Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Προβλήματα στην εκκίνηση; Διακοπές κατά τη λειτουργία; Σας γυρίζει σε βενζίνη; Safe Mode; Λαμπάκι μηχανής – κωδικοί βλάβης;

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό lazver3 » Τετ 20 Ιούλ, 2011 21:33

Γεια χαρα σε ολους.Θα θελα να ανοιξω ενα topic για κατοχους qashqai που εχουν βαλει υγραεριοκινηση η το σκεφτονται.Εγω εχω ενα 1600 μοντελο
2007 και εχω τοποθετησει.Ειχα κανει μεγαλη ερευνα αγορας και κατεληξα στο συμπερασμα οτι ειναι ενα ρισκο το οποιο το περνει ο καθε οδηγος με τις
συνεπειες του.Εγω σε αυτο που εδωσα βαση ηταν να γινει η εγκατασταση σε αντιπροσωπεια nissan και να εχω ακουσει δυο τρια καλα λογια για το κιτ.
Απο κει και περα εχω ακουσει πολλα για τα προβληματα που βγαζουν σε σχεση με τον καταλυτη.Λενε οτι ο καταλυτης ειναι κεραμικος και εξαιτιας
των υψηλων θερμοκρασιων σπαει και καταστρεφει τον θαλαμο καυσης.Μια λυση ειναι η αντικατασταση του με συρματινο.Θα θελα να ακουσω τις γνωμες σας και αν το εχει κανει καποιος.
lazver3
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Δευτ 04 Ιούλ, 2011 20:43

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό gakost » Πέμ 21 Ιούλ, 2011 00:22

lazver3 έγραψε:Γεια χαρα σε ολους.Θα θελα να ανοιξω ενα topic για κατοχους qashqai που εχουν βαλει υγραεριοκινηση η το σκεφτονται.Εγω εχω ενα 1600 μοντελο
2007 και εχω τοποθετησει.Ειχα κανει μεγαλη ερευνα αγορας και κατεληξα στο συμπερασμα οτι ειναι ενα ρισκο το οποιο το περνει ο καθε οδηγος με τις
συνεπειες του.Εγω σε αυτο που εδωσα βαση ηταν να γινει η εγκατασταση σε αντιπροσωπεια nissan και να εχω ακουσει δυο τρια καλα λογια για το κιτ.
Απο κει και περα εχω ακουσει πολλα για τα προβληματα που βγαζουν σε σχεση με τον καταλυτη.Λενε οτι ο καταλυτης ειναι κεραμικος και εξαιτιας
των υψηλων θερμοκρασιων σπαει και καταστρεφει τον θαλαμο καυσης.Μια λυση ειναι η αντικατασταση του με συρματινο.Θα θελα να ακουσω τις γνωμες σας και αν το εχει κανει καποιος.


Δεν ξέρω για τον συγκεκριμμένο καταλύτη αν είναι ευαίσθητος ή όχι, αλλά η δήλωση ότι το κεραμικό υλικό είναι ευαίσθητο στην θερμότητα είναι αυτοανερούμενη και εξηγούμε. Μια από τις ιδιότητες του κεραμικού υλικού είναι ότι έχει μεγάλη αντοχή στην θερμότητα. Δες τι γράφει στην σελίδα της μια από τις μεγαλύτερες κατασκευάστριες κεραμικών παγκοσμίως η Kyocera
http://global.kyocera.com/prdct/fc/

Χρησιμοποιόντας μετάφραση google για το επίμαχο σημείο:

[quote]H Kyocera παράγει κεραμικά υψηλής ποιότητας που είναι περισσότερο ανθεκτικά στη θερμότητα, τη φθορά και τη διάβρωση από τα μέταλλα πλαστικά ή άλλα συμβατικά υλικά. [quote]

Επίσης δες εδώ:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ceramic

Χρησιμοποιόντας μετάφραση google για το επίμαχο σημείο:
[quote]Στις αρχές της δεκαετίας του 1980, η Toyota ερεύνησε την παραγωγή ενός +++++++ κινητήρα με χρήση κεραμικών εξαρτημάτων στον χώρο των ζεστών αερίων. Η κεραμική θα επέτρεπε σε θερμοκρασίες πάνω από 3000 ° F (1650 ° C). Τα αναμενόμενα πλεονεκτήματα που θα έχουν ελαφρύτερα υλικά, χωρίς ή με μειωμένη σύστημα ψύξης, και ως εκ τούτου μια σημαντική μείωση του βάρους. [quote]

και στην επόμενη παράγραφο περιγράφει τα πλεονεκτήματα που θα έχει η πιθανή χρήση κεραμικών υλικών στις μηχανές των αεροσκάφών λόγο της αντοχής στην θερμότητα.

Και φαντάζομαι ότι θα έχεις ακούσει για τα κεραμικά φρένα που χρησιμοποιούνται στα αγωνιστικά αυτοκίνητα ή ως πανάκριβο έξτρα σε σπορ αυτοκίνητα και αν όχι τότε σίγουρα ξέρεις ότι στα τζάκια χρησιμοποιούν πυρότουβλα και όχι μεταλλικά ή άλλα υλικά.

Και να προσθέσουμε μια δόση χιούμορ στην απάντηση αυτός που το είπε αυτό μάλλον ήταν αυτός που συμβούλεψε τον ΓΑΠ να πει το περίφημο "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ"
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό niksta » Δευτ 25 Ιούλ, 2011 10:44

lazver3 έγραψε:... και εξαιτιας
των υψηλων θερμοκρασιων σπαει και καταστρεφει τον θαλαμο καυσης.Μια λυση ειναι η αντικατασταση του με συρματινο.


Πως καταστρέφει το θάλαμο καύσης? Βασικά αν σπάσει - γίνει κομμάτια εσωτερικά (όχι από θερμοκρασία αλλά από χτυπήματα συνήθως) κατά πάσα πιθανότητα τα καυσαέρια δεν βγαίνουν εύκολα από την εξάτμιση και ακούς έναν πολύ περίεργο μεταλλικό θόρυβο (αυτό ίσως αν δεν το φτιάξεις να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα).Άσε που μάλλον στο Qashqai θα του ανάψουν τα λαμπάκια αν συμβεί κάτι τέτοιο.
Όσο για τους μεταλλικούς ξέρω ότι δεν σπάνε και μπορείς να πάρεις και πιο ελεύθερο οπότε να φεύγουν τα καυσαέρια πιο εύκολα και γρήγορα.
niksta
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιουν, 2011 01:54

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό lazver3 » Τετ 27 Ιούλ, 2011 19:04

niksta έγραψε:
lazver3 έγραψε:... και εξαιτιας
των υψηλων θερμοκρασιων σπαει και καταστρεφει τον θαλαμο καυσης.Μια λυση ειναι η αντικατασταση του με συρματινο.


Πως καταστρέφει το θάλαμο καύσης? Βασικά αν σπάσει - γίνει κομμάτια εσωτερικά (όχι από θερμοκρασία αλλά από χτυπήματα συνήθως) κατά πάσα πιθανότητα τα καυσαέρια δεν βγαίνουν εύκολα από την εξάτμιση και ακούς έναν πολύ περίεργο μεταλλικό θόρυβο (αυτό ίσως αν δεν το φτιάξεις να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα).Άσε που μάλλον στο Qashqai θα του ανάψουν τα λαμπάκια αν συμβεί κάτι τέτοιο.
Όσο για τους μεταλλικούς ξέρω ότι δεν σπάνε και μπορείς να πάρεις και πιο ελεύθερο οπότε να φεύγουν τα καυσαέρια πιο εύκολα και γρήγορα.


Αν αφησεις το γκαζι κανει αναρροφησει και τα περνει μεσα.Δεν ξερω αν στεκει αυτο αλλα δεν εχω και τις γνωσεις που απαιτουνται για να
πω αν ειναι σωστο η λαθος και αυτος ειναι ο λογος που ανοιξα το topic.Εχω ακουσει παρα πολλα για τα νισσαν και δεν ξερω τι να πρωτοπιστεψω.
Εγω θελω να μην καταστραφει το αμαξι μου.
lazver3
 
Δημοσιευσεις: 8
Εγγραφή: Δευτ 04 Ιούλ, 2011 20:43

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό niksta » Τετ 27 Ιούλ, 2011 21:50

lazver3 έγραψε:Αν αφησεις το γκαζι κανει αναρροφησει και τα περνει μεσα.Δεν ξερω αν στεκει αυτο αλλα δεν εχω και τις γνωσεις που απαιτουνται για να
πω αν ειναι σωστο η λαθος και αυτος ειναι ο λογος που ανοιξα το topic.Εχω ακουσει παρα πολλα για τα νισσαν και δεν ξερω τι να πρωτοπιστεψω.
Εγω θελω να μην καταστραφει το αμαξι μου.


Αν αφήσεις το γκάζι κάνει μεν αναρρόφηση αλλά από την εισαγωγή, δηλαδή ρουφάει σκέτο αέρα (μιας και το γκάζι είναι αφημένο και τα καταλυτικά κλείνουν την τροφοδοσία όταν δεν πατάμε γκάζι με ταχύτητα στο κιβώτιο π.χ. σε κατηφόρα) καθώς κατεβαίνει το έμβολο με ανοιχτές τις βαλβίδες εισαγωγής. Αναρρόφηση από εξαγωγή δεν γίνεται, γιατί όταν είναι ανοιχτές οι βαλβίδες εξαγωγής το έμβολο ανεβαίνει και σπρώχνει τα καυσαέρια προς την εξάτμιση.
niksta
 
Δημοσιευσεις: 45
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιουν, 2011 01:54

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό stkamos » Πέμ 28 Ιούλ, 2011 00:34

Στο Qashqai απο οσο γνωριζω η αληθεια ειναι καπου στην μεση στο θεμα του καταλυτη.Υπαρχει ωντος μια βαλβιδα επιστροφης καυσαεριων στην εισαγωγη πανω στον καταλυτη. Αν δεν σε ενοχλει που το αμαξι θα εχει μεγαλυτερη καταναλωση στην βενζινη, κλεινεις την βαλβιδα και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Το καλο ειναι οτι δεν αναβει και καποια βλαβη στο αμαξι με την βαλβιδα εκτος. Απο εκει και περα θελει μεγαλη προσοχη στον προγραμματισμο και στα μειγματα.Η χρηση λαδιερας αποκλειστικα με λαδι flashlube και μονο, για μενα θεωρειται δεδομενη.Ειναι λαδι σχεδιασμενο για προστασια του κινητηρα απο την αφαιρεση του μολυβδου απο την βενζινη και κατεπεκταση βρηκε εφαρμογη και στο υγραεριο.Με τις παραπανω ενεργειες το Qashqai δεν εχει κανενα προβλημα με τη χρηση υγραεριου.
Άβαταρ μέλους
stkamos
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 50
Εγγραφή: Τετ 05 Ιαν, 2011 00:17

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό panathas77 » Παρ 16 Δεκ, 2011 19:45

Καλησπερα πολυ σωστη η παρατηρηση αυτη με τη χρηση λαδιου μιας και εκανα ακριβως το ιδιο αφου ειχε παρατηρηθει προβλημα στις βαλβιδες. Εκεινο που θελω να ρωτησω ειναι αν η nissan δεχεται τετοιου ειδους παρεμβασεις σχετικα με τις εγγυησεις (η μετατροπη εγινε σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο)
panathas77
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Παρ 16 Δεκ, 2011 19:32

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό kolokas » Παρ 16 Δεκ, 2011 22:09

γιατι εχει η αμολυβδη μολυβδο?..τι αλλο θα πουν για τισ λαδιερεσ ...
prin vsi , slk 200 r171 upgrade 204 hp.....
kolokas
 
Δημοσιευσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιουν, 2011 17:13

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό maevius » Σάβ 17 Δεκ, 2011 07:23

kolokas έγραψε:γιατι εχει η αμολυβδη μολυβδο?..τι αλλο θα πουν για τισ λαδιερεσ ...


kolokas από το στόμα μου το πήρες! Το ότι το λάδι της λαδιέρας ''βρωμίζει'' τον καταλύτη και τον λάμδα με αποτέλεσμα την φθορά τους δεν το έχει ακούσει κανείς; Γιατί αυτοκίνητα με λαδιέρες καίνε βαλβίδες;
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΣΤΑ NISSAN QASHQAI

Δημοσίευσηαπό mikpana » Σάβ 15 Φεβ, 2020 22:25

Εγώ άλλαξα προληπτικά των κεραμικό προκαταλύτη αριστερά όπως φαίνεται στην φωτογραφία με τον μεταλλικό δεξιά...
IMG_20190803_113432 - Αντιγραφή.jpg
IMG_20190803_113432 - Αντιγραφή.jpg (124.24 KiB) 6999 προβολές
mikpana
 
Δημοσιευσεις: 7
Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ, 2019 17:28

Επόμενο

Επιστροφή στο Αντιμετωπίζετε πρόβλημα;

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 57 επισκέπτες