Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Πέμ 09 Αύγ, 2018 22:51

meletis έγραψε:Εμένα από το σφύριγμα εχω υπόλοιπο ~ 15χλμ . Κανε τις μετρήσεις τώρα για αρχή (5-10 φορές) και να μην το αφήνεις συνέχεια να αδειάζει. Λένε ότι μειώνεται ή αντοχή της μεμβράνης του πνεύμονα.


Στάλθηκε από το KIICAA POWER μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τα πρώτα 3 γεμίσματα θα αφήσω να αδειάσει τελείως ώστε να έχω εικόνα πόσα λίτρα παίρνει η δεξαμενή.
Μετά σύμφωνα με την αστυνομία που θα έχω θα γεμίζω όταν θα φτάνει στην μέση της αυτονομίας.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τρί 14 Αύγ, 2018 22:08

Καλησπέρα και καλό 15Αύγουστο!
Το αμάξι μου έχει ρύθμιση μετά τις 2500 στροφές ανά λεπτό να ψεκάζει 15% βενζίνη.
Αν υποθέσουμε ότι καταναλώνει 9.5 λίτρα υγραερίου(συνθήκες πόλης)τότε το 15% βενζίνη είναι επιπλέον 1.425 λίτρα/100 χλμ ή αυτό αφαιρείται από τα 9.5 λίτρα/100 υγραερίου?
Είναι δλδ 9.5 υγραερίου + 1.425 λίτρα βενζίνης ανά 100 χλμ ή 9.5 - 1.425 δλδ 8.075 λίτρα υγραερίου + 1.425 βενζίνης σύνολο 9.5 λίτρα υγραερίου.
Ευχαριστώ πολύ.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Τρί 14 Αύγ, 2018 22:48

Αφού τα 9,5 λίτρα στα καίει ήδη. Η βενζίνη είναι επιπλέον.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τετ 15 Αύγ, 2018 00:39

Dimsabas έγραψε:Αφού τα 9,5 λίτρα στα καίει ήδη. Η βενζίνη είναι επιπλέον.

Οπότε ανάλογα το πόσο υγραέριο καίει προσθέτουμε και 15% βενζίνη αν κατάλαβα σωστά.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Τετ 15 Αύγ, 2018 00:50

Αυτό που σου λέει ο μάστορας είναι ότι για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, θέλουμε για κάθε 6-7 λίτρα υγραερίου, να καίει κι ένα λίτρο βενζίνης. Στην πράξη, φουλάρεις το ντεπόζιτο με βενζίνη. Επίσης, κατεβάζεις μια εφαρμογή όπως το Fuelio και καταγράφεις χιλιόμετρα και κατανάλωση υγραερίου.
Όταν φτάσεις τα 1.500 χιλιόμετρα και πας για ρύθμιση, ξαναφουλάρεις με βενζίνη για να δεις πόσο έκαψες.
Του λες: "Μάστορα, στο διάστημα που καταγράφω τις καταναλώσεις, έκαψα 158 λίτρα υγραερίου και 19 βενζίνης". Κι αυτός θα κρίνει αν είναι ασφαλής η κατανάλωση ή λίγη.
Στη δική μου περίπτωση, είχα κάψει περίπου τη μισή βενζίνη από αυτή που ήθελε. Κατεβάσαμε το σημείο ψεκασμού από τις 2000 στις 1500 σαλ κι αύξησε το ποσοστό βενζίνης που ρίχνει ανά φορτίο. Έτσι, η κατανάλωση βενζίνης ομαλοποιήθηκε.
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τετ 15 Αύγ, 2018 12:09

Dimsabas έγραψε:Αυτό που σου λέει ο μάστορας είναι ότι για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο, θέλουμε για κάθε 6-7 λίτρα υγραερίου, να καίει κι ένα λίτρο βενζίνης. Στην πράξη, φουλάρεις το ντεπόζιτο με βενζίνη. Επίσης, κατεβάζεις μια εφαρμογή όπως το Fuelio και καταγράφεις χιλιόμετρα και κατανάλωση υγραερίου.
Όταν φτάσεις τα 1.500 χιλιόμετρα και πας για ρύθμιση, ξαναφουλάρεις με βενζίνη για να δεις πόσο έκαψες.
Του λες: "Μάστορα, στο διάστημα που καταγράφω τις καταναλώσεις, έκαψα 158 λίτρα υγραερίου και 19 βενζίνης". Κι αυτός θα κρίνει αν είναι ασφαλής η κατανάλωση ή λίγη.
Στη δική μου περίπτωση, είχα κάψει περίπου τη μισή βενζίνη από αυτή που ήθελε. Κατεβάσαμε το σημείο ψεκασμού από τις 2000 στις 1500 σαλ κι αύξησε το ποσοστό βενζίνης που ρίχνει ανά φορτίο. Έτσι, η κατανάλωση βενζίνης ομαλοποιήθηκε.

Εμένα μου είπε να κοιτάζω την κατανάλωση του υγραερίου και συγκεκριμένα πόσα χλμ μου βγάζει το κάθε λαμπάκι και στο τέλος συνολικά την αυτονομία του υγραερίου.
Ο δικός σου τρόπος όμως είναι σίγουρα πιο σωστός.
Πριν λίγο στα 300χλμ άρχισε να αναβοσβήνει το τελευταίο λαμπάκι όμως μετά από 3 χλμ σταμάτησε και πλέον είναι πάλι σταθερό.
Είμαι περίεργος όταν μου γυρίσει τελικά σε βενζίνη να δω τι αυτονομία θα έχω.
Η δεξαμενή μου είναι ονομαστικής χωρητικότητας 52 λίτρα και στο πρώτο γέμισμα πήρε 43,9.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Πέμ 16 Αύγ, 2018 15:42

Χρόνια πολλά και ευλογημένα!
Σήμερα έκανα το πρώτο γέμισμα-στην ουσία ήταν το δεύτερο αν υπολογίσουμε το γέμισμα με την παράδοση από το συνεργείο 43.9 λίτρα σε δεξαμενή 52 λίτρα-και η αντλία σταμάτησε στα 40.75 λίτρα.
Πήρε δλδ 3.15 λίτρα λιγότερα από την πρώτη φορά τα οποία έμειναν στην δεξαμενή.
Να σημειώσω ότι δεν μου γύρισε σε βενζίνη ούτε σφύριξε.
Το τελευταίο λαμπάκι άρχισε να αναβοσβήνει στα 314 χλμ και μέχρι και τα 415 χλμ που γέμισα δεν είχε σφυρίξει.
Συνεπώς η πρώτη κατανάλωση είναι 40.75 λίτρα : 415 χλμ = 9.82 λίτρα/χλμ με τιμή λίτρου τα 0.845ευρώ(γέμισμα από συνεργείο).
Η χρήση ήταν σε πόλη και Κηφισό με ταχύτητες μέχρι 150 χλμ/ώρα.
Να πω ότι η οδηγική συμπεριφορά είναι πολύ καλή χωρίς να καταλαβαίνω κάποια διαφορά από την βενζίνη και μπορεί να είναι και λίγο καλύτερη αν και είναι ακόμα νωρίς για τέτοιο συμπέρασμα.
Στο πρατήριο(Revoil)η αντλία είχε 12.5 mbar πίεση και γέμισε αργά.
Όταν έφτανε προς τα τελευταία λίτρα άρχισε να κόβει σιγά σιγά μέχρι που σταμάτησε εντελώς στα 40.75 λίτρα χωρίς όμως να κάνει κάποιο θόρυβο όπως κάνει η βενζίνη όταν σταματήσει η αντλία.
Το κόστος για το γέμισμα ήταν 40.75 λίτρα * 0.739 ευρώ/λίτρο = 30.11 ευρώ.
Ωραία πράγματα :D
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Dimsabas » Πέμ 16 Αύγ, 2018 16:25

Με 30.11 ευρώ έχεις διανύσει 415 χιλιόμετρα, ήτοι 7,25 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Αν συνυπολογιστεί η βενζίνη, το πρόσθετο που ρίχνεις στο ντεπόζιτο βενζίνης και τα σέρβις του υγραερίου, είσαι χοντρικά στα 9 ευρώ.
Αν πριν έκαιγες 8,5 λίτρα βενζίνης, με τη σημερινή τιμή ήσουν στα σχεδόν 14 ευρώ. Επομένως , για κάθε 100 χιλιόμετρα, ένα πεντάευρο μπαίνει στην τσέπη σου.
Αν έδωσες χιλιάρικο για την τοποθέτηση, στα 20.000 χιλιόμετρα κάνεις απόσβεση και μετά μετράς πεντάευρα!
Dimsabas
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Τετ 13 Δεκ, 2017 12:57

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Πέμ 16 Αύγ, 2018 19:01

Dimsabas έγραψε:Με 30.11 ευρώ έχεις διανύσει 415 χιλιόμετρα, ήτοι 7,25 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Αν συνυπολογιστεί η βενζίνη, το πρόσθετο που ρίχνεις στο ντεπόζιτο βενζίνης και τα σέρβις του υγραερίου, είσαι χοντρικά στα 9 ευρώ.
Αν πριν έκαιγες 8,5 λίτρα βενζίνης, με τη σημερινή τιμή ήσουν στα σχεδόν 14 ευρώ. Επομένως , για κάθε 100 χιλιόμετρα, ένα πεντάευρο μπαίνει στην τσέπη σου.
Αν έδωσες χιλιάρικο για την τοποθέτηση, στα 20.000 χιλιόμετρα κάνεις απόσβεση και μετά μετράς πεντάευρα!

Την βενζίνη δεν την υπολόγισα γιατί δεν έχω γεμίσει μέχρι τέρμα και το έχω στην μέση.
Ούτε όμως πρόσθετο βάζω που ανέφερες.
Όπως και να έχει είναι διαφορετικό να λες γέμισε το και να δίνεις 30 ευρώ!
Αλλάζει η ψυχολογία σου :D
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό carinae96 » Παρ 18 Ιαν, 2019 22:05

Toyota Carina e 1996 εβαλα zavoli στα 190000 χλμ. και εχω κανει 90000 χλμ. με σιγουρια σας λεω οτι με 50 λιτρα αεριο κανω 430 χλμ εντος πολης. καθε 10 γεμιζματα αεριου ηθελα και 50 λιτρα βενζινησ. αρα στα 50 λιτρα αεριο εκαιγα και 5 λιτρα βενζινη. και εκανα 430 χλμ. με σημερινη τιμη 0,65Ε χ 50λ= 32,5Ε , 1,5Ε χ 5λ = 7,5Ε απα 430 χλμ = 40Ε. Αρα τα 100 9,3Ε. Με 50λ βενζινη κανω 550 χλμ αρα 1,5Ε χ 50λ = 75Ε τα 550 χλμ, τα 100 χλμ 13,63Ε. εγω λοιπον εξοικονομισα 4,33Ε τα 100 χλμ . 90000χλμ/100χλμχ4,33Ε=3897Ε γλιτωσα απο καυσημα σε διαστημα 6,5 χρονων. Αν αφερεσουμε 1300Ε η εγκατασταση , 200Ε συντηρηση συστηματος και αλλα 200Ε σε πιστοποιητικα για ΚΤΕΟ μενουν 2197Ε. αρα το χρονο γλιτωσα 338Ε . Μιας και το συστημα μου θελει καινουριο εγκεφαλο και μπεκ καταλαβαινετε οτι δεν ειμαι και πολυ μεγαλος υποστηρηκτης της οικοναμιασ που προσφερει τελικα.
carinae96
 
Δημοσιευσεις: 3
Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν, 2019 20:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 69 επισκέπτες





cron