Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Πίεση λειτουργίας πνεύμονα και φθορα αυτου

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Πίεση λειτουργίας πνεύμονα και φθορα αυτου

Δημοσίευσηαπό MERCEDAKIAS » Πέμ 09 Αύγ, 2012 12:44

Εφτιαξα αυτο το θεμα λογω του οτι στην τελευταια επισκεψη στον εγκαταστατη μου,μου ανεβασε την πιεση του πνευμονα στα 1,3 ή 1,5 bar.Δλδ ο πνευμονας δουλευει φουλ.δεν θα εχω προβλημα ετσι? :oops:
MERCEDAKIAS
 
Δημοσιευσεις: 97
Εγγραφή: Πέμ 05 Ιούλ, 2012 10:47

Re: Πίεση λειτουργίας πνεύμονα και φθορα αυτου

Δημοσίευσηαπό manoliss » Πέμ 25 Οκτ, 2012 22:14

MERCEDAKIAS έγραψε:Εφτιαξα αυτο το θεμα λογω του οτι στην τελευταια επισκεψη στον εγκαταστατη μου,μου ανεβασε την πιεση του πνευμονα στα 1,3 ή 1,5 bar.Δλδ ο πνευμονας δουλευει φουλ.δεν θα εχω προβλημα ετσι? :oops:

και μενα στο χsara 1400 75 αλογα ο εγκαταστατης μου ανεβασε την οιεση στι 1,38-1,4 εχουμε προβλημα στην πιεση με τα εξαρτηματα ουσιαστικα με τις ηλεκτροβανες?
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 277
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Πίεση λειτουργίας πνεύμονα και φθορα αυτου

Δημοσίευσηαπό BOURTZI » Παρ 26 Οκτ, 2012 10:08

Η πιεση 1,3-1,4-1,5 δεν ειναι το full.Ειναι η τιμη εκκινησης της πιεσης του πνευμονα,η οποια μεταβαλλεται αναλογα με την υποπιεση και επιτρεπεται να φτασει μεχρι το 2,1.Αυτος ειναι και ο κυριοτερος λογος που ρυθμιζουμε και με δοκιμη στον δρομο.
Αν οι τιμες αυτες υπερκαλυφθουν τοτε παρεμβαλλεται ο εγκεφαλος και αρχιζει να κοβει.
Οι τιμες αυτες δεν ειναι ιδιες για ολους τους πνευμονες.
plastidipgreece.gr
Άβαταρ μέλους
BOURTZI
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 293
Εγγραφή: Σάβ 25 Φεβ, 2012 16:45

Re: Πίεση λειτουργίας πνεύμονα και φθορα αυτου

Δημοσίευσηαπό manoliss » Παρ 26 Οκτ, 2012 12:51

bourzti σε ευχαριστω πολυ για την αμεσοτητα της απαντησης σου!!
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 277
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Πίεση λειτουργίας πνεύμονα και φθορα αυτου

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Παρ 09 Νοέμ, 2012 19:40

στο ebay για αγορα πνευμονα lovato ειχε τεχνικες προδιαγραφες ''for working pressure 1.0bar"
και στο κιτ platinca 1.4liter nozzle diameter 1.6mm recommended values for 1.0 bar bpressure
παρατηρειται πως μερικοι προτεινουν πιεση 1.0bar αναλογα με το συστημα και τα μπεκ
στο δικο μου 1400αρι με lovato δουλευει ομαλα με 1.2bar, παραπανω με τιποτα
στον πνευμονα εχει σωληνακι υποπιεσης που συνδεεται με την πολλαπλη εισαγωγης, ειδα σε 1200κυβικα αυτοκινητο να μην του το εχει συνδεσει και φαινονταν να δουλευει καλα, δεν το πηρα και βολτα να το δοκιμασω, αλλα το σωστο δεν ειναι να συνδεθει αυτο το σωληνακι υποπιεσης του πνευμονα στην πολλαπλη εισαγωγης;
Seat Cordoba 1.4 6L2 Lovato easy fast 53.000km 6.8l/100km
πνευμονας Lovato RGJ-3, μπεκ Lovato JP
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 220
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34


Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες