hlias έγραψε:λοιπον, για να εχεις μια λογικη αυτονομια θελεις 2 δεξαμενες, αρα 1ον ξεχνας το πορτμπαγκαζ, 2ον χρειαζεσαι ενισχυση στην πισω αναρτηση, 3ον σημερα εχεις ελαχιστα πρατηρια για να εξυπηρετηθεις, 4ον ο καθε κατσαπλιας (που τους διαλεγουν πολλοι λογο τιμης) μπορει με το υγραεριο κουτσα στραβα να τα βγαλει περα, αν του δωσεις να ρυθμισει και αβανς τοτε τον ηπιες σιγουρα, 5ον η τιμη εγκαταστασης ειναι πολυ μεγαλυτερη απο του υγραεριου (μην νομιζεις με την φαντασια σου οτι ακομα και τα εργατικα θα ειναι τα ιδια γιατι εχει περισσοτερες ωρες ασχολιας)
οταν σημερα εχεις και την εναλλακτικη του υγραεριου με πολυ χαμηλοτερο κοστος εγκαταστασης, πρατηρια παντου, χωρις να χασεις ολον τον αποθηκευτικο σου χωρο και χωρις να χρειαστεις αλλη αναρτηση, εσυ μπορεις να λες για φυσικο αεριο ενας λογικος ανθρωπος οχι.
Ποια θεωρείς εσύ λογική αυτονομία;;
Με μία δεξαμενή των 10 κιλών έχεις 200+ χλμ.
Εμένα για παράδειγμα μου φτάνει,, εφόσον θα έχουμε ανά 150 χλμ πρατήριο.
Στην αρχή του υγραεριου πόσα πρατήρια υπήρχαν;;
Άρα με μια δεξαμενή δε κλείνει το πορτ μπαγκαζ, και δεν χρειάζεται αμορτισέρ και ελατηρια που γράφεις..
Όταν θα πληρώνεις 4-5 ευρώ για 100 χλμ μπορείς να κάνεις και μία παραχώρηση στην αυτονομία,, δε μπορούμε να τα έχουμε κι όλα.
Στα νέα αυτοκίνητα, λεον οκταβια και γκολφ,, που έχουν αρκετή αυτονομία,, έχουν μικρότερο πορτ μπαγκαζ 100 λίτρα.
Τον κατσαπλια,, οι καταναλωτές θα τον αναγνωρισουν,, και θα τον αποφύγουν,, οι σωστοί εγκαταστατες να ψαχτειτε και να διαβάσετε,, να εκπεδευτειτε. Οι εταιρείες που συνεργαζεσται,, βγάζουν κιτ και για υγραέριο και για ΦΑ. Πείτε τους να σας εκπαιδευσουν.
Αλλά έτσι όπως τα γράφεις φίλε μου,, μου θυμίζεις,, τους μηχανικούς και της αντιπροσωπιες που κοροιδευαν αυτούς που έβαζαν υγραέριο,, και μετά από 1-2 χρόνια ξεκίνησαν να βάζουν και αυτοί.