Pedrosadani09 έγραψε:ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...ICOM ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΖΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ...ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΙΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΓΙΑ Ν'ΑΡΠΑΞΕΙ! ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟ ΣΕ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ!ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΚΑΖΙ.....ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΑΜΗΛΑ!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΡΥΟ ΓΙΑΤΙ ΖΕΣΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. dti τα φωτα σου!
xarlam έγραψε:Το ίδιο συμβαίνει και σε μενα με ICOM επίσης, με φίλο μηχανικό που το συζήτησα μου είπε οτι είναι φυσιολογικο μέχρι να τραβήξει βενζινη ο κινητηρας επίσης αν κατα την εκκίνηση κρατήσω το γκάζι πατημένο μυρίζει υγραέριο,προφανως πεταει ακαφτο ό,τι έχει ξεμείνει ...
Γενικότερα θέλει στα ξεκινήματα λίγο περισσότερο γκάζι γιατι παει να σβήσει σαν να είμαι πρωταρης...και μια φορα έσβησε ενω ήμουν σταματημενος με νεκρά
Πιστευω πάντως πως όλα αυτά είναι πταισματα μπροστα στα οφέλη και θα μάθουμε να ζούμε με αυτά
Pedrosadani09 έγραψε:ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...ICOM ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΖΑΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΕΙ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΑΕΡΙΟ...ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΖΕΣΤΑΘΕΙ ΠΕΡΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΜΠΙΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΓΚΑΖΙΟΥ ΓΙΑ Ν'ΑΡΠΑΞΕΙ! ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ!ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΥΟ ΣΕ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ!ΗΘΕΛΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΚΑΖΙ.....ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΧΑΜΗΛΑ!ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΡΥΟ ΓΙΑΤΙ ΖΕΣΤΟ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. dti τα φωτα σου!
Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 20 επισκέπτες
|
|