Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Πόσο συμφέρει τελικά; Κόστος εγκατάστασης; Αναμονές για εγκατάσταση; Αυτονομία;

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό fokion » Κυρ 10 Ιαν, 2016 00:05

Παππου θες να σου πω ειλικρινά???

Ενας που:

Ασχετος με τα μηχανολογικά
Εβλεπε τους γνωστους του γυρο γυρο να βαζουν και να εχουν οικονομια ( αλλα ήταν αρχη ακομα να φανουν τα προβλήματα)
Ακουγε - και λογω του πρωτου δεν ειχε την ικανοτητα να κρινει - και τις παπατζες ( εδω εχουν 1000 δικια) πολλών μαστορων περι 50% περι 15ετους εγγυησης περι "ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω"
ΔΕΝ εψαξε ΠΡΙΝ το βαλει ο ιδιος τα "τι και πως" περι black list κ.λ.π.

ε ναι
με αυτα και ποσα αλλα ΛΟΓΙΚΟ ειναι........
Μη κρυβωμαστε πισω απο το δαχτυλο μας....
την "καλη" εποχη του υγραεριου που εβαζαν ακομα και αλουμινάδες και ηχοσυστηματαδες, και που το συστημα εμπαινε με 1000-1500 ακατεβατα και ειχε 6 μηνες λιστα αναμονης ενω τωρα το ιδιο εχει 800 και βαρανε μυγες.
Κι αυτα ειναι δυστηχως αληθινά και ΑΥΤΑ πληρωνουν τωρα....
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό andker » Κυρ 10 Ιαν, 2016 14:10

periklas723 έγραψε:Δικαίωμα του καθενός να επιλέξει αυτό που επιθυμεί... Εγω αυτό που ΜΕ ΚΑΙΕΙ ήταν να βρω οικονομικότερο τρόπο κίνησης από αυτόν της βενζίνης,τώρα αν είναι 30% αν είναι 28% αν είναι 35% ΛΙΓΟ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ
Έκανα απόσβεση το χιλιάρικο που έδωσα κ Συνεχιζω τις βόλτες μου...
Καλή χρόνια κ καλές διαδρομές σε όλους

ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ....... :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :ymapplause: :ymapplause:
CHEVROLET SPARK 1200 του '10 με σύστημα LECHO.
andker
 
Δημοσιευσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 07 Ιαν, 2015 23:52

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό periklas723 » Κυρ 10 Ιαν, 2016 14:42

Και επειδη ειμαι ...αγωνιστης :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

http://www.thetoc.gr/koinwnia/article/x ... -boulgaria

Προσωπικα ΚΡΑΖΩ καποιους που περνανε Βουλγαρια για καυσιμα,αλλα εδω εχει χαθει ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΔΟΥΣ ΝΤΡΟΠΗ,ΤΣΙΠΑ,ΦΙΛΟΤΙΜΟ και οτι αλλο θελετε

Sorry για τo off topic αλλα...ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ :silent:
Seat Cordoba Vario 1.6 101hp με Lovato.47.000χλμ σε 2,5 χρονια και συνεχιζουμε...
periklas723
 
Δημοσιευσεις: 469
Εγγραφή: Τετ 19 Νοέμ, 2014 00:26

Re: Απ: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Alxnks » Κυρ 10 Ιαν, 2016 19:02

periklas723 έγραψε:ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...Εμενα πχ σημερα μου αναψε ESP,το κοιταξα και ηταν ...καταλυτης.Εχω θεμα εδω και 50.000χλμ με τον καταλυτη...Αν εγω το κουτσο...τραβαω,φταιει το καυσιμο???
Κατα τα αλλα,οι ζημιες ειναι ζημιες και οι φθορες ειναι φθορες οτι καυσιμο και αν καις...

Σου άναψε ESP κι ηταν....καταλύτης;
Alxnks
 
Δημοσιευσεις: 78
Εγγραφή: Παρ 16 Ιαν, 2015 12:58

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό maevius » Κυρ 10 Ιαν, 2016 20:02

Alxnks έγραψε:
periklas723 έγραψε:ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...Εμενα πχ σημερα μου αναψε ESP,το κοιταξα και ηταν ...καταλυτης.Εχω θεμα εδω και 50.000χλμ με τον καταλυτη...Αν εγω το κουτσο...τραβαω,φταιει το καυσιμο???
Κατα τα αλλα,οι ζημιες ειναι ζημιες και οι φθορες ειναι φθορες οτι καυσιμο και αν καις...

Σου άναψε ESP κι ηταν....καταλύτης;

Όταν ρεταρει το αμαξι (σε εμενα ηταν απο πολλαπλασιαστη) σε ορισμενα αμαξια αναβει το esp…… ..
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό periklas723 » Κυρ 10 Ιαν, 2016 23:00

Θα ριξω ενα καθαρισμα πεταλουδα και να δουμε τι θα παιξει με τον καταλυτη...Στα VAG παντως μου ειπαν οτι αναβει το ESP απο τον καταλυτη...Και δυστυχως τα SEAT δεν εχουν και την καλυτερη φημη σε εξατμιση-καταλυτη...Ιδομεν
Seat Cordoba Vario 1.6 101hp με Lovato.47.000χλμ σε 2,5 χρονια και συνεχιζουμε...
periklas723
 
Δημοσιευσεις: 469
Εγγραφή: Τετ 19 Νοέμ, 2014 00:26

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό Candlemass » Παρ 10 Ιουν, 2016 17:43

Μετά από ένα χρόνο, ας βάλω τις μετρήσεις μου για να πάρουν μια ιδέα όσοι ενδιαφέρονται :

Αυτοκίνητο : VW EOS 1.4 TSi άμεσου ψεκασμού, 122hp, κωδ. κινητήρα CAXA
Σύστημα υγραερίου : Landi Renzo Omegas Direct με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης, προγραμματισμένος εγκέφαλος από εργοστάσιο
Εγκατάσταση : 18/06/2015
Κόστος εγκατάστασης : 1.350€

Χρονικό διάστημα : 1 χρόνος
Χιλιόμετρα : 21.273km
Βενζίνη : 100RON

Εικόνα

Σε 21.273km έκαψε 1803l αέριο με μέση κατανάλωση 8,47l/100km και 366l βενζίνη με μέση κατανάλωση 1,82l/100km. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πώ ότι το πάω γρήγορα το αμάξι, οπότε μόνο με βενζίνη υπολογίζω να είχε κατανάλωση ~8,8-9l/100km και ότι μερικές φορές μου είχε τελειώσει το αέριο σε ταξίδια και συνέχιζα μόνο βενζίνη.

21.273 km -> 1803 l -> 1150 € -> 0,637 €/l μέση τιμή αερίου
-> 366 l -> 550 € -> 1,503 €/l μέση τιμή βενζίνης
Service υγραερίου στα 15.000 km = 57 €
Σύνολικό κόστος αέριο + βενζίνη για 21.273 km = 1.757€

21.273 km * 8,8 l/100km = 1.872 l * 1,503 = 2.813 € θα πλήρωνα αν το κινούσα μόνο με βενζίνη στα ίδια χιλιόμετρα.

Άρα το κέρδος είναι 2.813 € - 1.757 € = 1.056 € και η οικονομία στο 37,5%, με τιμή υγραερίου στο 42,4% της κατοστάρας βενζίνης.
Χοντρικά, κάθε 20.000km έχω κέρδος 1.000€

Δεν έχω κάνει ακόμα απόσβεση της εγκατάστασης, και αυτό διότι η συμμετοχή της βενζίνης είναι αυξημένη, λόγω τρόπου οδήγησης, αλλά έχει περάσει μόνο ένας χρόνος από την εγκατάσταση.
Συμπερασματικά, είμαι ικανοποιημένος γιατί κάνω αρκετά χιλιόμετρα, ΑΛΛΑ ελπίζω να μην προκύψει πρόβλημα με τις βαλβίδες.
Τελευταία επεξεργασία από Candlemass και Παρ 23 Ιουν, 2017 12:42, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
VW EOS 1.4 TSi : LandiRenzo Omegas Direct
Land Rover Freelander SE 1.8 : LandiRenzo Omegas EVO
Άβαταρ μέλους
Candlemass
 
Δημοσιευσεις: 128
Εγγραφή: Πέμ 18 Ιουν, 2015 21:00
Τοποθεσία: Αγ. Παρασκευή

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό anikologr » Παρ 10 Ιουν, 2016 22:41

Candlemass έγραψε:Μετά από ένα χρόνο, ας βάλω τις μετρήσεις μου για να πάρουν μια ιδέα όσοι ενδιαφέρονται :

Αυτοκίνητο : VW EOS 1.4 TSi άμεσου ψεκασμού
Σύστημα υγραερίου : Landi Renzo Omegas Direct με παράλληλους ψεκασμούς βενζίνης, προγραμματισμένος εγκέφαλος από εργοστάσιο
Εγκατάσταση : 18/06/2015
Κόστος εγκατάστασης : 1.350€

Χρονικό διάστημα : 1 χρόνος
Χιλιόμετρα : 21.273km
Βενζίνη : 100RON

Εικόνα

Σε 21.273km έκαψε 1803l αέριο με μέση κατανάλωση 8,47l/100km και 366l βενζίνη με μέση κατανάλωση 1,82l/100km. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πώ ότι το πάω γρήγορα το αμάξι, οπότε μόνο με βενζίνη υπολογίζω να είχε κατανάλωση ~8,8-9l/100km και ότι μερικές φορές μου είχε τελειώσει το αέριο σε ταξίδια και συνέχιζα μόνο βενζίνη.

21.273 km -> 1803 l -> 1150 € -> 0,637 €/l μέση τιμή αερίου
-> 366 l -> 550 € -> 1,503 €/l μέση τιμή βενζίνης
Service υγραερίου στα 15.000 km = 57 €
Σύνολικό κόστος αέριο + βενζίνη για 21.273 km = 1.757€

21.273 km * 8,8 l/100km = 1.872 l * 1,503 = 2.813 € θα πλήρωνα αν το κινούσα μόνο με βενζίνη στα ίδια χιλιόμετρα.

Άρα το κέρδος είναι 2.813 € - 1.757 € = 1.056 € και η οικονομία στο 37,5%, με τιμή υγραερίου στο 42,4% της κατοστάρας βενζίνης.
Χοντρικά, κάθε 20.000km έχω κέρδος 1.000€

Δεν έχω κάνει ακόμα απόσβεση της εγκατάστασης, και αυτό διότι η συμμετοχή της βενζίνης είναι αυξημένη, λόγω τρόπου οδήγησης, αλλά έχει περάσει μόνο ένας χρόνος από την εγκατάσταση.
Συμπερασματικά, είμαι ικανοποιημένος γιατί κάνω αρκετά χιλιόμετρα, ΑΛΛΑ ελπίζω να μην προκύψει πρόβλημα με τις βαλβίδες.

Ωραία ανάλυση...μακάρι να συνεχίσεις έτσι χωρίς προβλήματα...

Βέβαια για κάποιον που δεν χρειάζεται την κατοστάρα το κέρδος μειώνεται περισσότερο..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό dion » Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:46

NISSAN ALMERA 1.5 2004 N16 ΣΥΣΤΗΜΑ:ZAVOLI 950€ 07/2013 ΣΥΝ.ΧΛΜ:29342 ΣΥΝ LPG: 2303L ΚΟΣΤΟΣ LPG:1722€ ΜΕΣΗ ΚΑΤ/ΣΗ: 7,85L/100ΧΛΜ . ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ L : 0,747 . ΣΥΝ ΒΕΝΖ: 387L ΚΟΣΤΟΣ ΒΕΝΖ;572€ ΜΕΣΗ ΚΑΤ/ΣΗ; 1,32L/100ΧΛΜ . ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ L : 1,478 . ΣΕΡΒΙΣ 20.000ΧΛΜ: 4O€ ΣΥΝ.ΚΟΣΤΟΣ LPG+BENZ+SERVICE=1722€+572€+40€=2334€ , ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ 8L/100ΧΛΜ ΘΑ ΕΙΧΑ ΚΟΣΤΟΣ 2347L*1,478=3469€ , ΚΕΡΔΟΣ :3469€-2334€=1135€ ΠΕΡΙΠΟΥ 400€ ΑΝΑ 10,000ΧΛΜ , ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ (ΜΕΧΡΙ 3500ΣΤΡ, ΚΥΡΙΩΣ ΕΩΣ 3000ΣΤΡ Κ ΟΜΑΛΕΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΕΙΣ) , ΤΟ 75% ΤΩΝ ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΘΝΙΚΟ/ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ , Η ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΒΕΝΖ 1,32L/100ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ 3ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ , , ΚΑΝΩ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΒΕΝΖ , Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΒΕΝΖ 8L/100ΧΛΜ ΠΡΙΝ ΤΟ LPG EINAI ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΗ ΓΙΑ 1,000ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΡΙΝ ΒΑΛΩ LPG KAI ME TON ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ , ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Τελευταία επεξεργασία από dion και Σάβ 11 Ιουν, 2016 12:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
dion
 
Δημοσιευσεις: 10
Εγγραφή: Πέμ 17 Ιούλ, 2014 21:07

Re: Τελικά συμφέρει; (Ολοκληρωμένες Μετρήσεις)

Δημοσίευσηαπό vdgle » Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:48

Παρόμοια εικόνα με σένα anikologr είχα στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο Accent 1400cc του 2007 .
Περίπου 20000 χλμ το χρονο αλλα με νορμαλ οδήγηση ( σπάνια βαραίνει το ποδι μου) σε υπολογισμό που ειχα κανει πριν ενάμιση χρονο μου έβγαινε κέρδος 1150 ευρω το χρονο ( η 20000 χλμ)
Το αυτοκίνητο το εδωσα πριν τρεις μηνες περίπου με 80000 χλμ χρήση αεριου ( σύνολο με βενζινη 130000 χλμ) και τωρα στο i30 περιμένω να δω τι ψαρια θα πιασει με BRC .
Στο ερώτημα του θεματος φυσικα θα απαντήσω ότι συμφέρει ειδικά σημερα που η τιμη του υγραεριου είναι από τις χαμηλότερες που εχουμε δει τα τελευταία 4 χρονια.
Μάλιστα σε σχεση με την βενζινη σήμερα εχουμε την καλυτερη αναλογία αφου η τιμη του εχει πέσει κατω από το μισο σε σχεση με την βενζινη (μεση τιμη βενζίνης 1,40lt , αεριο 0,65lt ) πραγμα που δυστυχώς δεν συνέβαινε σε αρκετες περιόδους την τελευταία τετραετία αφου ειχαμε περίπτωση που η τιμη του αερίου ειχε φτάσει στο 60-65% της τιμής της βενζίνης
vdgle
 
Δημοσιευσεις: 72
Εγγραφή: Σάβ 11 Ιουν, 2016 11:09

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση για το LPG

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 79 επισκέπτες