από mik » Τετ 07 Δεκ, 2011 14:46
το ολο θεμα με τα προβληματα στην υγραεριοκινηση πιστευω οτι υποκειται στο γεγονος οτι ειναι πολυ καινουργιο προιον στην ελλαδα
ποιος εβαζε υγραεριο πριν η βενζινη φτασει σε αυτη την τιμη?
Λιγοι.
Φυσικο ειναι ολοι οιι εγκαταστατες να ειναι καινουργιοι , κανοντας καποιες ωρες σεμιναρια να παιρνουν την αδεια και να καλουνται να εφαρμοσουν στην πραξη αυτα που μαθανε με καινουργια και συνεχως βελτιωμενα συστηματα υγραεριοκινησης.Και οι παλιοι εγκαταστατες το ιδιο προβλημα εχουν μιας και τα αμαξια ειναι καινουργια και οχι σαν αυτα που βαζανε παλια.
Και καπου εδω ερχεται το προβλημα.
Προσπαθουν να πουλησουν συστηματα τα οποια δεν τα εχουνε δουλεμενα σε οποιαδηποτε μαρκα οχηματος.
Ετσι ειναι πολυ φυσικο να μην γνωριζουν τις ιδιαιτεροτητες του καθε οχηματος, τι προβληματα βγαζει και που και αλλες λεπτομερειες μιας τελειας μετατροπης
δεν μπορει να εχει τα ιδια προβληματα και να θελει τις ιδιες ρυθμισεις ενα mercedes με ενα ford.
Εδω η ιδια η αντιπροσωπεια η οποια γνωριζει τα οχηματα της καλα(λεμε τωρα) οταν κανει την μετατροπη εχει θεματα και τις βριζουμε.
Η αποψη μου ειναι οτι και αυτοι μαθαινουνε ενα νεο προιον πανω στα αμαξια μας, και θελει πολυ καιρο και πολλες εγκαταστασεις για να μαθουν πως να το ρυθμιζουν τελεια. Επισης πιστευω οτι στο αμαξι σου ητανε η πρωτη εγκατασταση του συγκεκριμενου κιτ(οπως και στο δικο μου και μου το ειχε πει) οποτε μαθαινει απο σενα και σε μια καινουργια εγκατασταση σαν το δικο σου οχημα θα προσεξει περισσοτερο και δεν θα κανει τα ιδια λαθη ξεροντας πως θα το ρυθμιζει καλυτερα.
Απλα θα ητανε απο ολους τους εγκαταστατες πιο τιμιο να λενε οτι ειναι η πρωτη εγκατατσταση σε συγκεκριμενο οχημα, οτι θα υπαρχουν καποια θεματα αλλα θα ειναι παντα διπλα χωρις ξυνηλες και μουρμουρισματα. Να αναλαμβανουν το κοστος τυχον προβληματος του οχηματος εκει που φταιει η εγκατασταση χωρις διαφωνιες.
βεβαια μετα θα πεσει ο τζιρος τους αλλα μπορουν με μια προσφορα χαμηλωνοντας λιγακι το κερδος να κερδισουν το πελατη. αλλα τι να λεμε στο ελλαδισταν ζουμε και αντε να βγαλεις ακρη.
Αυτα πιστευω εγω, οτι σε 3-4 χρονια ολοι οι εγκαταστατες λογω εμπειριας θα κανουν καλυτερες μετατροπες με λιγοτερα προβληματα
Ο συγκεκριμενος εγκαταστατης πιστευω οτι κανει μια σωστη τεχνικα εγκατασταση, περιποιημενη απλα στο θεμα ρυθμισης πασχει αρκετα. Στο υγρου ψεκασμου ειναι πιο πολυ θεμα ρυθμισης πιστευω ( πρεπει να φτασεις στο 95% της τελειας ρυθμισης) απο οτι στου αεριου που ισως με ενα 85% μπορει να πηγαινει καλα( οι εγκαταστατες του φορουμ ισως με διαψευσουν μιας και ξερουν παραπανω απο μενα). Ευτυχως εμενα το μονο θεμα ειναι τα λαμπακια λογω κλισης που στην επομενη φορα ισως λυθει ισως και οχι. Ενα μικρο ρεταρισμα που ενιωσα προχθες σε αποτομη επιταχυνση θελει διερευνηνση μιας και μετα που το ξαναδοκιμασα δεν το εκανε οποτε μπορει να ητανε τυχαιο ισως και οχι.
Θελω να δω τι θεματα εχει γιατι τον αλλο μηνα παω γοα σερβις και ειναι ευκαιρια να λυσω τα οποια θεματα μου.
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system