Με χαρα σας ανακοινωνω πως το αγαπημενο μου 8αρακι αποταχθηκε την βενζινη. Εν μερη τουλαχιστον. Εδω και 11 μερες φοραει κιτ υγραεριου της bigas που εβαλαν τα παιδια στην geartech . Απ οσα θυμαμαι δεν ειχαν καποια διαφημιση για τοποθετηση σε 8αρι, μονο γενικη διαφημιση lpg. Τελικα με λιγακι ψαξιμο και και κατι λιγοτερο απο 2 εβδομαδες μεσα, το κιτακι μπηκε και νομιζω πως δουλευει καλα , ο χρονος θα δειξει.
Καθοτι δεν ξερω παρα πολλα απο lpg, δεν ξερω ακριβως τι γενιας ειναι (αλλα νομιζω αεριου ψεκασμου), με τη διαφορα οτι αντικαθιστα τη βενζινη πληρως μεχρι τις 4000 περιπου οπου μετα ξεκινουν τα secondaries μπεκ . Απ οσο καταλαβα το αεριο αντικαθιστα σε ολες τις στροφες τα primaries μπεκ. Εν πασει περιπτωσει τα παιδια μου εγγυηθηκαν πως ουσιαστικα αντικαθιστουμε την βενζινοκινηση στα χαμηλα φορτια και κανουμε τη δουλεια μας (παμε χαλαρα στη δουλεια μας η στο ταξιδι) αξιοπιστα απο πλευρας θερμοκρασιων. Απο κει και περα περα αν θες να του δωσεις δουλευει κυριως με βενζινη.
Στο ψητο, η δουλεια στοιχισε 1350 +φπα.
Ασφαλη συμπερασματα δεν εχω βγαλει συμπερασματα για την καταναλωση παντως το αμαξι δουλευει ωραια και στρωτα με ωραιο ρελαντι και μεχρι τον κοφτη λες και του εχεις βαλει σουπερ αμολυβδη. Καιω περιπου μια φιαλη(περιπου 30 λιτρα σε περιπου 200 χλμ)
Τωρα για το πορτμπαγκαζ και τα παιχνιδια της μπεμπας μου στα ταξιδια μαλλον θα βαλω σχάρες οροφης η θα τα στελνω cargo .
Αυτα ειχα να μοιραστω και σε καμια περιπτωση δεν θελω να θεωρηθει διαφημηση αλλα χαρηκα που πλεον το αμαξι που ειχα παρκαρισμενο και ακινητο κατω απο το σπιτι πλεον ξαναπηρε ζωη και προτιθεμαι να το χρησιμοποιω πλεον ως βασικο. Ιδομεν.(για οσους διαβαζουν σε αλλα φορα και βρουν ομοιοτητες, ναι βαριεμαι να γραφω...)