΄Ενα άλλο που κάνει είναι το εξής: ΄Οταν σε παρατεταμένη κατηφόρα το όχημα φρενάρει με τον κινητήρα, γυρίζει αυτόματα σε βενζίνη διότι "διαβάζει" ότι δεν υπάρχει παλμός στα μπεκ, αφού δεν ψεκάζουν. Ως εδώ όλα καλά, δεν υπάρχει διαφορά με τον παλιό. ΄Οταν όμως πατήσεις το γκάζι ή οι στροφές του κινητήρα πέσουν στο ρελαντί, μπαίνει σε κατάσταση αναμονής και αυτόματα σε 50 δευτ. ξαναγυρίζει σε υγραέριο.
Αυτό δεν συνέβαινε με τον παλιό εγκέφαλο. Σε κίνηση σε ορεινές διαδρομές έπρεπε συνεχώς να ελέγχεις αν έχει απομονωθεί το σύστημα, γιατί σε θετική περίπτωση, έπρεπε να πατήσεις το κουμπάκι για να γυρίσει σε υγραέριο. Το αποτέλεσμα ήταν πολλές φορές να το ξεχνάς και να καις βενζίνη για πολλή ώρα, αλλά και να αποσπάς συνεχώς την προσοχή σου από το δρόμο. Τώρα πλέον αυτό δεν συμβαίνει, όλα γίνονται αυτόματα.
Πάντως από το μπιπ μπορείς να καταλάβεις ότι έχεις σίγουρα τον νέο εγκέφαλο.

Η σύνδεση του εγκέφαλου με τον πολλαπλασιαστή νομίζω γίνεται για την πιο έυκολη εκκίνηση του κινητήρα. Το είχε κάνει και σε μένα ο εγκαταστάτης μου, αλλά επειδή δεν είδα διαφορά, την κατήργησα.
