Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό hlias » Παρ 18 Ιαν, 2019 22:54

Ακομα και οπως τα υπολογιζεις με τις σημερινες τιμες καυσιμων σε 6.5 χρονια εχεις κερδισει περισσοτερα απο την αξια του αυτοκινητου σου, εχεις δικιο δεν συμφερει τελικα οποτε μιας και σου εβγαλε και ζημια κανε απεγκατασταση του αεριου και ξανακαψε μεσα στην πολη 10-11 λιτρα βενζινης /100 χιλιομετρα.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Σάβ 19 Ιαν, 2019 05:58

Δε θα μπω σε λεπτομερείς αναλύσεις γιατί ποτέ δεν μου άρεσαν.Πιστεύω ότι αυτές ανακαλύφθηκαν για να κρύβουν την αλήθεια.
Έχω το αυτοκίνητο 13,5 χρόνια .
Στα πρώτα 8 με τη βενζίνη ποτέ δεν ήξερα ακριβώς πόσο καίει , απλά ήξερα ότι μου έκαιγε πάρα πολύ και τα τελευταία χρόνια φοβόμουν να πάω ένα ταξιδάκι 300 μόλις χιλιομέτρων που έχω το εξοχικό γιατί ήθελα να του βάλω 50 ευρώ βενζίνα πριν ξεκινήσω χωρίς να το φουλάρω.Δεν την έκαιγε όλη έκανα και λίγα χιλιόμετρα στην Αθήνα και μετά άλλο 50ευρο.
Τώρα δεν είναι μόνο ότι ξέρω ακριβώς πόσο μου καίει αλλά ξέρω με σιγουριά ότι μου καίει πολύ λιγότερα χρήματα από τη βενζίνα.Χοντρικά σε αυτά τα 5 χρόνια γιατί δεν είμαι από τους ανθρώπους που το ψυρίζουν έχω υπολογίσω ότι κατά μέσο όρο κερδίζω 50 ευρώ κάθε 1000 χιλιόμετρα.

Όσο για ταξιδάκια έχω βαρεθεί να πηγαίνω στο εξοχικό (και πηγαίνω με ευχαρίστηση) γιατί και άδειο να είναι το τεπόζιτο το φουλάρω με 30 ευρώ,ξέροντας ότι θα κάψω γύρω στα 17 ευρώ (βενζίνη δεν ψεκάζει το σύστημά μου) έχοντας και αρκετό υγραέριο στην καβάντζα.

Και ναι μετά από 140.000 χιλιόμετρα , έξοδα εγκατάστασης - συντήρησης του συστήματος υγραερίου γύρω στα 1300 ευρώ ο καθένας μπορεί να καταλάβει αν συμφέρει ή δε συμφέρει το υγραέριο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ.Όταν η σημερινή αξία του αυτοκινήτου μου δεν ξεπερνάει τα 3.000 ευρώ και σε αυτά τα 5,5 χρόνια μου έχει γλυτώσει σχεδόν 5.500 ευρώ που θα έβγαιναν από την τσέπη μου στα καύσιμα τι άλλο να ζητήσω από αυτό.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 19 Ιαν, 2019 16:23

Παππου μη τα λες ετσι αποτομα.................
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 21 Ιαν, 2019 07:45

Λες να τα κάνουν όλοι υγραέριο όσοι με διαβάζουν και μετά να έχουμε πρόβλημα;;;;;; Έχεις δίκιο δεν το σκέφτηκα. :ymdevil:
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό kakaroto » Τετ 13 Φεβ, 2019 08:19

Καλημέρα!
Μετά από σχεδόν 7 μήνες και 8900χλμ με υγραέριο έχω μέση κατανάλωση 9.23 λίτρα/100 χλμ υγραέριο και 0.86 λίτρα/100 βενζίνη.
Συνολικά έχω κάψει 814.97 λίτρα υγραέριο και 73.78 λίτρα βενζίνης.
Το χιλιόμετρο μου στοιχίζει μεικτά(υγραέριο+βενζίνη)0.085 λεπτά και στα 100 χλμ 8.5 ευρώ.
Ford Focus Mk2 1.6 Ti-Vct 115 Hp
BRC Sequent 32 By LpGas
kakaroto
 
Δημοσιευσεις: 40
Εγγραφή: Τρί 24 Ιούλ, 2018 15:34

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Σάβ 16 Φεβ, 2019 02:21

Fiat Bravo 1.2 βαρύ αμάξι (950 κιλά στεγνό - στην πράξη 1100 κιλά) με μικρό κινητήρα. Γενικά στην πόλη είναι φαγανό (εργαστασιακές τιμές 9,5 λτ /100 χλμ βενζίνης στην πολη, 5,5-6 λτ εκτός πόλης)
Μετά από 15.000 γενική κατανάλωση (πόλη 2/3 και ταξίδια 1/3):
αέριο 10,28λτ/100 χλμ βενζίνη 0,92λτ/100 χλμ δλδ 10% βενζίνη σε σχέση με την συνολική κατανάλωση του αερίου.
Η βενζίνη φυσικά περιλαμβάνει και τις πρωινές εκκινήσεις, μέχρι να ζεσταθεί, καθώς και τα χιλιόμετρα που κάνω όταν μου έχει τελειώσει το αέριο. Κατά μέσον όρο γύρω στα 10-15χλμ κάθε φορά. Έχει τύχει να κάνω και 40 και 50 χλμ.

Στην πόλη ειδικά με βαριά κίνηση,
αέριο 11,00λτ/100 χλμ την βενζίνη δεν μπορώ να την μετρήσω ξεχωριστά.
Σε γενικές γραμμές έχω κάτι λιγότερο από 1 λτ βενζίνη στα 100 χλμ .

Σε ταξίδι έχω δει στην βενζίνη και 0,5-0,6 λτ στα 100 χλμ το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 7% κατανάλωση βενζίνης παράλληλα με το υγραέριο (καθαρά χωρίς τις πρωινές εκκινήσεις).
Στα ταξίδια το αέριο έχει κατανάλωση περίπου 8 - 9 λτ/100 (πάντα με a/c και το αμάξι με δύο τουλάχιστον άτομα).
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
30.000+ χλμ 113.000+ συνολικά
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Kakis » Τρί 19 Φεβ, 2019 16:47

Toyota corolla του '04, στεγνό 1130 kg, αλλά στην πραγματικότητα, μετρημένο με τη ζυγαριά των ΚΤΕΟ στα 1220 kg.
Δυνατός κ οικονομικός κινητήρας 1,4 lt με κατανάλωση βενζίνης, προ LPG στα 7,1 lt/100 km.
Τώρα, μετά από 4696 km με lpg έχω κατανάλωση αερίου 7,61 lt/100 km κ κατανάλωση βενζίνης 1,61 lt/100 km.
Κόστος lpg για αυτά τα χλμ 245€ κ βενζίνης στα 80€.
Συνολικό κόστος καυσίμων 325€ κ συνολική κατανάλωση 8,77€ lt/100 km ,αυξημένη κατά 23% πριν από την εγκατάσταση.
Αν χρησιμοποιούσα μόνο βενζίνη, με κατανάλωση 7,1 lt/100, θα έκαιγα 333 λτ βενζίνης, με 1,427€ το λίτρο στη γειτονιά μου, συνολικά θα έδινα 473€ σε βενζίνη μόνο ή 0,1€ ανά χιλιόμετρο.
Τώρα με το lpg έχω συνολικό κόστος 0,069€ ανά χλμ.
Επομένως, στα 10.000 km κερδίζω περίπου 300€ ή 450€ ανά έτος, το λιγότερο.
Σκοπίμως έχω ρυθμίσει το σύστημα ώστε να καίει λίγο περισσότερο βενζίνη για προστασία του κινητήρα.
Επίσης, κάθε τόσο, στο ταξίδι κάνω κ μερικά χλμ με βενζίνη.
Σε έναν μήνα που θα αλλάξω σε θερινά ελαστικά, λογικά θα δω κ περαιτέρω πτώση της κατανάλωσης.
Τελευταία επεξεργασία από Kakis και Τρί 19 Φεβ, 2019 20:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Toyota Corolla 2004 με σύστημα Lovato Smart Exr και KP μπεκ
43.000 km με lpg
Kakis
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2018 23:12

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Τρί 19 Φεβ, 2019 18:12

Έχουμε το ίδιο σύστημα υγραεριοκίνησης.
Η αύξηση της κατανάλωσης ΜΟΝΟ στο αέριο είναι κατά Μ.Ο. γύρω στο 15% (πόλη & εκτός πόλης).
Στην βενζίνη ήθελα με τιμές του 2017 γύρω στα 20-30€ για 190-200χλμ.
Τώρα χρειάζομαι το πολύ 20€ (γκάζι + βενζίνη) για τουλάχιστον 210+ χλμ.
Σε κάθε 100 χλμ εξοικονομώ γύρω στα 5-7€. Μετά από 15.500χλμ το σύστημα έχει αποσβεστεί πλέον.
Η οικονομία στο κόστος καυσίμων, στην πράξη είναι τουλάχιστον στα 30-32%.
1/3 λιγότερο κόστος μετακινήσεων.


Kakis έγραψε:Toyota corolla του '04, στεγνό 1130 kg, αλλά στην πραγματικότητα, μετρημένο με τη ζυγαριά των ΚΤΕΟ στα 1220 kg.
Δυνατός κ οικονομικός κινητήρας 1,4 lt με κατανάλωση βενζίνης, προ LPG στα 7,1 lt/100 km.
Τώρα, μετά από 4696 km με lpg έχω κατανάλωση αερίου 7,61 lt/100 km κ κατανάλωση βενζίνης 1,61 lt/100 km.
Κόστος lpg για αυτά τα χλμ 245€ κ βενζίνης στα 80€.
Συνολικό κόστος καυσίμων 325€ κ συνολική κατανάλωση 8,77€, αυξημένη κατά 23% πριν από την εγκατάσταση.
Αν χρησιμοποιούσα μόνο βενζίνη, με κατανάλωση 7,1 lt/100, θα έκαιγα 333 λτ βενζίνης, με 1,427€ το λίτρο στη γειτονιά μου, συνολικά θα έδινα 473€ σε βενζίνη μόνο ή 0,1€ ανά χιλιόμετρο.
Τώρα με το lpg έχω συνολικό κόστος 0,069€ ανά χλμ.
Επομένως, στα 10.000 km κερδίζω περίπου 300€ ή 450€ ανά έτος, το λιγότερο.
Σκοπίμως έχω ρυθμίσει το σύστημα ώστε να καίει λίγο περισσότερο βενζίνη για προστασία του κινητήρα.
Επίσης, κάθε τόσο, στο ταξίδι κάνω κ μερικά χλμ με βενζίνη.
Σε έναν μήνα που θα αλλάξω σε θερινά ελαστικά, λογικά θα δω κ περαιτέρω πτώση της κατανάλωσης.
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
30.000+ χλμ 113.000+ συνολικά
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Kakis » Τρί 19 Φεβ, 2019 21:02

Νίκο, τι να λέμε πλέον...
Με 44 λτ αερίου κάνω γύρω στα 550 km με περίπου 28-29€.
Τελευταία φορά φουλάρισα στον Μήτσου (Silkoil) στην Αναπαύσεως με 0,654€.
Αν έκαιγα μόνο βενζίνη θα ήθελα τα διπλά λεφτά για αυτά τα χλμ!
Το μόνο που με προβληματίζει είναι αν θα βγάλει μελλοντικά το αμάξι κάποια βλάβη λόγω αερίου...
Toyota Corolla 2004 με σύστημα Lovato Smart Exr και KP μπεκ
43.000 km με lpg
Kakis
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Τρί 23 Οκτ, 2018 23:12

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό NIKOSP » Τρί 19 Φεβ, 2019 21:55

Αυτό που προσωπικά έχω αντιληφθεί είναι ότι αν έχει γίνει σωστή ρύθμιση και δεν υπάρχει ούτε πλούσια ούτε πτωχή τροφοδοσία (fuel trims) ,
ο κινητήρας θα βγάλει τις βλάβες που είναι να βγάλει λόγω χρήσης και κατασκευής.
Γενικά το γκάζι στους PFI κινητήρες είναι ιδανικό ως λύση. Στους άμεσου ψεκασμού θέλει καλά ψαγμένο μάστορα.
Το ευτύχημα για μένα είναι ότι η Fiat τον συγκεκριμένο κινητήρα τον έχει προσέξει, έχει και ψεκασμό ελαίου από κάτω στα έμβολα για επιπλέον ψύξη και τα διάκενα των βαλβίδων αυτορρυθμίζονται υδραυλικά (με την πίεση του λαδιού). Δεν ξέρω τι ρύθμιση διάκενου βαλβίδων (μηχανική ή αυτορυθμιζόμενη) έχει το δικό σου αμάξι.
Μερικές συμβουλές όπως μου τα χει πει ο εγκαταστάτης μου:
Μπουζί μονάκιδα της μαμάς του, τα λάδια της μάνας του
& αν κινείσαι στην πόλη συχνές αλλαγές λαδιών κι ας βγαίνουν ξανθά.
Αυτό συνιστώ να προσέχεις είναι να έχεις το ρεζερβουάρ της βενζίνης μεταξύ 1/4 - 1/2 ώστε και να μην πολυκαιρίζει η βενζίνη και να ψύχεται η αντλία βενζίνης.

Kakis έγραψε:Νίκο, τι να λέμε πλέον...
Με 44 λτ αερίου κάνω γύρω στα 550 km με περίπου 28-29€.
Τελευταία φορά φουλάρισα στον Μήτσου (Silkoil) στην Αναπαύσεως με 0,654€.
Αν έκαιγα μόνο βενζίνη θα ήθελα τα διπλά λεφτά για αυτά τα χλμ!
Το μόνο που με προβληματίζει είναι αν θα βγάλει μελλοντικά το αμάξι κάποια βλάβη λόγω αερίου...
Fiat Bravo 1.2SX Lovato easy Fast, με ψεκασμούς βενζίνης στο φορτίο.
30.000+ χλμ 113.000+ συνολικά
NIKOSP
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Κυρ 19 Ιουν, 2016 14:20

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 44 επισκέπτες