Candlemass έγραψε:Μετά από ένα χρόνο, ας βάλω τις μετρήσεις μου για να πάρουν μια ιδέα όσοι ενδιαφέρονται :
Αυτοκίνητο : VW EOS 1.4 TSi άμεσου ψεκασμού
Σύστημα υγραερίου : Landi Renzo Omegas Direct με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης, προγραμματισμένος εγκέφαλος από εργοστάσιο
Εγκατάσταση : 18/06/2015
Κόστος εγκατάστασης : 1.350€
Χρονικό διάστημα : 1 χρόνος
Χιλιόμετρα : 21.273km
Βενζίνη : 100RON
Σε 21.273km έκαψε 1803l αέριο με μέση κατανάλωση 8,47l/100km και 366l βενζίνη με μέση κατανάλωση 1,82l/100km. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πώ ότι το πάω γρήγορα το αμάξι, οπότε μόνο με βενζίνη υπολογίζω να είχε κατανάλωση ~8,8-9l/100km και ότι μερικές φορές μου είχε τελειώσει το αέριο σε ταξίδια και συνέχιζα μόνο βενζίνη.
21.273 km -> 1803 l -> 1150 € -> 0,637 €/l μέση τιμή αερίου
-> 366 l -> 550 € -> 1,503 €/l μέση τιμή βενζίνης
Service υγραερίου στα 15.000 km = 57 €
Σύνολικό κόστος αέριο + βενζίνη για 21.273 km = 1.757€
21.273 km * 8,8 l/100km = 1.872 l * 1,503 = 2.813 € θα πλήρωνα αν το κινούσα μόνο με βενζίνη στα ίδια χιλιόμετρα.
Άρα το κέρδος είναι 2.813 € - 1.757 € = 1.056 € και η οικονομία στο 37,5%, με τιμή υγραερίου στο 42,4% της κατοστάρας βενζίνης.
Χοντρικά, κάθε 20.000km έχω κέρδος 1.000€
Δεν έχω κάνει ακόμα απόσβεση της εγκατάστασης, και αυτό διότι η συμμετοχή της βενζίνης είναι αυξημένη, λόγω τρόπου οδήγησης, αλλά έχει περάσει μόνο ένας χρόνος από την εγκατάσταση.
Συμπερασματικά, είμαι ικανοποιημένος γιατί κάνω αρκετά χιλιόμετρα, ΑΛΛΑ ελπίζω να μην προκύψει πρόβλημα με τις βαλβίδες.