Σίγουρα δεν είναι καθόλου σωστός ο όρος λάδι, ψυκτέλαιο, ορυκτέλαιο, μουρουνέλαιο κλπ
Δυστυχώς όλα αυτά πηγάζουν από την αρχική ονομασία του συστήματος που διοχετεύει το πρόσθετο μέσα στον κινητήρα ( η γνωστή λαδιέρα!!). Επίσης πολλές εταιρίες χρησιμοποιούν σαν δεύτερο συνθετικό τη λέξη lube, για να παραπέμψουν στη λίπανση.
Για να μην παίζουμε με τις λέξεις, έχουμε τα συστήματα διοχέτευσης πρόσθετου , και τα πρόσθετα τα οποία διοχετεύονται μέσα στην εισαγωγή του κινητήρα.
Ο παρακάτω πίνακας περιέχει μερικά από συστατικά των πρόσθετων της ERC.
Σίγουρα δεν είναι όλα, αλλά Χημικός δεν είμαι για να καταλάβω τι λείπει και γιατί λείπει.
Composition/information on ingredients
POLYMERIC AMINE ; EC-No. : (polymer); CAS-No. : n.a.
Percentage : ≥ 10 %
Classification 67/548/EEC : R52/53 Xi ; R38
Classification 1272/2008 (GHS) : Flam. Liq. 3 ; H226 Skin Irrit. 2 ; H315 Aquatic Chronic 3 ; H412
GASOIL (PETROLEUM), HYDRODESULFURIZED ; EC-No. : 265-182-8; CAS-No. : 64742-79-6
Percentage : ≥ 10 %
Classification 67/548/EEC : N ; R51/53 Xn ; R65 R67 R66
Classification 1272/2008 (GHS) : Asp.Tox. 1 ; H304 STOT SE 3 ; H336 Aquatic Chronic 2 ; H411
POLYETHER (POLYMER) ; EC-No. : (polymer)
Percentage : ≥ 1 %
Classification 67/548/EEC : Xi ; R38
Classification 1272/2008 (GHS) : Flam. Liq. 3 ; H226 Skin Irrit. 2 ; H315
POTASSIUM-SOAP ; EC-No. : 231-308-5; CAS-No. : 7491-09-0
Percentage : ≥ 1 %
Classification 67/548/EEC : Xi ; R36/38
Classification 1272/2008 (GHS) : Skin Irrit. 2 ; H315 Eye Irrit. 2 ; H319
SOLVENT NAPHTHA (PETROLEUM), HEAVY AROM. ; EC-No. : 265-198-5; CAS-No. : 64742-94-5
Percentage : ≥ 1 %
Classification 67/548/EEC : N ; R51/53 Xn ; R65 R67 R66
Classification 1272/2008 (GHS) : Asp.Tox. 1 ; H304 STOT SE 3 ; H336 Aquatic Chronic 2 ; H411
NAPHTHA (PETROLEUM), HYDRODESULFURIZED HEAVY ; EC-No. : 265-185-4; CAS-No. : 64742-82-1
Percentage : ≥ 1 %
Classification 67/548/EEC : Xn ; R65
Classification 1272/2008 (GHS) : Asp.Tox. 1 ; H304
NAPHTHALENE ; EC-No. : 202-049-5; CAS-No. : 91-20-3
Percentage : 0,25 - 1 %
Classification 67/548/EEC : N ; R50/53 Carc. Cat.3 ; R40 Xn ; R22
Classification 1272/2008 (GHS) : Carc. 2 ; H351 Acute Tox. 4 ; H302 Aquatic Acute 1 ; H400 Aquatic Chronic 1 ; H410
1,2,4-TRIMETHYLBENZENE ; EC-No. : 202-436-9; CAS-No. : 95-63-6
Percentage : < 1 %
Classification 67/548/EEC : R10 N ; R51/53 Xn ; R20 Xi ; R36/37/38
Classification 1272/2008 (GHS) : Flam. Liq. 3 ; H226 Acute Tox. 4 ; H332 Skin Irrit. 2 ; H315 Eye Irrit. 2 ; H319 STOT SE 3 ; H335 Aquatic Chronic 2 ; H411
Σαν μηχανολόγος λοιπόν πρέπει να βάλω κάτω τα δεδομένα, να τα αναλύσω και να βρω την καλύτερη λύση.
Τα δεδομένα είναι ότι VSR πρόβλημα υπάρχει, και μάλιστα εμφανίζεται σε ποιο έντονη μορφή σε συγκεκριμένα μοντέλα, όποτε πρέπει να βρούμε την «πηγή» του προβλήματος.
Πιστεύω ότι συμφωνείτε όλοι μέχρι εδώ.
Η επομένη ερώτηση είναι αν το VSR οφείλεται κυρίως σε φτωχά μίγματα ή πλούσια μίγματα. Πολλοί ισχυρίζονται ότι αν ρυθμιστεί σωστά το αυτοκίνητο δεν υπάρχει πρόβλημα. Ισχύει κάτι τέτοιο?
Τελευταία ερώτηση είναι αν το VSR σχετίζεται με τη θερμοκρασία καύσης, και επειδή το υγραέριο ανεβάζει θερμοκρασίες καύσης αυτό το προκαλεί.
Πιστεύεται ότι ισχύει κάτι τέτοιο?
Τα παίρνω λίγα λίγα τα βήματα για να βγάλουμε πιο εύκολα συμπεράσματα. Αφού καταλήξουμε - συμφωνήσουμε στην πηγή του προβλήματος μετά μπορούμε να συζητήσουμε αν η λύση πρέπει να είναι κάποιο λάδι, ορυκτέλαιο, GL5 Βαλβολίνη ή κάποια από τα πρόσθετα με την κατάληξη Lube…
Χρήστος