Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό vdgle » Παρ 06 Ιαν, 2017 17:24

Όπως το περίμενα...
Καμία απάντηση...

Όσον αφορά για το αν θα πρέπει να κανω γκάλοπ σε 3-4 συνεργεία, επειδή τυχαίνει το πελατολόγιο μου να είναι εκατοντάδες συνεργεία σε όλη την χώρα ( προμηθευτής διαγνωστικών ) επέτρεψε μου να βασίζομαι σε καλύτερο δείγμα από το δείγμα του βενζινα σου.
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό valsam » Παρ 06 Ιαν, 2017 17:43

vdgle έγραψε:Όπως το περίμενα...
Καμία απάντηση...

Όσον αφορά για το αν θα πρέπει να κανω γκάλοπ σε 3-4 συνεργεία, επειδή τυχαίνει το πελατολόγιο μου να είναι εκατοντάδες συνεργεία σε όλη την χώρα ( προμηθευτής διαγνωστικών ) επέτρεψε μου να βασίζομαι σε καλύτερο δείγμα από το δείγμα του βενζινα σου.

Aντε καλα ,καμια απαντηση λοιπον αφου ετσι θες να το βλέπεις!
Απαντησε μου εσυ λοιπον σε κατι που τονισε και καποιος άλλος πιο πανω,
(το ποστ που λεει)

"Πάντως σε ένα πράγμα ο valsam έχει δίκιο. Η φυσική και η θερμοδυναμικη δεν λένε ψέματα. Πράγματι το υγραέριο έχει 30% λιγότερο θερμογονο ισχύ.. Αυτό το αμφισβητεί κάποιος; Ναι η όχι; Ας ξεκινήσουμε από εδώ.. Θα πάμε και στα υπόλοιπα.."


Εξηγησε το μου και παω πασσο,εξηγησε μου αφου η βενζινη εχει 36% περισσοτερη θερμ. δυναμη πως γινεται να χρειαζομαι μονο 20% παραπανω καυσιμο για να πετυχω το ιδιο εργο?
Εξηγησε το μου και δεν θα ξαναβγαλω αχνα πανω στο θεμα!
Εξηγησε το μου και σωσε με γιατι εγω τωρα που κανει ψοφοκρυο χρειαζομαι 200kw θερμανση την ημερα για να εχω μια Α θερμοκρασια,εξηγησε μου λοιπον πως θα γινει να εχω την ιδια θερμοκρασια και να χρειαζομαι μονο 147kw(το 36% που λεγαμε),και μην μου πεις καμια βλακεια για μονωσεις κ.τ.λ,καταλαβαινεις τι θελω να'πω!
Αντε πες μου τον τροπο να την βγαλω με 166,5kw(το 20% που λες και λεει και η vialle!)αντι για 200?
Εγω τελικα πρεπει να είμαι πολύ χαζος γιατι εχω σπασει το κεφαλι μου και λυση δεν μπορω να'βρω στο πως δηλ. να βγαλω τις ανάγκες των 200kw με μονο 147 η 166,5 χωρις καμια απολυτος παρεμβαση στο κτηριο!
Αν θυσιασω λιγη ζεστη όμως μια χαρα γινεται ,ετσι δεν είναι?
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό vdgle » Παρ 06 Ιαν, 2017 18:12

Όπως σου γράφω παραπάνω δεν τραβάω κανένα νταλκα για να σε πείσω για κάτι.
Συνεπώς μπορείς να συνεχίσεις να αγνοείς στοιχεία και να υπερβάλλεις .

Θα σου έλεγα βέβαια να το ψάξεις λίγο καλύτερα το θέμα με την θερμογονο δύναμη και προς Θεού μην ξανα μπερδεψεις την θέρμανση ενός χώρου με την χρήση σε κινητήρα εσωτερικής καύσης
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό anikologr » Παρ 06 Ιαν, 2017 23:57

vdgle έγραψε:Όπως σου γράφω παραπάνω δεν τραβάω κανένα νταλκα για να σε πείσω για κάτι.
Συνεπώς μπορείς να συνεχίσεις να αγνοείς στοιχεία και να υπερβάλλεις .

Θα σου έλεγα βέβαια να το ψάξεις λίγο καλύτερα το θέμα με την θερμογονο δύναμη και προς Θεού μην ξανα μπερδεψεις την θέρμανση ενός χώρου με την χρήση σε κινητήρα εσωτερικής καύσης


Για εξήγησε και σε μας λίγο το θέμα της θερμογόνου δύναμης.. Εντελώς φιλικά και καλόπροαιρετα
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Σάβ 07 Ιαν, 2017 00:31

Ξεχνατε τις απωλειες.
Επειδη το υγραεριο ειναι παραπανω οκτανια, θεωρητικα θα κανει καλυτερη καυση (αν ο κινητηρας τα εκμεταλλευτει)
και με την ιδια ποσοτητα καυσιμου θα κανει λιγο μεγαλυτερο... μπαμ.
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό demek33 » Σάβ 07 Ιαν, 2017 00:31

Ένα αμάξι με 90km/h καταναλώνει 50% λιγότερο από ένα που τρέχει με 180km/h ?
Ένα αμάξι με 200 άλογα κάνει το 0-100 στο μισό χρόνο με ένα με 100αλιγα ?
Δεν είναι όλα γραμμικά...
demek33
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 31 Ιούλ, 2015 11:02

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Σάβ 07 Ιαν, 2017 00:33

demek33 έγραψε:Ένα αμάξι με 90km/h καταναλώνει 50% λιγότερο από ένα που τρέχει με 180km/h ?
Ένα αμάξι με 200 άλογα κάνει το 0-100 στο μισό χρόνο με ένα με 100αλιγα ?
Δεν είναι όλα γραμμικά...


αυτο δεν εχει καμια σχεση.
υπαρχουν τυποι που μπορεις με ακριβεια να προσδιορισεις τα αποτελεσματα που θελεις.
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό demek33 » Σάβ 07 Ιαν, 2017 00:35

ntinaras έγραψε:
demek33 έγραψε:Ένα αμάξι με 90km/h καταναλώνει 50% λιγότερο από ένα που τρέχει με 180km/h ?
Ένα αμάξι με 200 άλογα κάνει το 0-100 στο μισό χρόνο με ένα με 100αλιγα ?
Δεν είναι όλα γραμμικά...


αυτο δεν εχει καμια σχεση.
υπαρχουν τυποι που μπορεις με ακριβεια να προσδιορισεις τα αποτελεσματα που θελεις.

Η θερμογονος ισχύς που λες εσυ και η απόδοση ενός κινητήρα έχουν γραμμική σχέση;
demek33
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Παρ 31 Ιούλ, 2015 11:02

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό viallesi » Σάβ 07 Ιαν, 2017 01:54

Καλό διάβασμα. Μονάδα σύγκρισης ενέργειας όλων των καυσίμων σε σχέση με την βενζίνη η οποία προσδιορίστηκε απο το US National Institute of Standards and Technology (NIST) το 1994.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_ ... equivalent

Gasoline gallon equivalent (GGE) or gasoline-equivalent gallon (GEG) is the amount of alternative fuel it takes to equal the energy content of one liquid gallon of gasoline. GGE allows consumers to compare the energy content of competing fuels against a commonly known fuel—gasoline. GGE also compares gasoline to fuels sold as a gas (natural gas, propane, hydrogen) and electricity.

It is difficult to compare the cost of gasoline with other fuels if they are sold in different units. GGE solves this. One GGE of CNG and one GGE of electricity have exactly the same energy content as one gallon of gasoline. CNG sold at filling stations in the US is priced in dollars per GGE.

Gasoline (base) = 1.0000 GGE (100.00%)
Liquefied petroleum gas (propane / autogas) (LPG) = 1.2470 GGE (80.19%)

Νομίζω ότι πήρατε την απάντηση που ψάχνατε σχετικά με τον σωστό τρόπο ώστε να συγκρίνεται το έργο που παράγεται απο 2 διαφορετικά καύσιμα. Η μονάδα μέτρησης ονομάζεται GGE και είναι ορισμένη για αυτό τον λόγο.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό tedd » Σάβ 07 Ιαν, 2017 02:19

Μπααααα.... κάποιος που δεν θέλει να αποδεχθεί κάποια πραγματα θα "βρει" αλλα δήθεν επιχειρήματα για το αντίθετο . Θα σου πει οι μέτρησεις οτι εγιναν σε γαλόνια ενω εμεις έχουμε λίτρα ή οτι τα αμερικανικα καύσιμα έχουν αλλη σύσταση ή οτιδηποτε άλλο ή θα ψάχνει να βρει άλλο "κουσουρι". Κάποιος που είναι εκ πεποιθήσεως αρνητικός και απόλυτος οτι επιχειρήματα και αποδείξεις να του φέρεις παντα θα βρίσκει ψεγάδι.

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 588
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 21 επισκέπτες