώ ψαχνόμαστε μόλις δύο χρόνια όμως στην υπόλοιπη Ευρώπη υπάρχει πολύχρονη εμπειρία.

Υ.Γ. ΄Οσον αφορά την άποψη μερικών ότι ο υγρός είναι συμβατός μόνο με τον άμεσο ψεκασμό, αυτό είναι μέγας μύθος, που χρησιμοποιούν κάποιοι για να παραπλανούν τους πελάτες τους.


Φυσικα και είναι υποδειγματικες ειδικα ο αερίου ψαγμενος με τα μπεκ βενζινης ( μαλλον εννοείς τα injection ) που σε δουλευει ο έχων εγκαταστήσει σε 2500 ( ελπίζω όχι ο σκοπελοκωστας απο άλλο ποστ ) όπως και ότι υγρός ψεκασμός παει με όλα τα μοτέρ σαν την κοκα κόλα επίσης κάτι μου θυμίζει , άλλωστε και εγω οτσν ψάχνομουν το 2009 κάποιος μου είπε μόνο υγρο ψεκασμό στο αμάξι μου με όλα τα αλλα θα κάψω το μοτέρ .... Διάβασα όμως αγγλικά , βελγικά, ολλανδικά φόρουμ και είδα ότι δεν ήταν έτσι !! Εκει για 25 και πλεον χρόνια αερίου βάζουν στο 90 % και ας έχουν - 20 βαθμούς το χειμώνα ..... Και έχω 50.000 με αέριο χωρίς κιχ ...

Δεν μας λες όμως τι αερίου κιτ φοράς και με τι μπεκ τι προσμίξεις έχει κάνει ο ψαγμενος για να ξέρουμε !! Διότι τα κιτ έρχονται απο το εργοστάσιο όλα μαζι δεν τα ψάχνει κανένας ανάλογα με το μοτέρ !!



Διακρίνω εμπάθεια και ημιμάθεια, επικίδυνα και τα δύο. Λυπάμαι, δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου. Είσαι κακόβουλος και υπόδειγμα αγένειας.
Τελευταία επεξεργασία από lyggas και Δευτ 10 Σεπ, 2012 14:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό anastos » Δευτ 10 Σεπ, 2012 13:10

Το icom jtg hp που φοράνε τα άμεσου ψεκασμου ξεκινάνε απο 2500 και ανεβαίνουν ανάλογα μάλλον σε ποιον θα πας. Δεν είναι και λίγα.
anastos
 
Δημοσιευσεις: 43
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ, 2011 21:31

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό lancialybra » Δευτ 10 Σεπ, 2012 14:58

Όπως επίσης και το Icom σε μη απευθείας ψεκασμού αυτοκίνητα πάει 2000-2100 (αυτό το ποσό ζήτησε ο τοποθέτης για εγκατάσταση τέλος Ιουνίου), όταν ένας αέριος ψεκασμός σε ποιοτικό κιτ είναι σχεδόν 800-900 ευρώ κάτω.
Lancia Lybra 1.8LX '00 - BRC "Plug & Drive"
http://lancialybra.mlemo.gr
lancialybra
 
Δημοσιευσεις: 102
Εγγραφή: Τρί 03 Ιούλ, 2012 13:45

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό vagos333 » Δευτ 10 Σεπ, 2012 20:10

dathens έγραψε:
vagos333 έγραψε:Για να βάλουμε τέλος σε αυτή την απορία.
ΝΑΙ τα συστήματα υγρού ψεκασμού είναι πιο κοντά στην φιλοσοφία ψεκασμού του κατασκευαστή και κατά συνεπεια έχουμε καλύτερη εκμετάλλευση καυσίμου.
Σε ποσοστά δεν θα μπω γιατί είναι σχετικά .
Είναι πάντως λίγο παραπάνω από την βενζίνη λόγω της ιδιότητας του καυσίμου.


Ποιος απ....νας σε έχει πείσει για αυτα που λες ; Μην γράφεις πράγματα λίγο πιο πάνω κτλ γενικά μην παραπληροφορείς γράψε τεκμηριωμένα αυτα που λες !! Ένα καλο αερίου έχει μεγαλύτερη αν όχι ίδια οικονομία με το υγρου εξαερώνεται πιο γρήγορα δεν έχει τα προβληματα εναλλαγής καυσίμου και δεν έχει τις ψυχρες εκκινησεις τα πρωινά !!! Επίσης βελτιώνει την απόδοση του αυτοκινήτου σε σχεση με την βενζίνη σε ροπές και αρπαγματα !!


Διακρινω παντογνωσία και προσβολή προς το πρόσωπό μου από τους παραπάνω χαρακτηρισμούς.
Σίγουρα είναι αρκετά δύσκολο λόγω της ιδιότητάς μου να με ξεγελάσουν σε ότι έχει σχέση με το αυτοκίνητο ένας απατεώνας έμπορος ή εγκαταστάτης.
Εαν ο φίλος χρειάζεται βοήθεια μπορεί να μου στειλει ένα pm.
vagos333
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:23

Re: Αεριος ή Υγρος ψεκασμος?

Δημοσίευσηαπό thanassis » Δευτ 10 Σεπ, 2012 22:16

Ενημερωτικά εγκαταστατης που περνάει icom jtg υγρού σε tsi μου είπε 1600 €
Δεν θα πάω εκεί όμως γιατί δέχτηκα καλύτερη τιμή από γνωστό.

Sent from my Samsung Galaxy S3 using Tapatalk 2
thanassis
 
Δημοσιευσεις: 42
Εγγραφή: Δευτ 27 Αύγ, 2012 00:42

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες