tedd έγραψε:Παρομοιο θέμα είχα και εγώ.
Κλισέ το υγραέριο εντελως από το βανακι που έχει στη δεξαμενή υγραερίου και κινησου μόνο βενζίνη να δεις πως πάει. Αν αρχίσει να παιρνει μπροστά με την μία τότε το θέμα είναι στα μπεκ του υγραερίου που δεν κλείνουν καλά και κατουράνεκαι πλημμυρίζει ο θάλαμος.
Αν συνεχίζει το θέμα είναι να έχει πρόβλημα η αντλία βενζινης. Οταν γυρίζεις την μίζα στη πρώτη θέση ακούς τον θόρυβο που κάνει το μοτέρ της που ανεβάζει πίεση? Όταν γυρίζεις τη μίζα μην βάζεις αμέσως μπρος. γ
Γύρισε το κλειδί στη πρώτη θέση περίμενε 4-5" δευτερα και μέσα μιζαρε να πάρει μπρος. Δοκίμασε να το κάνεις αυτό 2-3 φορές πριν βάλεις μπροστά, περιμένοντας 5-10 δευτερα μεταξύ κάθε προσπάθειας. Επθσης Ίσως το πρόβλημα να είναι μονο στο μοτέρ την αντλίας το οποίο άμα πέσεις σε μάστορα που δεν βαριεται και να θέλει να ξεμπερδευςι γρήγορα, μπορει να το αντικαταστήσει και με κόστος πολύ λιγότερο από μία καινούρια ακόμη και από μεταχειρισμένη αντλία.
Επίσης κοίτα να κρατάς τη στάθμη της βενζίνης στο 40% στο ελαχιστο, δεν είναι ξεκάθαρο έτσι οπως το γράφεις, ώστε να ψύχεται η αντλία καλύτερα.
Αν τελικά δεν γίνει τιποτε τότε πάνε σε καινούρια επώνυμη και ίσως της εταιρίας που είχε εξ αρχής το αυτοκίνητο. Μπορείς να βρεις και σε μαγαζιά απέξω, μην πας μέσω αντιπροσωπείας γιατί θα σε σφάξουν.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική περιγραφή σου.
Πιο συγκεκριμένα για το πρόβλημα (ίσως βοηθήσει στην διάγνωση ή στον αποκλεισμό κάποιων εξαρτημάτων), θα αναφέρω ότι το πρόβλημα που δεν παίρνει μπρος με την πρώτη φορά, εμφανίζεται ΜΟΝΟ όταν είναι κρύο το μοτέρ (π.χ το πρωί). Εάν αφήσω να μιζαρει (με την πρώτη φορά πάντα) αρκετές μιζιες, στη 7-8η μιζια θα πάρει ρεταροντας λίγο στην αρχή. Επίσης, αν μιζαρω την πρώτη φορά (από κρύο) 2-3 μιζιες και δεν παίρνει (πάντα), αφήσω τη μίζα και ξαναδώσω μιζια, θα πάρει κατευθείαν, οπότε κάτι με την πίεση την πρώτη φορά συμβαίνει, σαν να μην στέλνει βενζίνη την πρώτη μιζια. Κάτι παίζει με τα επιστρεφομενα, είπε ο μάστορας. Υπόψιν ότι με βενζίνη παίρνει μπρος το μοτέρ, οπότε το αέριο το αποκλείω στο πρόβλημα, όπως φαίνεται. Τέλος, η βενζίνη είναι πάντα στο 25-50% του ρεζερβουάρ.
tom2tsi έγραψε:τα συστηματα ξεγελανε την αντλια βενζινης και δηλωνεται στο ecu της βενζινης οτι ολα πανε καλα..οποτε οταν η ανλτια ειναι σε αδρανεια για πολλα χλμ λογω του οτι καταναλωνουμε συνεχεια υγραεριο λογικο ειναι καποτε να τα τιναξει αφου δεν εχει κατασκευαστει για αυτον τον σκοπο, οποτε πρεπει να γινεται χρηση θεωρω εστω και περιστασιακα σε χαμηλο και υψηλο φορτιο.προσωπικα βαζω καθε 5-6,000 χλμ ενα μπουκαλακι wurth/liqui moly που ειναι για καθαρισμο κυκλωματος βενζινης και το ξεκαπνιζω που και που μονο με βενζινη. μεχρι στιγμηςμε 40000χλμ με 2.0tfsi δεν εχω το παραμικρο θεμα
Επειδή το αυτοκίνητο κάνει σχεδόν 3000ΚΜ ετησίως, δηλαδή αποκλειστικά εντός πόλης λίγα χιλιόμετρα, το κάνω που και που αυτό με την βενζίνη, το γυρίζω στην βενζίνη και κάνω λίγα χιλιόμετρα, για να δουλέψει η αντλία.
Μου φαίνεται ότι δεν θα το γλιτώσω το θέμα της αντλίας, αρκεί να επιβεβαιωθεί και να μπορεί να αλλάξει το μοτέρ της αντλίας ο μάστορας, να μην χρειάζεται να πάρω νέα.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες παιδιά.
Redmi Note 5 via Tapatalk