Σελίδα 20 από 21

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Οκτ, 2013 19:20
από hlias
labros έγραψε:Μην τσιμπάς. Στο λέω ως φυσικός ότι το νερό ενεργειακά δεν έχει να προσφέρει τίποτα (δεν καίγεται). Θα πρέπει να του κάνεις ηλεκτρόλυση να πάρεις το υδρογόνο και μετά να κάψεις αυτό. Η ηλεκτρόλυση όμως απαιτεί ρεύμα και άρα κάποια άλλη πηγή ενέργειας. Και όσο ρεύμα κάψεις για να κάνεις την ηλεκτρόλυση τόση ενέργεια θα σου δώσει και το υδρογόνο που θα κάψεις. όλη αυτή η ιστορία με το αμάξι που καίει νερό είναι μια ιστορία συνομωσίας που καμία σχέση με την πραγματικότητα δεν έχει. Τώρα το τι ακριβώς έκανε ο Φιππιπινέζος και ¨το πήρε και στον τάφο του" εμένα μόνο γέλιο μου προκαλεί.




η ενεργεια που θα παρεις θα ειναι σιγουρα μικροτερη απο αυτην που θα δωσεις.

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Οκτ, 2013 19:28
από taxtsom
Η ενεργεια που θα παραχθει θα ειναι ιση με την αρχικη ηλεκτρικη (καταναλισκομενη) ενεργεια (Α.Δ.Ε) ,μονο που ενα μερος της θα ειναι μη ωφελιμη ενεργεια ( θερμότητα) και ενα μέρος ωφελιμη (κινητική) Ενεργεια. Αρα η διαθεσιμη ενργεια σιγουρα ειναι μικρότερη από την καταναλισκομενη ηλεκτρικη ενεργεια :lol:

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Οκτ, 2013 10:21
από labros
Ίση είναι θεωρητικά και το έγραψα πολύ χοντρά. Το γνωρίζω ότι υπάρχουν απώλειες σε θερμότητα και άρα θα πάρεις αρκετά λιγότερη. Αυτό όμως δεν αναιρεί αυτά που έγραψα αλλά αντίθετα τα ενισχύει.

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Οκτ, 2013 11:14
από LPGas
Δεν θα ξεχάσω πριν 3 χρόνια την επίσκεψη μου στη έκθεση υγραεριοκίνησης στη Θεσσαλονίκη, όπου έπιασα κουβέντα με κάποιους «εγκαταστάτες» από Σέρρες ή Δράμα.
Είχαν λοιπόν εκθέσει στην παραλία μια μαύρη BMW 740 με φιμε τζάμια και εξατμίσεις, στην οποία είχαν εγκαταστήσει ένα καταπληκτικό Αγγλικό σύστημα, MyGas το έλεγαν! :lol:
Η εξοικονόμηση με το υγραέριο έφτανε στο 50% τότε κατά τα λεγόμενα τους, άλλα αυτό δεν ήταν αρκετό!
Τοποθέτησαν και σύστημα υδρογόνου, με κάτι μπλε led για να φωτίζει τη νύχτα και με τις ειδικές ρυθμίσεις που έκαναν επέτυχαν συνολική εξοικονόμηση 75%! :!:
Αυτά πρέπει να βλέπουν τα γατάκια οι Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι που δεν ασχολούνται με το Υδρογόνο και βγάζουν οδηγίες προστασίας του καταναλωτή ότι είναι απλά μια απάτη! Εδώ στην Ελλάδα όλα δουλεύουν γιατί είμαστε μάγκες και έχουμε μηχανικούς με αρ%#@$ !

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Οκτ, 2013 12:30
από hlias
LPGas έγραψε:Δεν θα ξεχάσω πριν 3 χρόνια την επίσκεψη μου στη έκθεση υγραεριοκίνησης στη Θεσσαλονίκη, όπου έπιασα κουβέντα με κάποιους «εγκαταστάτες» από Σέρρες ή Δράμα.
Είχαν λοιπόν εκθέσει στην παραλία μια μαύρη BMW 740 με φιμε τζάμια και εξατμίσεις, στην οποία είχαν εγκαταστήσει ένα καταπληκτικό Αγγλικό σύστημα, MyGas το έλεγαν! :lol:
Η εξοικονόμηση με το υγραέριο έφτανε στο 50% τότε κατά τα λεγόμενα τους, άλλα αυτό δεν ήταν αρκετό!
Τοποθέτησαν και σύστημα υδρογόνου, με κάτι μπλε led για να φωτίζει τη νύχτα και με τις ειδικές ρυθμίσεις που έκαναν επέτυχαν συνολική εξοικονόμηση 75%! :!:
Αυτά πρέπει να βλέπουν τα γατάκια οι Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι που δεν ασχολούνται με το Υδρογόνο και βγάζουν οδηγίες προστασίας του καταναλωτή ότι είναι απλά μια απάτη! Εδώ στην Ελλάδα όλα δουλεύουν γιατί είμαστε μάγκες και έχουμε μηχανικούς με αρ%#@$ !




το μυστικο ειναι τα λεντ, πρεπει να εχουν μωβ χρωμα.

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Οκτ, 2013 20:20
από nikos1973
Φίλοι μου γελάστε όσο θέλετε. Κανείς δεν είπε ότι θα πάρεις από την ηλεκτρόλυση περισσοτερη ενέργεια από αυτήν που θα δώσεις (κατά faraday). ΚΑΝΕΙΣ! Ωστόσω δεν θα διαφωνήσετε ότι η ΜΕΚ του αυτοκινήτου είναι αποδοτική κατά 30 %? Εάν αυτό το ανεβάσουμε στο 40 ή 50? Ψαχτείτε λίγο. Υπάρχουν τρόποι να ξεπεράσεις έως και κατά 17 φορές την ηλεκτρόλυση του faraday (Bob Βοyce). Επίσης ο Stanley Meyer το εξηγεί πολύ σωστά και επιστημονικά στις δεύτερες πατέντες του (VIC-EEC-GP). Διαβάστε και λίγο. Επίσης υπάρχουν και άλλοι.... (Pacheco, Krammer...)
Φίλε μου φυσικέ, το νερό στην υγρή μορφή του θεωρητικά δεν καίγεται. ΟΜΩΣ με ψεκασμό μικρών σωματιδίων νερού και υψηλό βολτάζ και αμπεράζ δημιουργείς plasma (4η μορφή της ύλης) το οποίο όχι μόνο καίγεται αλλά.....
Βεβαίως ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του αλλά μην απορρίπτουμε και ισοπεδώνουμε ασυζητητί το ο,τιδήποτε δεν γνωρίζουμε.
Φιλικά

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Οκτ, 2013 22:00
από labros
nikos1973 έγραψε:Φίλοι μου γελάστε όσο θέλετε. Κανείς δεν είπε ότι θα πάρεις από την ηλεκτρόλυση περισσοτερη ενέργεια από αυτήν που θα δώσεις (κατά faraday). ΚΑΝΕΙΣ! Ωστόσω δεν θα διαφωνήσετε ότι η ΜΕΚ του αυτοκινήτου είναι αποδοτική κατά 30 %? Εάν αυτό το ανεβάσουμε στο 40 ή 50? Ψαχτείτε λίγο. Υπάρχουν τρόποι να ξεπεράσεις έως και κατά 17 φορές την ηλεκτρόλυση του faraday (Bob Βοyce). Επίσης ο Stanley Meyer το εξηγεί πολύ σωστά και επιστημονικά στις δεύτερες πατέντες του (VIC-EEC-GP). Διαβάστε και λίγο. Επίσης υπάρχουν και άλλοι.... (Pacheco, Krammer...)
Φίλε μου φυσικέ, το νερό στην υγρή μορφή του θεωρητικά δεν καίγεται. ΟΜΩΣ με ψεκασμό μικρών σωματιδίων νερού και υψηλό βολτάζ και αμπεράζ δημιουργείς plasma (4η μορφή της ύλης) το οποίο όχι μόνο καίγεται αλλά.....
Βεβαίως ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του αλλά μην απορρίπτουμε και ισοπεδώνουμε ασυζητητί το ο,τιδήποτε δεν γνωρίζουμε.
Φιλικά

Ανακατεύεσαι με πράγματα επιστημονικοφανή τα οποία όμως δε γνωρίζεις. Για να έχεις κατάσταση πλάσματος χριάζεσαι συνθήκες που επικρατούν στον πυρήνα του ήλιου και άρα πολή υψηλή ενέργεια (δηλαδή κανένα κέρδος) Στην κατάσταση πλάσματος δεν υπάρχουν χημικές ενώσεις Αλλά μια σούπα πυρήνων και ηλεκτρονίων. Επέτρεψέ μου να μπορώ να αντιληφθώ καλύτερα από σένα (όχι λόγω εξυπνάδας αλλά λόγω γνώσεων) τέτοιου είδους δημοσιέυσεις. Αυτά που γράφεις καμία σχέση με επιστήμη και πραγματικότητα δεν έχουν.

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Οκτ, 2013 22:57
από nikos1973
Φίλε Λάμπρο
Επειδή εσύ γνωρίζεις περισσότερα από εμένα κάνε σε παρακαλώ το απλό κυκλωματάκι που σου παραθέτω συνημμένο και ψέκασε μικρά σταγονίδια νερού στο διάκενο του μπουζί. (Σημ.εγώ το έχω κάνει...)και μετά τα ξαναλέμε. Απλά είναι τα πράγματα

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Οκτ, 2013 23:38
από hlias
nikos1973 έγραψε:Φίλε Λάμπρο
Επειδή εσύ γνωρίζεις περισσότερα από εμένα κάνε σε παρακαλώ το απλό κυκλωματάκι που σου παραθέτω συνημμένο και ψέκασε μικρά σταγονίδια νερού στο διάκενο του μπουζί. (Σημ.εγώ το έχω κάνει...)και μετά τα ξαναλέμε. Απλά είναι τα πράγματα




και θα περιμενει να γινει το θαυμα?

Re: "Υδρογονοκινηση"

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Οκτ, 2013 23:59
από Qgas
nikos1973 έγραψε:Φίλοι μου γελάστε όσο θέλετε. Κανείς δεν είπε ότι θα πάρεις από την ηλεκτρόλυση περισσοτερη ενέργεια από αυτήν που θα δώσεις (κατά faraday). ΚΑΝΕΙΣ! Ωστόσω δεν θα διαφωνήσετε ότι η ΜΕΚ του αυτοκινήτου είναι αποδοτική κατά 30 %? Εάν αυτό το ανεβάσουμε στο 40 ή 50? Ψαχτείτε λίγο. Υπάρχουν τρόποι να ξεπεράσεις έως και κατά 17 φορές την ηλεκτρόλυση του faraday (Bob Βοyce). Επίσης ο Stanley Meyer το εξηγεί πολύ σωστά και επιστημονικά στις δεύτερες πατέντες του (VIC-EEC-GP). Διαβάστε και λίγο. Επίσης υπάρχουν και άλλοι.... (Pacheco, Krammer...)
Φίλε μου φυσικέ, το νερό στην υγρή μορφή του θεωρητικά δεν καίγεται. ΟΜΩΣ με ψεκασμό μικρών σωματιδίων νερού και υψηλό βολτάζ και αμπεράζ δημιουργείς plasma (4η μορφή της ύλης) το οποίο όχι μόνο καίγεται αλλά.....
Βεβαίως ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του αλλά μην απορρίπτουμε και ισοπεδώνουμε ασυζητητί το ο,τιδήποτε δεν γνωρίζουμε.
Φιλικά


Συμβαινει να εχουμε ξηλώσει πανω απο 10 κιτ υδρογόνου .. και υδροξυν οπως λεγετε η άλλη έκδοση .. Το τελευταίο το είπε ένας γιατρός με ένα BMW x3 3.0 ... Με πολυ προσοχη και απαλό πόδι συνεχώς ρύθμιση των αμπερ εχουμε 8-10 % μάξιμουμ οικονομία που θα την είχαμε ετσι και αλλιώς με την δέουσα προσοχη .. Δουλευει καλυτερα σε παλιά πολυ τεχνολογικά μοτέρ απο 10 χρονια και πανω οπου φτάνει η οικονομία το 15 % σύμφωνα με φίλο σε Hyundai H1 .. Και μονο το καθαρό υδρογόνο αυτο δηλ που πετάει έξω το οξυγόνο !!