Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό lyggas » Κυρ 08 Απρ, 2012 11:44

Ο νέος εγκέφαλος είναι καταπληκτικός.

΄Ενα άλλο που κάνει είναι το εξής: ΄Οταν σε παρατεταμένη κατηφόρα το όχημα φρενάρει με τον κινητήρα, γυρίζει αυτόματα σε βενζίνη διότι "διαβάζει" ότι δεν υπάρχει παλμός στα μπεκ, αφού δεν ψεκάζουν. Ως εδώ όλα καλά, δεν υπάρχει διαφορά με τον παλιό. ΄Οταν όμως πατήσεις το γκάζι ή οι στροφές του κινητήρα πέσουν στο ρελαντί, μπαίνει σε κατάσταση αναμονής και αυτόματα σε 50 δευτ. ξαναγυρίζει σε υγραέριο.
Αυτό δεν συνέβαινε με τον παλιό εγκέφαλο. Σε κίνηση σε ορεινές διαδρομές έπρεπε συνεχώς να ελέγχεις αν έχει απομονωθεί το σύστημα, γιατί σε θετική περίπτωση, έπρεπε να πατήσεις το κουμπάκι για να γυρίσει σε υγραέριο. Το αποτέλεσμα ήταν πολλές φορές να το ξεχνάς και να καις βενζίνη για πολλή ώρα, αλλά και να αποσπάς συνεχώς την προσοχή σου από το δρόμο. Τώρα πλέον αυτό δεν συμβαίνει, όλα γίνονται αυτόματα.
Πάντως από το μπιπ μπορείς να καταλάβεις ότι έχεις σίγουρα τον νέο εγκέφαλο. :lol:

Η σύνδεση του εγκέφαλου με τον πολλαπλασιαστή νομίζω γίνεται για την πιο έυκολη εκκίνηση του κινητήρα. Το είχε κάνει και σε μένα ο εγκαταστάτης μου, αλλά επειδή δεν είδα διαφορά, την κατήργησα. ;)
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό chrisd » Κυρ 08 Απρ, 2012 11:52

δεν εχει να κανει για ευκολη εκινηση του κινητηρα.ετσι και αλλιως το προβλημα αυτο τοτε το λυσαμε με την προσθηκη ηλεκτροβαλβιδας (μαμισια οχι πατεντα)στην ακρη της μπεκιερας,απο τοτε δεν τσαγμακι.
Η συνδεση εγγεφαλος-πολλαπλασιαστης που μιλησα με τον τεχνικο του ειναι για να διαβαζει στροφες ο εγγεφαλος της Icom για ακομα μεγαλυτερη σταθεροτητα του συστηματος.
Corolla G6 1.8 153ps
Με σχεδον 150.000χλμ.Θελω να καψω βαλβιδες αλλα το ICOM δεν με αφηνει.......
chrisd
 
Δημοσιευσεις: 392
Εγγραφή: Δευτ 18 Απρ, 2011 17:44

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 08 Απρ, 2012 14:46

lyggas έγραψε:
΄Ενα άλλο που κάνει είναι το εξής: ΄Οταν σε παρατεταμένη κατηφόρα το όχημα φρενάρει με τον κινητήρα, γυρίζει αυτόματα σε βενζίνη διότι "διαβάζει" ότι δεν υπάρχει παλμός στα μπεκ, αφού δεν ψεκάζουν. Ως εδώ όλα καλά, δεν υπάρχει διαφορά με τον παλιό. ΄Οταν όμως πατήσεις το γκάζι ή οι στροφές του κινητήρα πέσουν στο ρελαντί, μπαίνει σε κατάσταση αναμονής και αυτόματα σε 50 δευτ. ξαναγυρίζει σε υγραέριο.


Αν σου πω οτι δεν βρισκω το λογο να το κανει αυτο, τι θα μου πεις ? Ποιος ο λογος να γυριζει σε βενζινη στην κατηφορα ρε παιδια, μην τρελαθουμε ειναι απαραδεκτο. Εχω τον νεο εγκεφαλο(''μπιπ'' :lol: ) και τον παλιο τον αλλαξα(οχι ''μπιπ'' =)) ) γι'αυτον ακριβως το λογο. Με γυριζε στον κατήφορο σε βενζινη(δεν γυριζε ποτε σε υγραεριο ξανα...) και μαλιστα χωρις ειδοποιηση. Παλι καλα που το εκανε αραια αλλα ηταν πολυ σπαστικο.
Ο νεος δεν με γυριζει πουθενα και με τιποτα σε βενζινη.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό lyggas » Κυρ 08 Απρ, 2012 15:17

astragjtg έγραψε:
lyggas έγραψε:
΄Ενα άλλο που κάνει είναι το εξής: ΄Οταν σε παρατεταμένη κατηφόρα το όχημα φρενάρει με τον κινητήρα, γυρίζει αυτόματα σε βενζίνη διότι "διαβάζει" ότι δεν υπάρχει παλμός στα μπεκ, αφού δεν ψεκάζουν. Ως εδώ όλα καλά, δεν υπάρχει διαφορά με τον παλιό. ΄Οταν όμως πατήσεις το γκάζι ή οι στροφές του κινητήρα πέσουν στο ρελαντί, μπαίνει σε κατάσταση αναμονής και αυτόματα σε 50 δευτ. ξαναγυρίζει σε υγραέριο.


Αν σου πω οτι δεν βρισκω το λογο να το κανει αυτο, τι θα μου πεις ? Ποιος ο λογος να γυριζει σε βενζινη στην κατηφορα ρε παιδια, μην τρελαθουμε ειναι απαραδεκτο. Εχω τον νεο εγκεφαλο(''μπιπ'' :lol: ) και τον παλιο τον αλλαξα(οχι ''μπιπ'' =)) ) γι'αυτον ακριβως το λογο. Με γυριζε στον κατήφορο σε βενζινη(δεν γυριζε ποτε σε υγραεριο ξανα...) και μαλιστα χωρις ειδοποιηση. Παλι καλα που το εκανε αραια αλλα ηταν πολυ σπαστικο.
Ο νεος δεν με γυριζει πουθενα και με τιποτα σε βενζινη.


Προφανώς δεν σου έτυχε και ίσως ό νέος καθυστερεί λίγο παραπάνω να γυρίσει σε βενζίνη. Εγώ που κινούμαι σε ορεινές διαδρομές, το αντιμετωπίζω συνεχώς, αλλά πλέον δεν ενοχλεί, αφού επιστρέφει αυτόματα στο υγραέριο ;)
SUZUKI GV 1.6 (60.000 χλμ. με ICOM JTG)
lyggas
 
Δημοσιευσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 20:58

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό fotisly » Κυρ 08 Απρ, 2012 15:57

κ εμενα ο΄΄μπιπ΄΄ κανει ακριβως το ιδιο!!θελει αρκετη ωρα χωρις καθολου γκαζι ομως για να γυρισει!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 08 Απρ, 2012 16:27

fotisly έγραψε:θελει αρκετη ωρα χωρις καθολου γκαζι ομως για να γυρισει!!

Ποση ωρα κανει δηλαδη ? Στα 50 δευτερα με ή χωρις γκαζι, γυρνα παντα. Μηπως σου εχουν συνδεσει τον αισθητήρα θερμοκρασιας και περιμενει να ζεστανει για να γυρισει ?
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Κυρ 08 Απρ, 2012 22:14

astragjtg έγραψε:
fotisly έγραψε:θελει αρκετη ωρα χωρις καθολου γκαζι ομως για να γυρισει!!

Ποση ωρα κανει δηλαδη ? Στα 50 δευτερα με ή χωρις γκαζι, γυρνα παντα. Μηπως σου εχουν συνδεσει τον αισθητήρα θερμοκρασιας και περιμενει να ζεστανει για να γυρισει ?


ρε σεις, και εγώ ακούω ένα μπιπ και νόμιζα ότι είναι ιδέα μου, αλλα δεν έχω παρατηρήσει να με γυρίζει ποτέ σε βενζίνη.
Η αλήθεια είναι ότι κατηφορικές διαδρομές δεν έχει τύχει να κάνω απο πότε που το έβαλα, αλλα εθνική να βάζω απο 160 νεκρά και να κατεβαίνω με ρελαντί απο Χαλκίδα-ΑΘήνα για κάμποσες εκατοντάδες μέτρα, το κάνω σχεδόν 3-4 φορές τη βδομάδα.

Θα το κοιτάξω να δω αν γυρίζω σε βενζίνα και δε το έχω πάρει χαμπάρι ακόμη!

Εμένα 2-3 φορές έχει μουλαρώσει και μετά το γέμισμα δε με γυρίζει και κάνει μπιπ σαν να είναι άδειο..
αλλα όσες φορές μου έχει συμβεί, βάζω στον Αλιμο.

Κάτι συμβαίνει...εκει χάμω.
Εχθές ο τυπίσκος που γεμίζει έχει λέει ένα ford st με... 300.000 χλμ και πολωνικό σύστημα με πνεύμονα,
ισχυρίζεται ότι είναι 250 άλογα στρόφαλο (ατμοσφαιρικό δίλιτρο - μετατροπή "πειραγμένο")
και δεν έχει κάνει κιχ.

Βέβαια όταν το παρακάλεσα να δω το μοτερ και το σύστημα...τα μάσησε και είπε ότι "δε θα καταλάβεις τίποτα,
ο πνεύμονας για να φανεί πρέπει να βγάλω μπαταρία... και γενικά δεν ήθελε να ανοίξει καπω...οπότε
δε ξέρω αν έλεγε παραμυθάκια για διαφήμιση του δικού τους συστήματος γιατι και τα 250 ατμοσφαιρα από το κοιμισμένο duratec που σε εργοστασιακή κατάσταση έβγαζε 145 ψοφάλογα... σχεδόν αδύνατο το κόβω...να ισχύει!
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό tsopirs » Δευτ 09 Απρ, 2012 00:02

173εβγαζε του παλιού st... και ήταν zetec αν θυμάμαι καλά.. του νέου γραφείο duratec αλλά είναι volvo 2.5ρης.

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
tsopirs
 
Δημοσιευσεις: 513
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιούλ, 2011 16:50

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό fotisly » Δευτ 09 Απρ, 2012 00:26

antonis8via έγραψε:
astragjtg έγραψε:
fotisly έγραψε:θελει αρκετη ωρα χωρις καθολου γκαζι ομως για να γυρισει!!

Ποση ωρα κανει δηλαδη ? Στα 50 δευτερα με ή χωρις γκαζι, γυρνα παντα. Μηπως σου εχουν συνδεσει τον αισθητήρα θερμοκρασιας και περιμενει να ζεστανει για να γυρισει ?

εννοω να γυρισει σε βενζινη σε κατηφορα!!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Icom Jtg gas system (τα παντα επι του συστηματος)

Δημοσίευσηαπό antonis8via » Δευτ 09 Απρ, 2012 08:35

tsopirs έγραψε:173εβγαζε του παλιού st... και ήταν zetec αν θυμάμαι καλά.. του νέου γραφείο duratec αλλά είναι volvo 2.5ρης.

Sent from my W6HD ICS using Tapatalk


Νόμιζα ότι φόραγε ότι και το fiest ST που σίγουρα φόραγε το δίλιτρο duratec με τα 150 άλογα.

Τέλος πάντων, και απο 173 σε 250...είναι ένα θέμα...ατούρμπιστο να τα βγάλει...γιατι θα θέλει
εκκεντρα κανίβαλους, να στροφάει σα μοτοσικλέτα μέχρι τις 8500 και μπορεί να τα ακουμπίσει στις 7000 ΣΑΛ μέχρι 8500 αυτά τα άλογα, αλλα το συυγκεκριμένο αμάξι, δε το έκοβα να έχει φάει τέτοια "εξέλιξη" και τέτοιο χρήμα. Ασε που ένα τέτοιο μοτερ...απλά..δε λειτουργεί μέσα στη πολη, είναι μόνο για πίστα.

Γιατι κάποιος να ασχοληθεί (ειδικά και μετατροπή απο απλο focus) τόσο πολύ σε χρήμα-κόπο;
θα τον ξανατσιγκλίσω όταν ξαναπάω, να δω αν πράγματι φοράει αέριο το αμάξι και αν έχει το οδόμετρο 300.000 χλμ!!

Εγώ ξέρω ότι δίλιτρο ατμόσφαιρα να περάσει τα 220 άλογα....μόνο ένας το κάνει...και λέγεται ...HONDAAAAA
οι υπόλοιποι.... ούτε στα όνειρά τους, ούτε σε αγωνιστική μορφή....δε μπορούν εύκολα!!
antonis8via
 
Δημοσιευσεις: 362
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν, 2012 12:41

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες