fotisly έγραψε:καπως δεν τα λες καλα!!!ψεκασε σε 0 βαθμους επειδη ειχε τσακισει λιγο ο σωληνας νερου που παει στον πνευμωνα??απιθανο.
και να ψεκαζε σε μειον ακομη βαθμους ,γιατι να ανεβασει θερμοκρασια το μοτερ??αντε να σβησει απο λαθος μιγμα.
εμενα που ψεκαζει συνεχως σε μειον βαθμους γιατι δεν ανεβαζει θερμοκρασια??
η δεν τα διατυπωσες καλα ή κατι δεν καταλαβες απ οσα σ ειπαν στο συνεργειο!!
οπα λιγο μπερδευτικες....
εμενα το συστημα είναι αεριου ψεκασμου και όχι υγρου όπως είναι το δικο σου που διαφερει όχι μονο το συστημα αεριου αλλα και ο τροπος ψεκασμου του κινητηρα
πως ξερω ότι ψεκασε 0 βαθμούς...πηγα στον ιδιο δρομο και εχοντας ηδη το λαπτοπ συνδεμενο ειδα την συγκεκριμενη χρονικη στιγμη να ψεκαζει αεριο με θερμοκρασια 0 βαθμούς και το αμαξι να ρεταρει....
στο αεριο ψεκασμο όταν η ποσοτητα του νερου είναι λιγοτερη από αυτην που πρεπει και σε συνδυασμο ανηφορας με λιγο πιεση τοτε και μονο τοτε η ποσοτητα αεριου είναι περισοοτερη που περναει στον πνευμονα μιας και η ζητηση καυσμου είναι μεγαλη με αποτέλεσμα να μην προλαβαινει να ανεβασει την θερμοκρασια αεριου στην επιθυμητη και ετσι να ψεκασει στον θαλαμο καυσης 0 βαθμούς.....
το μοτερ ανεβασε φυσιολογικη θερμοκρασια λειτουργιας μεχρι τους 97 βαθμούς που σβηνουν τα βεντιλατερ (δεν το διευκρινισα καλα ) απλα το πρόβλημα το εβγαλε εκεινη την χρονικη στιγμη ....ισως και νατο εβγαζε στο δρομο δεν ξερω...