Qgas έγραψε:gkazakias έγραψε:Qgas έγραψε:ksronin89 έγραψε:Γεια σας. Είμαι κάτοχος ενός Audi A4 b7 1.8t quattro με κωδικό κινητήρα BFB (163 άλογα) και το σύστημα υγραερίου είναι BRC plug and drive με πορτοκαλί μπεκ και 1500mb πνεύμονα. Τι ποσοστό βενζίνης πρέπει να ψεκάζει στο vsr και από πόσες στροφές? Ευχαριστώ.
Τίποτα δεν χρειάζεται δεν είναι με μηχανικές βαλβίδες
Το ότι έχει καλές έδρες και βαλβίδες αυτό το μοτέρ δεν αναιρεί το γεγονός ότι σε άλλα μοτέρ με υδραυλικές βαλβίδες δεν χρειάζεται εμπλουτισμός βενζίνης. Όταν είναι υδραυλικές δεν είναι αυθαρτες κιόλας. Απλά η οποια φθορά τους θα εμφανιστεί αρκετά πιο μετά .
Η πιο σωστή λύση είναι να δώσει και στο 20vt λίγο εμπλουτισμο να διατηρηθεί 100% άτρωτο.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν υσχυει αν έχει καλή συντήρηση δεν θα πάθει ποτέ τίποτα λένε μερικά 20 v με 300 Χιλ κμ με υγραέριο και άψογη συμπίεση πεντακάθαρα πάνω κάτω ( ελεχγος με μικροκαμερα )
Με τη μικροκαμερα βλέπεις την καθαριότητα του μοτέρ, με την μέτρηση συμπίεσης δεν βλέπεις και πολλά. Εμένα με διάκενα βαλβίδων εξαγωγης 0.05 αντί 0.30 η συμπίεση ήταν εξαιρετική.
Τέλος πάντων ο εμπλουτισμός χρειάζεται ,επιταχύνεται η καύση του αερίου καυσίμου και δεν τσιμπάει καθόλου θερμκρασιες ο θάλαμος καύσης στα πολλά φορτία. Αν έχει αυτή τη δυνατότητα το Κιτ φυσικά να βαλει. Αν δεν την έχει , να μην αλλάξει Κιτ για να βάλει με εμπλουτισμό γιατί όντως αυτός ο κινητήρας δεν το απαιτεί.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk