Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Πρόβλημα με αισθητήρα Λ

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

Re: Αισθητηρας Λ

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Τετ 13 Φεβ, 2013 01:52

mitsosvre7 έγραψε:καλησπερα σας,

εχω Βολβο 850 Τ-5 2000cc με συστημα lovato

Απο την αρχη που το εβαλα οταν το αυτοκινητο ειναι κρυο με τα 3-4 πρωτα πατηματα στο πεταλι του γκαζιου ακουγεται σαν να περνανε απο κατω απο την καμπινα στην εξατμιση κομματακια , εχω αυτην την αισθηση ... Μετα απο τα πρωτα πατηματα αυτος ο ηχος εξαφανιζεται... Επισης μετα απο καποια χιλιομετρα μου αναψε ο αισθητηρας λ στο καντραν . Ο εγκαταστατης μου εξηγησε πως αυτο συμβαινει επειδη το καυσιμο ειναι διαορετικο και οτι δεν συντρεχει κανενας λογοσ ανησυχιας γιατι το μιγμα ειναι φτιαγμενο σωστα και οχι σε επιπεδα κινδυνου για τον κινητηρα... υπαρχει λογος ανησυχιας? πρεπει να τσεκαρω το λαμπακι?

ΥΓ το λαμπακι στην αρχη μια αναβε μια εσβηνε , τελευταια δεν σβηνει ποτε.

αρχισαν να φευγουν κομματακια απο τον κεραμικο καταλυτη, ισως να ειναι και η αιτια για τα check
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 436
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

Re: Αισθητηρας Λ

Δημοσίευσηαπό mitsosvre7 » Τετ 13 Φεβ, 2013 13:16

[/quote]
αρχισαν να φευγουν κομματακια απο τον κεραμικο καταλυτη, ισως να ειναι και η αιτια για τα check[/quote]

αυτο εγινε λογω του υγραεριου ?
mitsosvre7
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ, 2013 19:35

Re: Αισθητηρας Λ

Δημοσίευσηαπό manoliss » Τετ 13 Φεβ, 2013 15:21

mitsosvre7 έγραψε:

αρχισαν να φευγουν κομματακια απο τον κεραμικο καταλυτη, ισως να ειναι και η αιτια για τα check[/quote]

αυτο εγινε λογω του υγραεριου ?[/quote]
οχι δεν εχει σχεση το υγραεριο η καπου μπορει να βρηκες χωρις να το παρεις χαμπαρι εαν και εφοσον ειναι ο καταλυτης απο κατω απο το αυτοκινητο αλλα το πιο πιθανο ειναι να τα παιξε λογω παλαιοτητας....
- Citroen Xantia 1600cc 8v mod 1999
- Citroen Xsara 1400cc 8V mod 2003
Lovato Fast & Easy
manoliss
 
Δημοσιευσεις: 715
Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ, 2012 00:37

Re: Αισθητηρας Λ

Δημοσίευσηαπό dennis » Τετ 13 Φεβ, 2013 20:26

πολλα αυτοκινητα δεν μπορουν καταλαβουν το φτωχο μιγμα η το πλουσιο και πετα αισθητηρα λ.

Εμεις αυτο το λεινουμε βαζοντας μια βιδα στον αισθητηρα λ για να ερθει πιο εξω,εφοσον το μειγμα στο αεριο ειναι τελειο.

Δοκιμασε ενα μεταχειρισμενο να δεις
dennis
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 51
Εγγραφή: Δευτ 11 Απρ, 2011 00:54

Re: Αισθητηρας Λ

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 13 Φεβ, 2013 22:32

[quote="dennis"]πολλα αυτοκινητα δεν μπορουν καταλαβουν το φτωχο μιγμα η το πλουσιο και πετα αισθητηρα λ.


με σωστη ρυθμιση δεν θα εχει ουτε φτωχο ουτε πλουσιο μειγμα.


Εμεις αυτο το λεινουμε βαζοντας μια βιδα στον αισθητηρα λ για να ερθει πιο εξω,εφοσον το μειγμα στο αεριο ειναι τελειο.


αφου το μειγμα ειναι τελειο, γιατι χρειαζεται να κοροιδεψουμε τον αισθητηρα λ ?


Δοκιμασε ενα μεταχειρισμενο να δεις[/quote]



και αν κανει τα ιδια τι θα καταλαβει ?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Αισθητηρας Λ

Δημοσίευσηαπό LPGas » Σάβ 16 Φεβ, 2013 14:14

dennis έγραψε:πολλα αυτοκινητα δεν μπορουν καταλαβουν το φτωχο μιγμα η το πλουσιο και πετα αισθητηρα λ.

Εμεις αυτο το λεινουμε βαζοντας μια βιδα στον αισθητηρα λ για να ερθει πιο εξω,εφοσον το μειγμα στο αεριο ειναι τελειο.

Δοκιμασε ενα μεταχειρισμενο να δεις


Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να γίνει αυτό στον μπροστινό λάμδα, φαντάζομαι για τον πίσω εννοείς…
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Προβλημα με λ

Δημοσίευσηαπό unstoppablegr » Παρ 18 Ιούλ, 2014 13:18

Λοιπον ειχα ανοιξει ενα θεμα λιγο πιο παλια αν θυμαστε για το citroen μου...το πηγα σημερα στο συνεργειο. Το διαγνωστικο δεν εβγαλε καποια βλαβη... ΑΛΛΑ ! ο μηχανικος εκει ειδε οτι και οι 2 αισθητηρες λ διαβαζουν εντελως λαθος.εβλεπα κατι νουμερα 0,20V - 0.40V. Και στη βενζινη και λιγο χειροτερα στο υγραεριο... μου ειπε για αρχη να αλλαξουμε τον αισθητηρα "map", και θα παω τη δευτερα να μου βρει ενα μεταχειρισμενο. δηλαδη σε φαση το κουνησε λιγο με το χερι και το αμαξι εσβησε... ενα 60αρι μου ειπε μαζι με την εργασια με μεταχειρισμενο ανταλακτικο. καλα δεν ειναι ; απλα μου εξηγησε οτι ειναι καθαρα ηλεκτρικο το προβλημα.μηχανικα δεν εχει κανενα προβλημα.και παρατηρησε γενικα ολα αυτα που του ειχα πει τα κοψιματα που κανει εν κινησει, το ρελαντι κτλπ. Νταξι απλα μου εξηγησε οτι λογω του υγραεριου ειναι δυσκολο να καταλαβουν ακριβως τι ειναι, απλα καιγω του εξηγησα οτι με το υγραεριο παει καλυτερα το αμαξι για να μη με πρηξει κυριως. βεβαια ο ανθρωπος που μου εβαλε το υγραεριο μου το ειχε πει οτι το αμαξι εχει καποιο προβλημα. Του ειπα ξερωγω οτι μου τη λεγανε για το υγραεριο στο συνεργειο και τσαντιστηκε :lol: . Απλα μου ειπε μολις ο λ μετραει σωστα να το ξαναπαω εκει μετα απο μερικα χιλιομετρα να ρυθμισει παλι το υγραεριο.
Citroen C3 1400cc - Σύστημα Landirenzo EVO χωρίς λαδιέρα - 6000 χιλιομετρα
Άβαταρ μέλους
unstoppablegr
 
Δημοσιευσεις: 193
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος, 2014 03:05

Re: Πρόβλημα με αισθητήρα Λ

Δημοσίευσηαπό unstoppablegr » Δευτ 21 Ιούλ, 2014 13:09

Λοιπον πηγα σημερα παλι συνεργειο μου αλλαξανε τον αισθητηρα map,το πηγαμε μια βολτα και τωρα παει jet παλι ! επιτελους μπορω να βαζω και 2α σε ανηφορα :lol:
Citroen C3 1400cc - Σύστημα Landirenzo EVO χωρίς λαδιέρα - 6000 χιλιομετρα
Άβαταρ μέλους
unstoppablegr
 
Δημοσιευσεις: 193
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος, 2014 03:05

Re: Πρόβλημα με αισθητήρα Λ

Δημοσίευσηαπό unstoppablegr » Πέμ 24 Ιούλ, 2014 11:36

λοιπον επανερχομαι με 3ο update... το προβλημα επανηλθε την ιδια μερα μετα την επισκευη... απλα παρατηρησα οτι το κοψιμο μου το εκανε κυριως οταν ηταν κρυος ο κινητηρας. Αλλαξαμε βαλβιδα ψυχρης και τελικα το προβλημα υπαρχει ακομα αλλα σε πολυ μικροτερο βαθμο αρα ειμαστε κοντα πιστευω...αλλα αυτο που παρατηρησα χτες το βραδυ με κρυα μηχανη οτι το αμαξι το εβαζα μπρος και εσβηνε....στην 3η φορα μου πηρε μπρος με πατημα του γκαζιου μονο...δεν ξερω αν εκανα κατι λαθος στην πρωτη εκκινηση και απλα μπουκωσε μετα.. Τωρα παμε για το 3ο βημα με το συνεργειο για αναβαθμιση του εγκεφαλου! Μακαρι νανε το τελευταιο που θα κανω βαρεθηκα να πηγαινω στο συνεργειο :cry:
Απλα εχω να αναγνωρισω οτι ο μηχανικος με εξυπηρετησε παρα πολυ :)
Απο το χρηματικο δεν μου πηρε πολλα θεωρω
αλλαγη αισθητηρα map μαζι με ολη την καλωδιωση 60€ μαζι με την εργασια
καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου,φυσσες εγκεφαλου και γενικα οπου υπηρχε φυσσα δωρεαν
βαλβιδα ψυχρης 10€
και τωρα παμε για αναβαθμιση εγκεφαλου 40€
Για να δουμε ! Το μονο σιγουρο ειναι γαλλικο αυτοκινητο δεν προκειται να αγορασω ποτε... :roll:
Απλα οταν τον ρωτησα μετα την αναβαθμιση αν το κανει ακομα ποιο ειναι το επομενο σταδιο ειδα ενα κοφτο χαμογελο σε φαση κλαφτα χαραλαμπε γιατι μου το εξηγησε οτι σε τετοια αυτοκινητα C2,C3 κτλπ εχει τυχει πολλες φορες να το τρεχουν 2 μηνες και να μη βρισκουνε τελικα το προβλημα. Τι γινεται ρε παιδια με το αυτοκινητο ;
Αρχικα οι λ διαβαζανε οτι νανε τωρα δουλευουνε σωστα και ακομα τα ιδια...
Απλα θελω πραγματικα την γνωμη καποιου σε αυτο που θα αναφερω.
Το κυριο προβλημα ειναι οτι οταν ξεκινας το αυτοκινητο κανει μεγαλο κοψιμο στις χαμηλες στροφες ειδικα οταν βαζεις 2α ταχυτητα απο 1η... Αλλα το αστειο της υποθεσης ειναι οτι το κανει ΜΟΝΟ στη βενζινη και στο υγραεριο οχι...με το που γυρναει στο υγραεριο και κρυα να ειναι ακομα η μηχανη δεν το κανει !
Και κατι τελευταιο,επειδη ο εγκαταστατης του υγραεριου μου ειπε οτι μολις φτιαξει το αυτοκινητο και δουλευει σωστα να του το παω να το ξαναρυθμισει. Σε αυτη τη περιπτωση θα κοστισει τιποτα ; η επειδη ειναι μεσα στην εγγυηση το καλυπτει ; το λεω επειδη ας πουμε γιατι δεν ειναι μεσα στα προβλεπομενα διοτι η ρυθμιση γινεται για προβλημα του αυτοκινητου περα απο το υγραεριο.
Citroen C3 1400cc - Σύστημα Landirenzo EVO χωρίς λαδιέρα - 6000 χιλιομετρα
Άβαταρ μέλους
unstoppablegr
 
Δημοσιευσεις: 193
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος, 2014 03:05

Re: Πρόβλημα με αισθητήρα Λ

Δημοσίευσηαπό antonis132 » Πέμ 24 Ιούλ, 2014 14:04

με 0.4-0.45 δουλευει καλα ο λ, ειναι ιδανικη καυση
στα 0.7-0.9 ειναι πλουσιο μειγμα κατα την επιταχυνση ισως δεις τετοιο νουμερο
στα 0.2-0.3 ειναι φτωχο μειγμα
τις μετρησεις τις κανατε με ζεστο τον κινητηρα σε ρελαντι και βενζινη και εβγαλε 0.2-0.3?
μπουζι εχεις διαφορετικα απο αυτα που προτεινει ο κατασκευαστης?
antonis132
 
Δημοσιευσεις: 436
Εγγραφή: Δευτ 19 Μαρ, 2012 14:34

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 35 επισκέπτες