Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Konv » Παρ 18 Νοέμ, 2016 21:15

tripas έγραψε:Γιατί απογοητεύτηκες αν κάνεις 25.000Km το χρόνο και αν βάλεις και τα service του τότε σε 3 χρόνια θα έχεις κάνει απόσβεση.


Γιατί πριν το βάλω υπολόγιζα ότι με 13.000 χλμ. θα είχα κάνει απόσβεση...
Ενώ τώρα θα χρειαστώ 40.000 χλμ. με διαφορά 0,03 € χλμ.
Konv
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Κυρ 06 Νοέμ, 2016 11:33

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό viallesi » Παρ 18 Νοέμ, 2016 21:25

Πόσα χλμ κάνεις φίλε μου τον χρόνο. Αυτό έχει σημασία. Και εγώ χρειάστηκα πολλά χλμ μέχρι να κάνω απόσβεση. 30000 στο σύνολο.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 18 Νοέμ, 2016 21:37

Φίλε 40.000km χρειαζόμαστε εμείς που δεν έχουμε DI.Φυσικά εγώ που κάνω τουλάχιστον 25.000km τον χρόνο το κάνω απόσβεση σχετικά γρήγορα. Όποιος σου είπε ότι σε 13.000km θα κάνεις αποσβεση τοτε μάλλον για την δεξαμενη αναφέρονταν.
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό vdgle » Παρ 18 Νοέμ, 2016 22:18

Όντως καίει περισσότερο βενζίνη αλλά στα tsi τα ρυθμίζουν να καίνε περισσότερο βενζίνη για να μην έχουν προβλήματα.

Πάντως στον δικό μου υπολογισμό σε σύγκριση με όταν έκαιγα μόνο βενζίνη σε κέρδος χρημάτων είμαι στο 41% .
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Konv » Παρ 18 Νοέμ, 2016 23:15

Ο υπολογισμός μου είναι προς το παρόν μόνο 90% εκτός πόλης ακόμη. Ισως με περισσότερα χλμ. εντός πόλης αυτό αλλάξει.
Δηλ. στην διαδρομή που κάνω καθημερινά 120 χλμ. είχα κατανάλωση βενζίνης 6,5 l/100km δηλ. 7,80 l x 1,35 = 10,53 €.
Τώρα 1,9 l/100km δηλ. 2,28l x 1,35 = 3,08 € βενζ.
6,34 l/100km δηλ. 7,61l x 0,68 = 5,17 € lpg Σύνολο 8,25

Διαφορά € 2,28 Δηλ. εξοικονόμηση 21,65 %
Απογοητευμένος διότι περίμενα εξοικονόμηση τουλ. 35% + :problem:
Δεν ξέρω.... :(

(όλοι οι υπολογισμοί έχουν γίνει με την ένδειξη των αντλιών όχι του trip computer του αυτοκινήτου)
Konv
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Κυρ 06 Νοέμ, 2016 11:33

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tripas » Παρ 18 Νοέμ, 2016 23:29

Πόσο κόστισε η εγκατάστασή με ΚΤΕΟ κλπ.?
Άντε να σου βάλει να ψεκάζει λίγο λιγότερο βενζίνα να πας στα 25-28 % αλλά το ποσοστό από μόνο του δεν λέει κάτι
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7
Άβαταρ μέλους
tripas
 
Δημοσιευσεις: 605
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ, 2014 14:10

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 19 Νοέμ, 2016 03:42

Παρατήρησε ακόμη λίγο τις καταναλώσεις και πήγαινε μετα στον εγκατάσταση σου μπορεί να θέλει κάποια ρύθμιση. Πάντως με το τόση χαμηλή αρχική κατανάλωση πολύ δύσκολο έως αδυνατο να κανεις αποσβεση σε 13000 χλμ εμείς με υψηλότερες καταναλώσεις τουλαχιστον 20-25 θέλαμε για απόσβεση. Όσο πιο χαμηλή αρχικη κατανάλωση εχεις τόσο περισσότερα χλμ θες για απόσβεση.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Σάβ 19 Νοέμ, 2016 10:39

Φίλε konv, κάποιο λάθος υπάρχει κάπου στο σύστημά σου. Αν δεν ήταν black box ο εγκέφαλος και προρυθμισμένος από το εργοστάσιο, θα σου έλεγα λάθος ρύθμιση από τον εγκαταστάτη.
Τώρα ίσως υπάρχει κάποιο λάθος σε hardware (πνεύμονας, εγκέφαλος υγραερίου, ή και τρόμπα βενζίνης, κλπ).

Εκτός του ότι δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα με μόνο 500km, η οικονομία στους TSI όντως ανέρχεται στο ~35%.
Δες τις παρακάτω μετρήσεις μου σε χρήση ενός χρόνου και 21.000km όπου έχω οικονομία 37,5% (80% ταξίδια κι εγώ). Και το πατάω.
Όταν πηγαίνω με 100 (~2.000rpm), η κατανάλωση της βενζίνης βγαίνει ~0,9l/100km όχι 1,9 που βγαίνει σε σένα.
Δές το στον εγκαταστάτη σου.

Updated data : https://www.spritmonitor.de/en/detail/756743.html

Candlemass έγραψε:Μετά από ένα χρόνο, ας βάλω τις μετρήσεις μου για να πάρουν μια ιδέα όσοι ενδιαφέρονται :

Αυτοκίνητο : VW EOS 1.4 TSi άμεσου ψεκασμού
Σύστημα υγραερίου : Landi Renzo Omegas Direct με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης, προγραμματισμένος εγκέφαλος από εργοστάσιο
Εγκατάσταση : 18/06/2015
Κόστος εγκατάστασης : 1.350€

Χρονικό διάστημα : 1 χρόνος
Χιλιόμετρα : 21.273km
Βενζίνη : 100RON

Εικόνα

Σε 21.273km έκαψε 1803l αέριο με μέση κατανάλωση 8,47l/100km και 366l βενζίνη με μέση κατανάλωση 1,82l/100km. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πώ ότι το πάω γρήγορα το αμάξι, οπότε μόνο με βενζίνη υπολογίζω να είχε κατανάλωση ~8,8-9l/100km και ότι μερικές φορές μου είχε τελειώσει το αέριο σε ταξίδια και συνέχιζα μόνο βενζίνη.

21.273 km -> 1803 l -> 1150 € -> 0,637 €/l μέση τιμή αερίου
-> 366 l -> 550 € -> 1,503 €/l μέση τιμή βενζίνης
Service υγραερίου στα 15.000 km = 57 €
Σύνολικό κόστος αέριο + βενζίνη για 21.273 km = 1.757€

21.273 km * 8,8 l/100km = 1.872 l * 1,503 = 2.813 € θα πλήρωνα αν το κινούσα μόνο με βενζίνη στα ίδια χιλιόμετρα.

Άρα το κέρδος είναι 2.813 € - 1.757 € = 1.056 € και η οικονομία στο 37,5%, με τιμή υγραερίου στο 42,4% της κατοστάρας βενζίνης.
Χοντρικά, κάθε 20.000km έχω κέρδος 1.000€

Δεν έχω κάνει ακόμα απόσβεση της εγκατάστασης, και αυτό διότι η συμμετοχή της βενζίνης είναι αυξημένη, λόγω τρόπου οδήγησης, αλλά έχει περάσει μόνο ένας χρόνος από την εγκατάσταση.
Συμπερασματικά, είμαι ικανοποιημένος γιατί κάνω αρκετά χιλιόμετρα, ΑΛΛΑ ελπίζω να μην προκύψει πρόβλημα με τις βαλβίδες.
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Konv » Σάβ 19 Νοέμ, 2016 17:09

Φίλε candlemass διάβασα ότι έχεις γράψει και υπολογιζα στα γραπτά σου δηλ. περίπου 35% οικονομία τουλάχιστον...
Ίσως είναι νωρίς ακόμη αλλά να προσθέσω και 3 δεδομένα ακόμη.
1. Το lpg μπαίνει σε λειτουργία όταν η θερμοκρασία του αυτοκινήτου γίνει 40°. Το πρωί όταν βάζω εμπρός παίρνει με βενζίνη και ξεκινάω... Τώρα θα περιμένω στο ρελαντί να μπει σε λειτουργία το lpg και να ξεκινήσω.
2. Επειδή με βενζίνη πήγαινα με 80 το πολύ 90 χλμ γι αυτό δεν ήταν αυξημένη η κατανάλωση και μου έβγαζε πραγματική 6,9 λ/100. Σε συνθήκες πόλης όπου η κατανάλωση είναι γύρω στο 10 σίγουρα η εξοικονόμηση θα είναι μεγαλύτερη.
3. Χωρίς να είμαι σίγουρος το γέμισμα του ρεζερβουαρ της βενζίνης έγινε έως το τέρμα δηλαδή αφού σταμάτησε η αντλία συνέχισε να μου βάζει βενζίνη ο υπάλληλος μέχρι να γεμίσει... Εκεί μπορεί να έβαλε 2-3 λίτρα περισσότερα....
Αυτά προς το παρόν και βλέπουμε....
Konv
 
Δημοσιευσεις: 18
Εγγραφή: Κυρ 06 Νοέμ, 2016 11:33

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό hlias » Σάβ 19 Νοέμ, 2016 19:13

Konv έγραψε:
1. Το lpg μπαίνει σε λειτουργία όταν η θερμοκρασία του αυτοκινήτου γίνει 40°. Το πρωί όταν βάζω εμπρός παίρνει με βενζίνη και ξεκινάω... Τώρα θα περιμένω στο ρελαντί να μπει σε λειτουργία το lpg και να ξεκινήσω..



Οχι φιλε,
1. ειναι κριμα να καις τη βενζινη χωρις να παραγει εργο,
2. εν κινησει ζεστενετε γρηγοροτερα ο κινητηρας,
3. με αυτο που λες θα εχεις και λαθος μετρησεις αν σε ενδειαφερουν αυτες τοσο πολυ.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες