Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 19 Αύγ, 2015 23:20

το πρόβλημα παρουσιαστηκε με αποτομη πτωση θερμοκρασίας ειχε τσακισει λιγο ο σωλήνας νερου που πηγαινε στον πνευμονα με αποτέλεσμα σε πιεση σε ανηφορα να φτασει η θερμοκρασια αεροιυ στους μηδεν βαθμούς οποτε ψεκασε μεσα στην βαλβιδα ουσιατικα παγο εκεινη την στιγμη δεν εκανε κατι αλλα όταν το αμαξι ανεβασε θερμοκρασια λογω παρατεταμένης λειτουργιας σε ρελαντί τα πηραμε στην μασχαλη
το πρόβλημα λυθηκε όπως ειπε ο και αντωνης με αλλαγη κεφαλης πλανιαρισμα καινουργια φλντζα τσιμουχακια και όλα οκ
και εκανα και μια ρυθμιση οατν η θερμοκρασια αεριου πεσει στους 15 βαθμούς να γυριζει βενζινα...αυτό αν για οποιοδηποτε λογο χασω νερα...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό fotisly » Δευτ 24 Αύγ, 2015 16:08

καπως δεν τα λες καλα!!!ψεκασε σε 0 βαθμους επειδη ειχε τσακισει λιγο ο σωληνας νερου που παει στον πνευμωνα??απιθανο.
και να ψεκαζε σε μειον ακομη βαθμους ,γιατι να ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ??αντε να σβησει απο λαθος μιγμα.
εμενα που ψεκαζει συνεχως σε μειον βαθμους γιατι δεν ανεβαζει θερμοκρασια??
η δεν τα διατυπωσες καλα ή κατι δεν καταλαβες απ οσα σ ειπαν στο συνεργειο!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Βαλβιδα-ες εισαγωγης

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 26 Αύγ, 2015 08:41

fotisly έγραψε:καπως δεν τα λες καλα!!!ψεκασε σε 0 βαθμους επειδη ειχε τσακισει λιγο ο σωληνας νερου που παει στον πνευμωνα??απιθανο.
και να ψεκαζε σε μειον ακομη βαθμους ,γιατι να ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ??αντε να σβησει απο λαθος μιγμα.
εμενα που ψεκαζει συνεχως σε μειον βαθμους γιατι δεν ανεβαζει θερμοκρασια??
η δεν τα διατυπωσες καλα ή κατι δεν καταλαβες απ οσα σ ειπαν στο συνεργειο!!

οπα λιγο μπερδευτικες....
εμενα το συστημα είναι αεριου ψεκασμου και όχι υγρου όπως είναι το δικο σου που διαφερει όχι μονο το συστημα αεριου αλλα και ο τροπος ψεκασμου του κινητηρα
πως ξερω ότι ψεκασε 0 βαθμούς...πηγα στον ιδιο δρομο και εχοντας ηδη το λαπτοπ συνδεμενο ειδα την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη να ψεκαζει αεριο με θερμοκρασια 0 βαθμούς και το αμαξι να ρεταρει....
στο αεριο ψεκασμο όταν η ποσοτητα του νερου είναι λιγοτερη από αυτην που πρεπει και σε συνδυασμο ανηφορας με λιγο πιεση τοτε και μονο τοτε η ποσοτητα αεριου είναι περισοοτερη που περναει στον πνευμονα μιας και η ζητηση καυσμου είναι μεγαλη με αποτέλεσμα να μην προλαβαινει να ανεβασει την θερμοκρασια αεριου στην επιθυμητη και ετσι να ψεκασει στον θαλαμο καυσης 0 βαθμούς.....
το μοτερ ανεβασε φυσιολογικη θερμοκρασια λειτουργιας μεχρι τους 97 βαθμούς που σβηνουν τα βεντιλατερ (δεν το διευκρινισα καλα ) απλα το πρόβλημα το εβγαλε εκεινη την χρονικη στιγμη ....ισως και νατο εβγαζε στο δρομο δεν ξερω...
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες