Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

πλυσιμο κινητήρα

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

πλυσιμο κινητήρα

Δημοσίευσηαπό manos » Τρί 22 Φεβ, 2011 06:01

Στο κaρμπυρατεράτο Pajero μου , από το 2004 μεχρι το 2007 , ειχα ενα απλό σύστημα Lovato. Μετα από βολτες σε πολλη λασπη επλενα το χώρο της μηχανής , με πιεστικό , χωρις ενδιασμούς . Ολα λειτουργούσαν τελεια.

Εδώ και ενα μήνα σε ενα V20 , έβαλα ενα σύστημα 4. γενιας ( Βουλγαροϊταλικό , Βουλγαρικος εγκέφαλος με σωληνωσεις , μπεκ κ.λ.π. ιταλικα - εχει ήδη 6.000 απροβληματιστα χλμ ), στη Βουλγαρία. Θα βαλω και φωτό στη σχετική ενότητα.
To V20 ειναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο ( ασφαλτο ) , αλλα και το εκδρομικό της οικογενειας. Η λασπη θα ερθει , αργα ή γρήγορα.
Ο Βούλγαρος μου ειπε ' καλύτερα να μή το πλύνεις ' .
Αλλα , ειναι δυνατόν , να μή πλυθει ποτε , η μηχανή ενός αυτοκινήτου ;

Εχετε γνώμη/εμπειρία στο θεμα ;
manos
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Τρί 08 Φεβ, 2011 14:42

Re: πλυσιμο κινητήρα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 22 Φεβ, 2011 13:40

manos έγραψε:Ο Βούλγαρος μου ειπε ' καλύτερα να μή το πλύνεις ' .
Αλλα , ειναι δυνατόν , να μή πλυθει ποτε , η μηχανή ενός αυτοκινήτου ;

Εχετε γνώμη/εμπειρία στο θεμα ;


Μανο, καλα σου ειπε για πολλους λογους που δεν αφορουν το συγκεκριμενο συστημα και μονο.Εχω ακουσει απειρες ιστοριες με προβληματα που παρουσιάστηκαν σε πολλαπλασιαστες, εγκεφάλους και άλλα ηλεκτρολογικής φυσης που προκληθηκαν απο υγρασιες που εισχώρησαν. Πολλοι λοιπον τα πλενουν αλλα αν εισαι εσυ ο ατυχος ? Αν ανεβαινουν οι λασπες μεχρι πανω γιατι δεν βαζεις ποδιά ? Με την ποδιά που φοραω δεν ειχα ποτε προβλημα, μονο σκονες που ειναι φυσιολογικο. Ειναι δέλεαρ μια καθαρη μηχανη φυσικα, αλλα δεν το ρισκάρω. Σκουπιζω συχνα βεβαια με πανι και ειναι σε ανεκτικη κατασταση.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: πλυσιμο κινητήρα

Δημοσίευσηαπό gakost » Τρί 22 Φεβ, 2011 13:52

όντως ακούγετε κάπως αυτό. Ούτως η άλλως ο χώρος της μηχανής είναι εκτεθειμένος στα νερά όπως πχ όταν κινήσε σε βροχή. Το σύστημα είναι κλειστού κυκλώματος τα νερά του πιεστικού δεν μπορούν να μπουν στο σύστημα υγραερίου ή της μηχανής εκτος της κλασικής οδού όπως ξέρεις απο την εισαγωγή αέρα. Η διαφορά φαντάζομαι που παίζει ρόλο τώρα του καρμιρατεράτου με το πολλαπλού ψεκασμού είναι τα πολλά ηλεκτρονικά και οι ενώσεις που χρειάζονται να γίνουν (κόψε - ένωσε καλώδια θερμοσυστελόμενα μονωτική ταινία κλπ) Επίσης υπάρχει και η ECU του υγραερίου ενώ στα παλιά είχε ένα μείκτη που ψέκαζε στο καρμπυρατερ υγραέριο (μηχανική λύση με λίγα ηλεκτρικά.) Μήπως ο εγκαταστάτης φοβάται ότι κάποια ένωση θα πάρει νερό εαν βάλεις το πιεστικό κατευθείαν από πάνω στην μηχανή η ακόμα και να πάρει νερό η ECU (το έχω ακούσει ότι έγινε στην κανονική ECU βενζινοκίνητου και χάλασε). Χωρίς να είμαι ειδήμων ε ίναι η μοναδική εξήγηση που μπορώ να σκεφτώ.
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: πλυσιμο κινητήρα

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 22 Φεβ, 2011 13:58

gakost έγραψε:όντως ακούγετε κάπως αυτό. Ούτως η άλλως ο χώρος της μηχανής είναι εκτεθειμένος στα νερά όπως πχ όταν κινήσε σε βροχή. Το σύστημα είναι κλειστού κυκλώματος τα νερά του πιεστικού δεν μπορούν να μπουν στο σύστημα υγραερίου ή της μηχανής εκτος της κλασικής οδού όπως ξέρεις απο την εισαγωγή αέρα. Η διαφορά φαντάζομαι που παίζει ρόλο τώρα του καρμιρατεράτου με το πολλαπλού ψεκασμού είναι τα πολλά ηλεκτρονικά και οι ενώσεις που χρειάζονται να γίνουν (κόψε - ένωσε καλώδια θερμοσυστελόμενα μονωτική ταινία κλπ) Επίσης υπάρχει και η ECU του υγραερίου ενώ στα παλιά είχε ένα μείκτη που ψέκαζε στο καρμπυρατερ υγραέριο (μηχανική λύση με λίγα ηλεκτρικά.) Μήπως ο εγκαταστάτης φοβάται ότι κάποια ένωση θα πάρει νερό εαν βάλεις το πιεστικό κατευθείαν από πάνω στην μηχανή η ακόμα και να πάρει νερό η ECU (το έχω ακούσει ότι έγινε στην κανονική ECU βενζινοκίνητου και χάλασε). Χωρίς να είμαι ειδήμων ε ίναι η μοναδική εξήγηση που μπορώ να σκεφτώ.


Οπως το'πες. Αλλο τα νερα της βροχης και αλλο να ''χωσεις'' απο πανω το πιεστικο γιατι το θες ''λαμπικο''.... Οσες περιπτωσεις ξερω, επλεναν συχνα τις μηχανες μεχρι που καποια μερα την πατησαν και ετρεχαν σε ηλεκτρολόγους...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες