Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Mercedes c-180 sports coupe ερωτηση

Re: Mercedes c-180 sports coupe ερωτηση

Δημοσίευσηαπό scarface » Δευτ 10 Απρ, 2017 20:31

mauros200aris έγραψε:Πάρε άλλο αυτοκίνητο. Δεν γνωρίζω κάποιον που να το κάνει αυτό. Έχει γίνει στη Γερμανία αυτή η μετατροπή. Με λίγο googling θα το βρεις.


Den mboresa na brw kati. Isws kapoio allo melos gnorizei?

Telika brika kati:
http://www.motor-talk.de/forum/bericht- ... 73600.html

Apla thelw na akousw an kapoios ellada to exei kanei kai an nai poios mastora tha to analambane?
scarface
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Δευτ 10 Απρ, 2017 04:26

Re: Mercedes c-180 sports coupe ερωτηση

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 10 Απρ, 2017 21:04

Κατασκευαζονται μεταλλικες τιραντες που μπαινουν εσωτερικα του πορτμπαγκαζ βιδωνουν στο μεταλλικο πατωμα μπρος-πισω απο το πλαστικο και εκει πανω μπαινει η δεξαμενη.
Γραφε με Ελληνικους χαρακτηρες γιατι 1. σεβασμος στη γλωσσα μας, 2. μας εβγαλες τα ματια.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1950
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Mercedes c-180 sports coupe ερωτηση

Δημοσίευσηαπό scarface » Δευτ 10 Απρ, 2017 21:06

hlias έγραψε:Κατασκευαζονται μεταλλικες τιραντες που μπαινουν εσωτερικα του πορτμπαγκαζ βιδωνουν στο μεταλλικο πατωμα μπρος-πισω απο το πλαστικο και εκει πανω μπαινει η δεξαμενη.
Γραφε με Ελληνικους χαρακτηρες γιατι 1. σεβασμος στη γλωσσα μας, 2. μας εβγαλες τα ματια.



Ελα ναι σορρι. Βρήκα ένα μπλοκ που περιγράφει κάποιος την διαδικασία. Ξέρεις μάστορα να κάνει αυτήν την μετατροπή;

http://www.motor-talk.de/forum/bericht- ... 73600.html
scarface
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Δευτ 10 Απρ, 2017 04:26

Re: Mercedes c-180 sports coupe ερωτηση

Δημοσίευσηαπό scarface » Τρί 11 Απρ, 2017 04:00

:-? :-? :-? :-? :-? :-? :-? :-?
Συνημμένα
202992446-w988-h741.jpg
5
202992446-w988-h741.jpg (81.54 KiB) 215 προβολές
202992441-w988-h741.jpg
4
202992441-w988-h741.jpg (91.48 KiB) 215 προβολές
202992437-w988-h741.jpg
3
202992437-w988-h741.jpg (85.94 KiB) 215 προβολές
227454-127519073992934-121151844629657-198425-1701782-n-6511676942253005258.jpg
2
227454-127519073992934-121151844629657-198425-1701782-n-6511676942253005258.jpg (50.22 KiB) 215 προβολές
5autogas-mannheim-heidelberg-ludwigshafen-frankfurt-mercedes-benz-umbau-auf-autogas-2-8581559565034558866.jpg
1
5autogas-mannheim-heidelberg-ludwigshafen-frankfurt-mercedes-benz-umbau-auf-autogas-2-8581559565034558866.jpg (81.52 KiB) 215 προβολές
scarface
 
Δημοσιευσεις: 4
Εγγραφή: Δευτ 10 Απρ, 2017 04:26

Re: Mercedes c-180 sports coupe ερωτηση

Δημοσίευσηαπό sakisbm » Τρί 11 Απρ, 2017 09:20

Κατά πόσο είναι ασφαλές αυτό όταν μπορεί σε ανωμαλίες δρόμου να χτυπήσει κάτω; σκέψου κάτι απλό. Εκεί μέσα κάθεσαι εσύ και η οικογένεια σου. Εγώ δεν θα το έκανα. Βαλ' την καλύτερα μέσα να είσαι ασφαλής και πάρε μπαγαζιέρα μεγάλη.

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι 4 ρόδες ταξιδεύουν το κορμί, οι 2 την ΨΥΧΗ!
Άβαταρ μέλους
sakisbm
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ 23 Αύγ, 2015 19:57

Re: Mercedes c-180 sports coupe ερωτηση

Δημοσίευσηαπό mauros200aris » Δευτ 17 Απρ, 2017 22:58

Στη Γερμανία για να κάνεις μετατροπή στο αυτοκίνητο πρέπει αυτό που κάνεις να στο εγκρίνει το αντίστοιχο ΚΤΕΟ Γερμανίας. Και οι Γερμανοί δεν παίζουν με κάτι τέτοια και άλλα πολλά. Οπότε αυτό που έχει κάνει ο τύπος μόνο τυχαίο δεν είναι.
Και για του λόγου το αληθές πάρτε και την μετάφραση από το κείμενο που έχει μαζί με τις φωτογραφίες.
Hello people here the report to the gas conversion of my car to the Vialle LPI 7.
To the vehicle: is a MB C230 compressor Sportcoupe
Power 141KW / 192PS EZ 7/2002 Engine M271 with 1,8L
Conditions for the luggage compartment luggage compartment must be maintained
Guest connection (Minifüller) under petrol valve.
Conversion time: 7 - 10 days (8 uses)
Changeover company Autogas Müller in Rüsselsheim
Email: info@autogas-mueller.de

So the conversion at the MB Sportcoupe is not quite easy and because of the Gastanks. Mercedes has not given the Sportcoupe a full spare wheel, but only a trough for a folding bike.
This also has a reason, because the distance from rear axle to the bumper carrier is quite small. So small that the smallest spare tire is not enough. Cylinder tank in the luggage compartment was absolutely not for me. So I needed a changeover the really can and enough patience and above all ability has the project to pull through. The spare wheel trough is made of hard plastic, and covers a part of the luggage compartment. So we agreed to separate the complete plate with the trough and add a gross 50L (40L net) bottom flask cylinder tank.
Τhe implementation was not easy for Mr. Müller, he built the whole holder from 5-6mm U-steel and adapted it perfectly to the space conditions. On 3 points this was then bolted to the body and holds every rear damage or similar. out.
The whole was then of course still painted and then the trunk floor with GfK dressed and sealed. The TüV has looked at the whole thing and found it to be good and blessed.
For the gas filler neck, the Müller has devised very great. It made of plastic a tailor-made mounting plate for the Minifüller, which it can mount in the corner of the fuel filler flap and the filler neck is screwed in.
Great thing, especially very stable!
Perfect and tailor-made installation
System runs super, not even the smallest jerk I feel when switching to gas. No power loss to petrol.
Now all in all, I am very satisfied with the work done by Autogas Müller in Rüsselsheim and can only recommend this conversion to the best conscience.
Also the Vialle LPI 7 I can only recommend is a very good plant, forgot the evaporator systems
Mercedes C200 coupe, model 2005, 1.8, 163hp
BRC Plug n'drive
60000 χλμ και συνεχίζουμε...
mauros200aris
 
Δημοσιευσεις: 44
Εγγραφή: Σάβ 10 Ιαν, 2015 23:23

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mercedes

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες